1. #1
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium

    vraag me af Wat is de prijs

    Wat is de prijs eigelijk hier in nederland voor een huwelijk dus ik heb over de basis dingen
    Zaal huren
    bruidschat
    band
    catering

    Wat zal het ongeveer kosten ik zou schatten rond de 10 000 euro maar soms hoor getallen van 20 000 tm 40 000. ben benieuwed naar wat de prijs ongeveer is.

    misschien moet ik nu al beginnen te sparen

    gegroet chabab
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

  2. #2
    get a life!

    Reacties
    7.111
    22-12-2002

    mijn nicht heeft onlangs een trouwfeest gedaan in een zaal met alles derop en deraan het was 12394 euro in totaal
    is veel hoor
    jaloezie kills!

  3. #3
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Origineel gepost door suggerbabe
    mijn nicht heeft onlangs een trouwfeest gedaan in een zaal met alles derop en deraan het was 12394 euro in totaal
    is veel hoor
    voor 1 dagje....??


    Zonde hoor...
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  4. #4
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Ja zoveel kost het wel ongeveer,
    ik ken iemand die heeft 30 000 betaald hij heeft het in een hotel in amsterdam zijn trouwfeest gegeven. en elke stoel met eigen maaltijd kost ongeveer 60 euro nou vermenigvuldig het met 400 dat is 2400 euro en dat is alleen de catering plus. het huren van die zaal en band dat zou ook ongeveer 6000 euro kosten of misschien meer ik weet niet precies. het is een ruwe schattig dus 12 000 is nog netjes moet ik zeggen. ik vraag me af wat andere ook hebben betaald

    Gegroet chabab
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    137
    01-11-2002

    Re: vraag me af Wat is de prijs

    Origineel gepost door chabab
    Wat is de prijs eigelijk hier in nederland voor een huwelijk dus ik heb over de basis dingen
    Zaal huren
    bruidschat
    band
    catering

    Wat zal het ongeveer kosten ik zou schatten rond de 10 000 euro maar soms hoor getallen van 20 000 tm 40 000. ben benieuwed naar wat de prijs ongeveer is.

    misschien moet ik nu al beginnen te sparen

    gegroet chabab

    wat is de prijs van de bruidschat?????????
    cash geld of met vee.............

  6. #6
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Vrouwen in nederland accepteren Geen Vee
    Je moet doekoes hebben ouwe.
    dus begin te sparen Waaahaha

    ik schat dat dat de bruidschat ongeveer 3000 euro zal zijn. Ik het weet niet het is bij iedereen anders..
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    137
    01-11-2002

    Origineel gepost door chabab
    Vrouwen in nederland accepteren Geen Vee
    Je moet doekoes hebben ouwe.
    dus begin te sparen Waaahaha

    ik schat dat dat de bruidschat ongeveer 3000 euro zal zijn. Ik het weet niet het is bij iedereen anders..

    wat jammer we hebben nog flablad wat kamelen en geiten.

  8. #8
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Cool

    Begin je eigen slagerij zou ik zeggen dan kan je geld maken voor Je Trouwfeest en je hebt dan al vlees voor je feest. Zakelijkheid
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    137
    01-11-2002

    Origineel gepost door jimpie
    Niet iedereen is zo...

    Het gaat namelijk om liefde en niet doekoes....

    Doekoes hebben de meiden nu zelf

    je hebt gelijk jimpie.
    ikwil graag een meid met doekoes, lief en aardig ben ik al.

  10. #10
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    HAhaahah Nou,
    als ik tegen mijn toekomstige vrouw zou zeggen betaal je eigen bruidsschat, dan vraag ik me af hoeveel blauwe plekken ik zal hebben
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

  11. #11
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Origineel gepost door Barkani
    je hebt gelijk jimpie.
    ikwil graag een meid met doekoes, lief en aardig ben ik al.
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  12. #12
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Ja in sommige gevallen heeft geld geen waardes
    but a men has got to do what he he has got to Do
    En dat is Dokken!!!

    Maar hoeveel word het nou??? ik wil graag ruwe Schattig please
    Van alles catering en zaal en band etc in nederland he
    in marocco is het cheap dan heb ik geen zorgen als ik het doe in marocco
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

  13. #13
    Gedenk Allah...

    Reacties
    918
    15-07-2002

    Origineel gepost door chabab
    Ja in sommige gevallen heeft geen waardes
    but a men has got to do what he he has got to Do
    En dat is Dokken!!!
    hoeveel wil je neerleggen dan 30 000 euro....

    Ik kan iemand die zoveel moest betalen voor 1 dagje....
    Bij middagtijd.Waarlijk, de mens is verliezend.Behalve degenen die geloven en goede daden verrichten en anderen tot de waarheid aansporen en anderen aansporen in geduld (103:1-3)

  14. #14
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door jimpie
    hoeveel wil je neerleggen dan 30 000 euro....

    Ik kan iemand die zoveel moest betalen voor 1 dagje....
    :schok: i'm just asking hoe veel het kost. hoeveel ik ga neerleggen is nog onbekend
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"

  15. #15
    KING!

    Reacties
    6.343
    02-09-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Gelukkig heb ik die spaar rekening geopend. nou Terug naar tioletten schoonmaken. Die Geld komt wel over een paar Jaar
    "People live their lives bound by what they accept as correct and true. That's how they define "reality". But what does it mean to be "correct" or "true"? Merely vague concepts ... their "reality" may all be a mirage. Can we consider them to simply be living in their own world, shaped by their beliefs?"