1. #1
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Ik viel bijna van mijn stoel

    Asalamou alykoum

    Toen ik hier op een haram forum terecht kwam en zag welke topics er allemaal stonden.
    SCHAAMTELOOS!!! EN ZONDER VREES VOOR ALLAH SWT.

    zo snel als ik kon heb ik me weer naar de Islamforums begeven om rustig te bekomen van de schrik

    Sorry hoor,maar die topics zijn echt diep en diep respectloos!!!

    Wie helpt me mee met de actie voeren???

    WEG MET DE HARAM FORUMS!!!!

    Wa Salaam

  2. #2
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    KOM OP MENSEN!!

  3. #3
    Afwezig

    Reacties
    536
    28-02-2004

    De profeet saw die begaf zich juist op de plekken waar hij van vond dat deze zijn boodschap nodig hadden. Je moet mensen zien te bereiken via overtuiging en niet door ze dingen af te nemen.
    .
    ..
    ...

  4. #4
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moraliste
    De profeet saw die begaf zich juist op de plekken waar hij van vond dat deze zijn boodschap nodig hadden. Je moet mensen zien te bereiken via overtuiging en niet door ze dingen af te nemen.
    saalahoe alahi wa salaam. sorry maar dit klinkt als een goedpratertje. laat discos bestaan want ja je kunt diemensen dan bereiken.
    kick in the door, wavin the FO-FO

  5. #5
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Citaat Geplaatst door Moraliste
    De profeet saw die begaf zich juist op de plekken waar hij van vond dat deze zijn boodschap nodig hadden. Je moet mensen zien te bereiken via overtuiging en niet door ze dingen af te nemen.
    Hoe zie je het voor je?
    Moet ik dan bij de deur van een discotheek qor`aans gaan uitdelen?

  6. #6
    Mama

    Reacties
    1.385
    02-12-2002

    Citaat Geplaatst door Eftelyah
    Asalamou alykoum

    Toen ik hier op een haram forum terecht kwam en zag welke topics er allemaal stonden.
    SCHAAMTELOOS!!! EN ZONDER VREES VOOR ALLAH SWT.

    zo snel als ik kon heb ik me weer naar de Islamforums begeven om rustig te bekomen van de schrik

    Sorry hoor,maar die topics zijn echt diep en diep respectloos!!!

    Wie helpt me mee met de actie voeren???

    WEG MET DE HARAM FORUMS!!!!

    Wa Salaam



    jah klopt het wordt hier om de dag erger

  7. #7
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Citaat Geplaatst door shirien85
    jah klopt het wordt hier om de dag erger
    De topics die mensen hier openen, werkelijk ONGELOVELIJK.
    Echt geen schaamte meer tegenwoordig

    Die forums zouden moeten verdwijnen!!

  8. #8
    Afwezig

    Reacties
    536
    28-02-2004

    Citaat Geplaatst door Eftelyah
    Hoe zie je het voor je?
    Moet ik dan bij de deur van een discotheek qor`aans gaan uitdelen?
    Wat zou daar op tegen zijn? Foldertjes met prikkelende teksten over waarom zo een gelegenheid niet goed voor de geest en lichaam is en alternatieven aanbieden.

    Dacht je dat de profeet naar de quraysh ging en hen de koppen afhakte om ze vervolgens te dwingen hun alcohol gelegenheden op te geven of was juist de poetische kracht van de Koran dat wat hen overstag hielp.
    .
    ..
    ...

  9. #9
    KONY

    Reacties
    3.386
    12-06-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Moraliste
    Wat zou daar op tegen zijn? Foldertjes met prikkelende teksten over waarom zo een gelegenheid niet goed voor de geest en lichaam is en alternatieven aanbieden.

    Dacht je dat de profeet naar de quraysh ging en hen de koppen afhakte om ze vervolgens te dwingen hun alcohol gelegenheden op te geven of was juist de poetische kracht van de Koran dat wat hen overstag hielp.

    maar bood hij saalahoe alahi wa salaam hun een fles (forum) aan om hun alcohol (posts) in te doen?
    kick in the door, wavin the FO-FO

  10. #10
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Citaat Geplaatst door Convinced
    Dit is nu eenmaal een marokko-site en geen islam-site. Islam is blijkens de subforums niet meer dan een onderdeel van de Marokkaanse (sub)cultuur (in Nederland), net zoals dating er een onderdeel van is.
    Maar het merendeel is moslim.
    (tenminste dat zeggen ze)

  11. #11
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Citaat Geplaatst door Convinced
    Een moslim kan naar feesten gaan, een moslim kan alcohol drinken, een moslim kan drugs dealen, een moslim kan daten... We kunnen alles wat iedereen kan... en we maken het onderdeel van ons leven...
    Dan ben je geen moslim

  12. #12
    marmoucha=haramoucha

    Reacties
    224
    21-07-2004

    Citaat Geplaatst door Convinced
    Ook zij kunnen moslims zijn. Je moet daarom oppassen met mensen te degraderen tot kaffir.
    Mensen die alcohol drinken en naar disco`s gaan enz.enz.enz. hebben geen vrees.
    Hoe kunnen deze dan gelovigen zijn?