1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.635
    10-11-2008

    Wat is dat toch met die mannen de laatste tijd?

    Wij hebben een gezamelijke rekening waar ik niet aan kom, alle rekeningen gaan daarvan af, daarnaast heb ik mijn eigen rekening waar mijn salaris op gestort wordt. Ik betaal alleen de boodschappen en mijn mobiele abonnement (en die van mijn dochter, tot ze werk heeft ).
    سُبْحَانَ اللهِ، والحَمْدُ للهِ، لَا إِلَهَ إلَّا اللهُ واللهُ أَكْبَرُ

  2. #32
    Blessed

    Reacties
    2.450
    13-04-2009

    Mannen hebben het tegenwoordig maar makkelijk met zulke domme vrouwen, die hun eigen salaris afstaan aan de man of een gezamelijke rekening hebben waar de man dan meer van profiteert. Kan gewoon niet geloven dat dit echt voorkomt en dat er mannen zijn die het ook normaal vinden
    Wat een afknapper zulke mannen!
    S&H

  3. #33
    Algerije&Marokko

    Reacties
    2.093
    28-08-2010

    Hij probeert je zeker bang te maken met zijn geschreeuw yek ? Breng je kinderen vandaag naar je ouders en schreeuw zo hard mogelijk terug Praat pas rustig als hij dat doet, en nog een tip ga je eigen bankrekening openen.

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    127
    28-12-2008

    gezamenlijke rekening, we weten van elkaar waar alles gaat enz

    En ik vind als je getrouwd bent, ben je met twee je hoort samen, zoals in de islam staat, het is van beiden. Als je beiden werkt, heb je nog je eigen geld en draait samen bij. maar de dag dat je niet meer werkt, zou je toch ook nog wel dingen willen permitteren, en als je dan altijd al apart hebt geleefd van je geld, heb je wel een groot risico dat de man gaat zeggen bij dure uitgaven NEE je hebt me vroeger ok niet bijgestaan toen je werkte, wrm zou ik je nu geld moeten geven voor onnodige dingen.

    Een man moet sowieso instaan voor voeding, huis, kleding enz maar véél vrouwen houden nog van luxe en extra's

  5. #35
    Mr & Mrs❤️

    Reacties
    9.825
    15-02-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Wees blij dat het naar zijn ouders gaat ipv een wijf

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    512
    19-10-2010

    Jáaaaaaaaah wij hebben 2 rekeningen.. En mijn man werkt en ik geef het uit... En de ander rekening is van mij mijn partime baan centjes komen daar heen belasting teruggaves enzo kinderbijslag... Maar pin wel afentoe als ik de ander pasje niet bij me heb...

  7. #37
    Samen met Patatje

    Reacties
    4.064
    27-01-2003

    Citaat Geplaatst door speedygirl Bekijk reactie
    Vind ik ook, daarom wou ik geen gezamelijk bankrekening....

    Erger nog, zijn ouders wonen hier sinds een jaar of 5, ze hebben ondertussen ook een uitkering en toch komen ze altijd bij mijn man om ticket te boeken, kleren te kopen etc etc etc ik word daar zo depri van! Mijn ouders zouden het nooit accepteren dat ik dingen voor hen kocht, ze betalen het altijd terug.
    Heb jij je schoonouders uit Marokko gehaald en papieren gemaakt begrijp ik dat goed

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    432
    22-05-2010

    Citaat Geplaatst door marOkaansemeid_ Bekijk reactie
    Wees blij dat het naar zijn ouders gaat ipv een wijf

    Jij bent nog dommer dan de rest.

  9. #39
    Samen met Patatje

    Reacties
    4.064
    27-01-2003

    Citaat Geplaatst door Breekbaar84 Bekijk reactie
    Jij bent nog dommer dan de rest.
    Echt hé tegenwoordig nemen vrouwen genoegen met het minste vind je het gek dat ze dan dit soort problemen hebben..elke keer maar blij zijn dat je uberhaupt een man hebt..ook al kan die niet voor je zorgen..toch maar blij zijn dat hij bij jou is en niet bij een andere vrouw..

    vermoeiend

  10. #40
    Khmiessa Deco

    Reacties
    14.950
    17-09-2008

    Mm.. Ik weet echt niet wat ik later ga doen maar wat ik wel weet is dat er duidelijke afspraken gemaakt worden en er niet zomaar iets uitgegeven wordt

    ''Truly I am a warner:
    No god is there but Allah,
    the One, Supreme,
    and Irresistible."
    {Qur'an 38:65}


  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    156
    20-12-2010

    sommige vrouwen

  12. #42
    La Classe

    Reacties
    9.873
    28-09-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door marOkaansemeid_ Bekijk reactie
    Wees blij dat het naar zijn ouders gaat ipv een wijf
    Nou gelukkig maar

    Deze losers moet een VROUW de deur uitschuppen!

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    432
    22-05-2010

    Citaat Geplaatst door stanga Bekijk reactie
    Echt hé tegenwoordig nemen vrouwen genoegen met het minste vind je het gek dat ze dan dit soort problemen hebben..elke keer maar blij zijn dat je uberhaupt een man hebt..ook al kan die niet voor je zorgen..toch maar blij zijn dat hij bij jou is en niet bij een andere vrouw..

    vermoeiend

    Wallah illa, dus ze moeten maar blij zijn met het ene of het andere..
    Alleen die 2 opties zijn er.. Die sukkel is getrouwd en moet voor zijn vrouw zorgen, indien zijn ouders 'arm' zouden zijn is het een ander verhaal maar dan nog in OVERLEG!!!!! Sommige mensen, ik weet niet waar ze hun denkwijze vandaan hebben gehaald.

  14. #44
    Ogen vertellen

    Reacties
    26.952
    21-08-2009

    Citaat Geplaatst door Breekbaar84 Bekijk reactie
    Jij bent nog dommer dan de rest.
    Wollahilah

  15. #45
    Beestje..

    Reacties
    930
    18-09-2010

    Citaat Geplaatst door S_1012 Bekijk reactie
    Mannen hebben het tegenwoordig maar makkelijk met zulke domme vrouwen, die hun eigen salaris afstaan aan de man of een gezamelijke rekening hebben waar de man dan meer van profiteert. Kan gewoon niet geloven dat dit echt voorkomt en dat er mannen zijn die het ook normaal vinden
    Wat een afknapper zulke mannen!
    Mannen? Eerder shmetta.

    Een man moet gewoon zijn plicht nakomen, de vaste lasten betalen en niet zeiken.