1. #16
    Audrey

    Reacties
    2.176
    31-07-2004

    Heey meid, egt goed begin, lijkt me heel spannend verhaal,
    Ga je wel snel verder voor je nieuwe fan..?
    -x-


  2. #17
    Butterfly

    Reacties
    937
    28-08-2002

    Origineel gepost door b0uchra
    Heey meid, egt goed begin, lijkt me heel spannend verhaal,
    Ga je wel snel verder voor je nieuwe fan..?
    -x-
    Misschien vanavond en anders morgen avond
    Alles voor mijn fans


    "Love looks not with the eyes, but with the mind."
    "What's mine is yours, and what is yours is mine."

    William Shakespeare


  3. #18
    ALLAHOE AKBAR

    Reacties
    533
    13-04-2002

    heyyyyyyy louiee


    je schrijft een verhaaaaal!!!!! En een thriller dan nog
    het laatste is ni echt wonderlijk hé.
    Je dacht ik vin geen thriller boek dus zal ik er maar 1 schrijven dan kan kaddie der uk van geniete hé

    Mohiem realllllllyyyyy cool verhaal, en doe nikeer verder jong
    wa moe ne mens doen voor een vervolg seg


    [glow=darkblue]"Niemand van jullie gelooft echt totdat hij voor zijn buur of broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst".[/glow]

    Niets is wat het lijkt....ons verhaaltje

  4. #19
    Butterfly

    Reacties
    937
    28-08-2002

    Origineel gepost door Muslimah
    heyyyyyyy louiee


    je schrijft een verhaaaaal!!!!! En een thriller dan nog
    het laatste is ni echt wonderlijk hé.
    Je dacht ik vin geen thriller boek dus zal ik er maar 1 schrijven dan kan kaddie der uk van geniete hé

    Mohiem realllllllyyyyy cool verhaal, en doe nikeer verder jong
    wa moe ne mens doen voor een vervolg seg

    Ja de verveling dwong mij een thriller te schrijven. Ik heb geen inspiratie, dat is het probleem . Ewa geniet van da stukje daarboven nog maar eens

    Aja, ik kom morgen 7.55 langs ou, want rond 8.09 vertrekt den trein


    "Love looks not with the eyes, but with the mind."
    "What's mine is yours, and what is yours is mine."

    William Shakespeare


  5. #20
    ALLAHOE AKBAR

    Reacties
    533
    13-04-2002

    Origineel gepost door GiZo
    Ja de verveling dwong mij een thriller te schrijven. Ik heb geen inspiratie, dat is het probleem . Ewa geniet van da stukje daarboven nog maar eens

    Aja, ik kom morgen 7.55 langs ou, want rond 8.09 vertrekt den trein
    ma3lich daar kan ik ou nog wel bij helpen ben zelf nog een thrillerFREAK
    en voor meiren da is goe, ik zal inchallah kleir staan


    [glow=darkblue]"Niemand van jullie gelooft echt totdat hij voor zijn buur of broeder wenst wat hij voor zichzelf wenst".[/glow]

    Niets is wat het lijkt....ons verhaaltje

  6. #21
    Butterfly

    Reacties
    937
    28-08-2002

    Origineel gepost door Muslimah
    ma3lich daar kan ik ou nog wel bij helpen ben zelf nog een thrillerFREAK
    en voor meiren da is goe, ik zal inchallah kleir staan
    Ewa thrillerfreak good idee


    "Love looks not with the eyes, but with the mind."
    "What's mine is yours, and what is yours is mine."

    William Shakespeare


  7. #22
    MVC Premium

    Reacties
    14.935
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ewaaa meid zied ik wil verder lezen..!!.....:...wel gauw he..ik hou niet van wachten....

    Peace. It does not mean to be in an place where there is no noice, trouble or hard work. It means to be in the midst of all those things and still be calm in your heart.


  8. #23
    Audrey

    Reacties
    2.176
    31-07-2004

    Origineel gepost door leila_sweety
    Ewaaa meid zied ik wil verder lezen..!!.....:...wel gauw he..ik hou niet van wachten....
    Je haalt me de woorden uit de mond...
    Maar nu ga ik weer, k zal um (hopelijk) morgen lezen, k ga Save the Last Dance kijken soo mooie film...
    -x-


  9. #24
    Stilte.......

    Reacties
    2.105
    21-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Shokran Voor het Prachtige Vervolg Lieverd!! Echt Superrr...

    Incha allah ga je gauw weer verder! :blauwkus:
    "En van zijn Tekenen zijn de Nacht en de Dag en de Zon en de Maan. Kniel niet voor de zon of de maan, maar Kniel voor Allah Die hen Geschapen heeft, als jullie Hem (echt) Aanbidden" {41:37}

    Onze Heer, wij hebben onzelf Onrecht aangedaan! Als U ons niet Vergeeft en ons Uw Ganade niet schenkt, Behoren wij zekers tot de Verliezers.......**

    OemAisha_ElIraq


  10. #25
    Butterfly

    Reacties
    937
    28-08-2002

    Insch'Allah zal er morgenavond weer een lang vervolg zijn. Bedankt voor jullie lieve reacties


    "Love looks not with the eyes, but with the mind."
    "What's mine is yours, and what is yours is mine."

    William Shakespeare


  11. #26
    MVC Premium

    Reacties
    14.935
    20-06-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ewaaaa het is morgen die avond hoeft niet doe maar nu.....nee hoor meid tot gauw weer!!

    Peace. It does not mean to be in an place where there is no noice, trouble or hard work. It means to be in the midst of all those things and still be calm in your heart.


