1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    48.061
    06-02-2001

    Exclamation Op zoek naar een Marokkaanse met een relatie met een Nederlandse man

    Citaat Geplaatst door joost1908
    Ik ben op zoek naar reacties van Marokkaanse vrouwen die een relatie hebben met een Nederlandse man. Hoe gaat het met jullie? Gaat het goed maar hebben jullie veel problemen in de acceptatie etc.??

    En bij een relatie bedoel ik de liefde van je leven!
    .

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    17.647
    28-08-2002

    bla bla meisjes die dat doen zijn dom
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    Klik hier voor meer info

  3. #3
    K hou van mn manneke

    Reacties
    1.790
    02-08-2002

    Ik ken wel meiden die relatie hebben met nederlandse mannen en het gaat wel goed met ze




    Rayan 11/03/2007
    Lina 03/03/2009

  4. #4
    Jihad el-islaam

    Reacties
    643
    25-12-2002

    In de 1ste paar maanden misschien wel ja, maar hoe wou je je kinderen dan gaan opvoeden? Gewoon een beetje van ~hier en daar? tzzz, dit gaat echt ni
    Whalla hawla whalla quata illah billah
    Door Hem zijn wij geschapen en tot Hem zullen we terugkeren.

    Alle kinderen van Adam zijn overtreders, de beste van de overtreders zijn degenen die berouw tonen (Sunan Tirmidzi)

    Ik geloof in Allah zoals een blinde in de zon geloof, niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    439
    30-12-2002

    Origineel gepost door MevrNasiha
    In de 1ste paar maanden misschien wel ja, maar hoe wou je je kinderen dan gaan opvoeden? Gewoon een beetje van ~hier en daar? tzzz, dit gaat echt ni

    Weer zo´n bekrompen gedachte, ik ken genoeg marokaanse vrouwen en mannen die een relatie hebben met iemand uit nederland of van een ander ras.
    Vaak treden deze toe tot de islam en volgen dit nauwkeuriger dan de meeste marokanen!

  6. #6
    Jihad el-islaam

    Reacties
    643
    25-12-2002

    IK ZEG NIET DAT HET NIETS WORDEN, WANNEER ZE ALLEBEI DE ISLAM VOLGEN, DUH!!!
    Whalla hawla whalla quata illah billah
    Door Hem zijn wij geschapen en tot Hem zullen we terugkeren.

    Alle kinderen van Adam zijn overtreders, de beste van de overtreders zijn degenen die berouw tonen (Sunan Tirmidzi)

    Ik geloof in Allah zoals een blinde in de zon geloof, niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    439
    30-12-2002

    dan zijn we het daar over eens maar godsdienst is toch niet het enige dat telt.

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    3.567
    24-07-2002

    Ik heb een vriendin van mij die met een nederlander getrouwd is ...
    heel gelukkig is een kindje heeft en ook nog een eigen zaak en haar man heeft een andere zaak ..

    Hij is wel moslim geworden maar zelden zie ik zo een succesvolle gelukkig gezin..........dus mensen met vooroordelen moeten niet zo snel...gaan roepen dat het dom is en niet kan lopen.........

    groet layla222

  9. #9
    Bijna Lid

    Reacties
    146
    15-06-2002

    hallo,

    ik ben zelf een marokkaanse vrouw en ik ben anderhalf jaar getrouwd met een nederlandse man.

    mijn man was al moslim voordat wij trouwden.
    wij hebben tot nu toe geen enkel probleem ondervonden, hij is volledig geaccepteerd door mijn familie en vrienden.

    er blijven natuurlijk altijd mensen die wat op te merken hebben, maar die nemen we maar op de koop toe.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    439
    30-12-2002

    Geluk is het belangrijkste het is jou leven, wat andere zeggen moet je maling aan hebben.
    Zij die opmerkingen hebben zijn degene die fout zijn.

  11. #11
    life your own live!!

    Reacties
    549
    25-07-2002

    Ik vindt het zo belachelijk de mensen die gelijk zeggen: nou dat kan niet hoor!!!
    Laat ze lekker als de mens gelukkig is wie zijn wij om daar over te oordelen.

    leven en laten leven wees gelukkig!!


    dikke boessa van mij
    Life is a journey not a destination!!


  12. #12
    Me & Mo ...

    Reacties
    8.664
    29-05-2002

    MVC Premium MVC Premium
    ik ken gn maroc meiden die mt een hollander zijn getrouwd. wel ken ik een koppel da al 13j samen is, ze hebben twee schattige kinderen, hebben een eigen zaak (restaurant), en leven heel erg gelukkig samen. hij is van maroc afkomst, zij is een hollandse.

    bisous xxx

    Voor alle gelegenheden...


  13. #13
    celine 4 ever

    Reacties
    315
    31-08-2002

    Origineel gepost door lady_moi
    bla bla meisjes die dat doen zijn dom
    en jij bent zeker slim met alles tazzzzzzzz....
    meisje ik ben al 4 jaar met een niet marokaan en het gaat fantastich....
    dus hou je vooroordelen bij je want je kraamt alleen maar onzin uit.
    met wie dat doen zijn dom.
    jij wilt dus zeggen dat je nooit een vriendje heb gehad of een jongen gezoend heb.
    dat is precies het zelfde die meisjes die dat doen die zijn dom.
    domme argument he?
    kan je even naar jou zin lezen en als je goed leest zie je dat het ook dom is.
    :blauwkus: :blauwkus: :blauwkus:

  14. #14
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Origineel gepost door lady_moi
    bla bla meisjes die dat doen zijn dom
    wees nou maar stil want jij denkt dat nas van westside is dan ben je helemaal dom
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  15. #15
    LET LOVE LEAD THE WAY!!

    Reacties
    399
    15-08-2002

    Joost,

    Mag ik misschien vragen waarom je je dat afvraagt?? Persoonlijk ken ik ook een marokkaanse jongevrouw die al 2 jaar een relatie heeft met een nederlander... en ze gaan nu binnenkort verloven en waarschijnlijk over een jaar trouwen.. het gaat perfect tussen hun... zij is zelfs al eerder getrouwd geweest met een Marokkaan, maar dat ging niet.. Nu is ze gelukkig en waarom is het dan verkeerd.. dat is toch het mooiste wat er bestaat...

    Babygirl, Ben jij met die jongen gertrouwd?
    Let your HEART be your COMPASS... your MIND your MAP... and your SOUL your GUIDE... and you will NEVER get LOST...