1. #16
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door bugsbunny Bekijk reactie
    thuis.. maar kan dat geschiedenis terug halen dat verwijdert is met een programma ofzo??
    Als je internetbestanden verwijdert zijn uit de temp (tijdelijke opslagmap van Windows) dan vrees ik het ergste helaas.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    9
    14-08-2011

    Ik gebruik Gentoo, is ook gratis net als ubuntu en dingen

  3. #18
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door MohammedDeVries Bekijk reactie
    Ik gebruik Gentoo, is ook gratis net als ubuntu en dingen
    Is het fijn in gebruik? Ik had er eigenlijk nooit van gehoord, weet wel dat er veel Linux systemen zijn.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  4. #19
    Aitouzintje

    Reacties
    905
    05-01-2007

    hoe kan ik office downloaden
    Een vrouw zal altijd het laatste woord hebben in een discussie.
    Alles wat de man daarna nog zegt, is per definitie het begin van een nieuwe discussie..

  5. #20
    Misfit

    Reacties
    3.969
    21-12-2006

    Citaat Geplaatst door Nora__ Bekijk reactie
    hoe kan ik office downloaden
    Openoffice = gratis (alternatief)
    Microsoft Office = commercieel (pm mij en ik help je aan office 2007,plaats liever geen link op het forum)

    ssssst.. still jij


  6. #21
    Misfit

    Reacties
    3.969
    21-12-2006

    Citaat Geplaatst door 3ezouzGouLbnat Bekijk reactie
    Open Source staat niet gelijk aan gratis.
    Dat lees ik ook nergens?

    ssssst.. still jij


  7. #22
    Misfit

    Reacties
    3.969
    21-12-2006

    Citaat Geplaatst door 3ezouzGouLbnat Bekijk reactie
    Excuus, het was een reactie op de OP. Want de topic titel is Open source software en dan wordt er vervolgens in de OP gelinkt naar allerlei Microsoft software wat gratis is, maar alles behalve open source.
    Oh op die manier. Foutje kan gebeuren haha.

    ssssst.. still jij


  8. #23
    Alhamdoulillah.

    Reacties
    1.074
    04-11-2007

    Handige websites, dankjewel kan ik goed gebruike voor mijn opleiding.

    Voor degene die zn geschidenis wil terug halen, als ik mijn geschiedenis verwijder kan ik in mijn prullebak precies zien welke websites ik heb verwijdert.

    En nog iets, begin niet aan Linux als je niet zoveel verstand hebt van computers en software.
    Linux is namelijk een systeem waar je alles zelf moet beheren.
    Degene die vergeving vraagt voor een zonde is geen zondaar..[Hadith 1509.]

  9. #24
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door Dancefreak Bekijk reactie
    Handige websites, dankjewel kan ik goed gebruike voor mijn opleiding.

    Voor degene die zn geschidenis wil terug halen, als ik mijn geschiedenis verwijder kan ik in mijn prullebak precies zien welke websites ik heb verwijdert.

    En nog iets, begin niet aan Linux als je niet zoveel verstand hebt van computers en software.
    Linux is namelijk een systeem waar je alles zelf moet beheren.
    jij ook bedankt voor de opmerking. Succes.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  10. #25
    mr hollandi

    Reacties
    6.286
    23-05-2007

    openoffice echt perfect heb deze al jaren.

    en natuurlijk deamon ook goed, ook al heb ik bijna geen .iso meer tegenwoordig

  11. #26
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door jeweet_tog Bekijk reactie
    openoffice echt perfect heb deze al jaren.

    en natuurlijk deamon ook goed, ook al heb ik bijna geen .iso meer tegenwoordig
    Salaam/hoi,

    Dat zijn goede programma's inderdaad. Ik heb een beetje een verzameling van downloadlinks bij elkaar gebracht die bijna elke doorsnee Windows gebruiker nodig (kan) hebben. Het 'grappige' is dat bijna al deze programma's al geïnstalleerd staan op een Linux besturingssysteem zoals Ubuntu of Linux mint of Zorin OS.

    Dus als je Zo'n Linux versie hebt dan hoef je niet al deze programma's te installeren. Terwijl de perceptie van veel mensen is dat Linux moeilijk in gebruik is, maar dat is het al jaren niet meer.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  12. #27
    mr hollandi

    Reacties
    6.286
    23-05-2007

    Citaat Geplaatst door marocieboy Bekijk reactie
    Salaam/hoi,

    Dat zijn goede programma's inderdaad. Ik heb een beetje een verzameling van downloadlinks bij elkaar gebracht die bijna elke doorsnee Windows gebruiker nodig (kan) hebben. Het 'grappige' is dat bijna al deze programma's al geïnstalleerd staan op een Linux besturingssysteem zoals Ubuntu of Linux mint of Zorin OS.

    Dus als je Zo'n Linux versie hebt dan hoef je niet al deze programma's te installeren. Terwijl de perceptie van veel mensen is dat Linux moeilijk in gebruik is, maar dat is het al jaren niet meer.
    wslm,

    heb zelf een tijdje knopix gebruikt en heb nog een linux os op me xbox staan, Android is zelfs een soort van linux dus kijk eens hoe simpel dat is

  13. #28
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door jeweet_tog Bekijk reactie
    wslm,

    heb zelf een tijdje knopix gebruikt en heb nog een linux os op me xbox staan, Android is zelfs een soort van linux dus kijk eens hoe simpel dat is
    Dat klopt! Als je nog ergens een pc hebt met oude hardware erin dat bijv. alleen geschikt is voor Windows XP dan zou je daar 1 van de Linux distro op kunnen zetten zoals Ubuntu. Ik denk dat heel veel mensen die niet willen overstappen vanuit Windows XP naar Windows 7 of 8 dat dan Linux echt een goed alternatief is.

    Wist dat je Windows XP geen (beveiligings)updates meer zal uitbrengen na april 2014? Mensen moeten dan overstappen op een hogere versie van Windows als ze hun systeem veilig willen blijven gebruiken.

    Het is zo jammer dat het niet algemeen bekend is dat Linux dan een veiliger en makkelijker alternatief is dan Windows.
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/

  14. #29
    Mevrouwtje__F

    Reacties
    785
    30-09-2013

    Wat is een goede en gratis alternatief voor Photoshop?

  15. #30
    everything=energy

    Reacties
    3.993
    15-09-2003

    Citaat Geplaatst door Bobbie. Bekijk reactie
    Wat is een goede en gratis alternatief voor Photoshop?
    Salaam/hoi,

    ik raad je aan in dat geval om GIMP te gebruiken. Daarnaast zijn er nog andere gratis alternatieven:
    http://editorial.nl.softonic.com/5-g...voor-photoshop

    succes
    Kijk hier: Computerproblemen oplossen en voorkomen NIEUW like onze Facebook pagina en bekijk onze diensten!!https://www.facebook.com/Pc-probleme...5653422990802/