Poll resultaten: Welke lid/leden zijn AIVD agenten?

Stemmers
25. Je mag niet stemmen op deze poll
  • Iedereen behalve AlZawahiri

    2 8,00%
  • Ikzelf

    4 16,00%
  • Kholi 'het bloemen meisje'

    3 12,00%
  • Tonk 'de killer pot'

    0 0%
  • Knor Knor 'het snuffelzwijn'

    0 0%
  • Barca 'de banman'

    2 8,00%
  • Saima_hel666 is een AIVD bot die smilies post als 'amerikaan' en 'dood' in een zin staan

    2 8,00%
  • AIVD is nog met een team van 20 man aan het uitzoeken hoe ze een nick moeten aanmaken

    11 44,00%
  • Anders, zie post.

    1 4,00%
  1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door KohiNoor
    Wie heeft er op MIJ gestemt
    Ik niet. waarschijnlijk iemand die onder de indruk was van je gedaante verwisseling. (bert)

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    3.551
    24-06-2003

    Ik stemde voor Saima666, dat is een AIVD bot die niets anders kan zeggen dan "roze varkens" "vuile kaaskoppen" "lang leve Bin Laden" en last but not least "dood aan de Amerikanen/Joden/Roze varkens.




    Leuke vondst knorknor

  3. #33
    Le President

    Reacties
    4.088
    12-06-2002

    Citaat Geplaatst door knorknor
    Het moet toch haast wel dat de AIVD zich heeft geinfiltreerd op dit forum dat besmet is met potentiele moslimterroristen. De grote vraag is wie is/zijn het?
    Ja tuurlijk zijn ze aanwezig. Ze lezen nu gewoon met ons mee, ze hoeven zich niet eens aan te melden. De moderators van dit forum kunnen zelf gerekruteerd zijn als AIVD-spion. Ze kunnen al onze IP-adressen doorspelen naar de AIVD.
    "Wie iets wil doen, vindt een middel. Wie niets wil doen, een excuus."

  4. #34
    Incognito

    Reacties
    37
    28-09-2004

    Citaat Geplaatst door KohiNoor
    Wie heeft er op MIJ gestemt
    Ik, iemand die Bert zo overtuigend neer kan zetten kan ook spion zijn.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.598
    20-09-2004

    Citaat Geplaatst door Atlasleeuw
    Ja tuurlijk zijn ze aanwezig. Ze lezen nu gewoon met ons mee, ze hoeven zich niet eens aan te melden. De moderators van dit forum kunnen zelf gerekruteerd zijn als AIVD-spion. Ze kunnen al onze IP-adressen doorspelen naar de AIVD.
    A ok,

    Beste heren/dames van de AIVD,

    Hierbij even een mededeling, 'mijn IP' is een proxy, maar dat is jullie eigen schuld dan moet je maar tegen jullie 'moderator agenten' zeggen dat ze mij geen IP-ban meer moeten geven.

    Met vriendelijke groeten,

    Knorretje 'het snuffelzwijn'



    ps. mijn uurprijs is 45 Euro als jullie interesse hebben mij te rekruteren.