1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    Je kijkt er diep aan in haar ogen, je merkt gewoon dat je net een uitgekozen stel bent, voor elkaar gemaakt, je voelt de warmte en liefde stralen, je voel hoe zacht ze is en helemaal in jou handen valt. Haar haar door de wind tegen je aan, haar lippen tegen die van jou...

    Je voelt je lekker en top, niks kan meer stuk, even vergeet je alles, die roddels, het weer, als is het koud, bij je liefde ben je warm, de tijd lijkt te zijn stil gestaan, niks beweegt of verandert, alles draait om jullie heen.

    Zo voel ik me.....

  2. #17
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    egyptenaar: kijk uit dat je je nek niet breekt over je eigen kwijl als je straks opstaat.

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    hoezo

    leg uit

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    20
    15-07-2004

    Citaat Geplaatst door Grover
    egyptenaar: kijk uit dat je je nek niet breekt over je eigen kwijl als je straks opstaat.


  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    Lijpo`s

  6. #21
    Bijna Lid

    Reacties
    3.640
    21-06-2003

    Citaat Geplaatst door Grover
    is ze lelijk of knap en heeft ze haar bek gepoetst of niet?
    hahahahaahaha, wollah die is goed! Ik lig strijk van je opmerking

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    1.890
    04-04-2004

    Citaat Geplaatst door EgyPTeNaaR19
    Je kijkt er diep aan in haar ogen, je merkt gewoon dat je net een uitgekozen stel bent, voor elkaar gemaakt, je voelt de warmte en liefde stralen, je voel hoe zacht ze is en helemaal in jou handen valt. Haar haar door de wind tegen je aan, haar lippen tegen die van jou...

    Je voelt je lekker en top, niks kan meer stuk, even vergeet je alles, die roddels, het weer, als is het koud, bij je liefde ben je warm, de tijd lijkt te zijn stil gestaan, niks beweegt of verandert, alles draait om jullie heen.

    Zo voel ik me.....



    hmm kei lief..!
    In love..... Getrouwd 14-02-2009
    Ons 1ste wondertje Inaya 09-03-2010
    Ons 2e wondertje Mohamed 21-06-2012
    Ons 3e wondertje Imraan 23-12-2013!
    Hamdoelilah gezegend!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    38
    22-01-2004

    Eerste keer dat ik hier ben..dacht ff een kijkje nemen op deze link...
    Sex is iets voor de slaapkamer (oke oke..en de keuken) niet voor en plein public op marokko.nl. Schaam je jullie wellustige pubers..
    LOVE ME OR HATE ME, BUT AT LEAST GET TO KNOW ME...



  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    12
    20-09-2004

    [b]heerlijk En Nog Eens Heerlijk

  10. #25
    -

    Reacties
    32
    05-06-2003

    Citaat Geplaatst door EgyPTeNaaR19
    Je kijkt er diep aan in haar ogen, je merkt gewoon dat je net een uitgekozen stel bent, voor elkaar gemaakt, je voelt de warmte en liefde stralen, je voel hoe zacht ze is en helemaal in jou handen valt. Haar haar door de wind tegen je aan, haar lippen tegen die van jou...

    Je voelt je lekker en top, niks kan meer stuk, even vergeet je alles, die roddels, het weer, als is het koud, bij je liefde ben je warm, de tijd lijkt te zijn stil gestaan, niks beweegt of verandert, alles draait om jullie heen.

    Zo voel ik me.....
    Egyptenaren zijn Soo

  11. #26
    h0u van mijn meissie

    Reacties
    1.141
    26-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Je krijgt een heerlijk gevoel.....en je krijgt kriebels enzz kippenvel....het is echt een heerlijk gevoel...
    Blondbrunette.

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    mensen dankje voor jullie berichtjes!!! maar ik bedoelde zoals een andere het al zij!!! ik bedoel dit niet op een vieze manier maar, op de juiste manier dus voel je je dan veilig.!!!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    188
    24-06-2004

    Je Voelt je Perfect....

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    570
    17-02-2002

    Citaat Geplaatst door EgyPTeNaaR19
    Je Voelt je Perfect....
    hey kom jij echt uit cairo? mijn vader ook. mooie drukke plaats.

    beslama

  15. #30
    Bijna Lid

    Reacties
    374
    28-05-2004

    Citaat Geplaatst door EgyPTeNaaR19
    Je kijkt er diep aan in haar ogen, je merkt gewoon dat je net een uitgekozen stel bent, voor elkaar gemaakt, je voelt de warmte en liefde stralen, je voel hoe zacht ze is en helemaal in jou handen valt. Haar haar door de wind tegen je aan, haar lippen tegen die van jou...

    Je voelt je lekker en top, niks kan meer stuk, even vergeet je alles, die roddels, het weer, als is het koud, bij je liefde ben je warm, de tijd lijkt te zijn stil gestaan, niks beweegt of verandert, alles draait om jullie heen.

    Zo voel ik me.....
    Heb je drugs gebruikt of zo?Zeg nou maar gewoon dat je een stijve *** krijgt.Uit welk boek heb je deze teks trouwens overgenomen?Dat noemen ze plagiaat.Dat is strafbaar.Daarvoor kun je in de cel worden gegooid.Daar kun je ook aan je trekken komen,maar dan op een andere manier.Dan moet je bukken als je onder de douche staat.