  12. #27
    Audrey

    Reacties
    2.176
    31-07-2004

    Jaa, het is nu morgenavond dus je kunt gerust verder gaan
    En trouwens, als je van thrillers houdt moet je Da Vinci Code lezen, heeeeeeeeeeel spannend boek...
    -x-


  13. #28
    Stilte.......

    Reacties
    2.105
    21-08-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Incha allah plaats je gauw weer eeen Superrr Vervolg!!
    "En van zijn Tekenen zijn de Nacht en de Dag en de Zon en de Maan. Kniel niet voor de zon of de maan, maar Kniel voor Allah Die hen Geschapen heeft, als jullie Hem (echt) Aanbidden" {41:37}

    Onze Heer, wij hebben onzelf Onrecht aangedaan! Als U ons niet Vergeeft en ons Uw Ganade niet schenkt, Behoren wij zekers tot de Verliezers.......**

    OemAisha_ElIraq


  14. #29
    DarkSideAngel

    Reacties
    978
    27-05-2003

    Ga verder!! Iets anders voor een keer

  15. #30
    Butterfly

    Reacties
    937
    28-08-2002

    Re: Re: *~^~* Mijn vervloekte gave! *~^~*

    Origineel gepost door GiZo
    Opeens sper ik mijn ogen wijd open. Mijn gave vergt altijd veel inspanningen. Pareltjes zweet banen een weg op mijn gelaat. Met gemengde gevoelens verwerk ik de informatie. Mijn voorgevoelens waren met deze beelden bevestigd. Ik schrik op van mijn vaders luide stem en plotse aanwezigheid. Versuft kijk ik hem aan.
    "Mona, scheelt er iets?" Vraagt hij bezorgt. "Je ziet weer zo bleek uit. Ben je soms ziek?" Hij heeft het zelfs niet door dat hij de ene vraag na de andere stelt. Maar nu erger ik mij niet aan. Zo heb ik tenminste de kans om een smoes te verzinnen. Het is al een paar keer voorgevallen dat hij mij in zo een toestand trof. Mijn vader is snugger genoeg om dan te weten dat er iets aan de hand is met mij. Hij is te nuchter om mijn gave te willen erkennen. Hij zal mij eerder voor gek verklaren. Nee, de waarheid zal ik hem nooit kunnen vertellen.
    Nochalant werp ik mij neer op mijn bed en vraag onverschillig of het avondeten al klaar is. Maar mijn vader kijkt mij nog steeds vragend aan. "Ik ben alleen moe en chagrijnig omdat ik honger heb." Antwoord ik waarheidshalve. Er verschijnt een glimlach op mijn vaders gezicht. "Mijn overheerlijke tagine wacht op ons." zegt hij opgewekt.
    Ik rol met mijn ogen bij het woordje overheerlijk. "Ok, eetbare tagine." grijnst hij.

    Aan tafel valt mij op dat mijn vader zich opeens anders gedraagt. Hij kijkt even op en onze ogen kruisen elkaar. De ogen van mensen weerspiegelen vaak hun emoties. Mijn gave onthult puzzels van die emoties aan de hand van beelden. Het is complex om mijn gave in één woord te beschrijven. Ik kan mensen hun gedachten zien. Ik vang hun lichaamsignalen op en dan flitsen in een fractie van seconden beelden voorbij mijn ogen. Maar soms kan ik ook de toekomst zien. Ach, ik vind het nog steeds eng. Ik wil het allemaal niet weten. Ik wil gewoon normaal zijn.

    Mijn vader schraapt zijn keel een steekt eindelijk van wal. Bijna wil ik zeggen dat ik al weet wat hem dwars zit. "Mona, jij hebt nu al een leeftijd bereikt waarop we bepaalde zaken als volwassenen kunnen bespreken. Het zit zo, dat ik een tijd geleden een lieve vrouw heb ontmoet. Ik weet dat je geen intense behoefte meer hebt om een surrogaatmoeder te hebben." Ik krijg een rilling over mijn rug bij het horen van moeder. Mijn vader kijkt mij serieus aan. "Maar het gaat hier ook om wat ik nodig heb in mijn leven." Hij stopt even. Dat klonk zo koud en egoïstisch van hem. "Begrijp mij alsjeblieft niet verkeerd. Ik hou ontzettend veel van je en jij hebt veel vreugde in mijn leven gebracht. Maar ik kan er ook niets aan doen dat ik iets mis. Deze vrouw verzacht wel die pijn en gemis." Aarzelend vervolgt hij zijn verhaal. "Ik heb haar ten huwelijk gevraagd! Zenuwachtig kijkt hij mij aan.

    Al wist ik van die vrouw af, kwam het nog steeds als een harde klap aan. Terug flitsen de beelden van een vrouw met haar 3 kinderen, met daarachter mijn vader. De ring had mij de verbintenis tussen mijn vader en haar duidelijk gemaakt. Ik vervloekte mijn gave voor de zoveelste keer. Ik wil helemaal niets zien en weten.
    Zo beheerst mogelijk laat ik mijn vader weten wat ik er van denk. "Ga je gang vader, voor mij maakt het allemaal niet uit. Het is jouw leven die de mijne zal beïnvloeden met een stiefmoeder en een stiefzus en stiefbroers. Maar zoals ik zei, ik zal je niet stoppen." Verbaasd kijkt mijn vader mij aan. "Ik had je nog niets van de kinderen gezegd."
    "Een gok, vader." zeg ik kwaad en ren snel mijn kamer boven.
    Met een harde klap sluit ik de deur. Helemaal van slag leun ik tegen mijn kamerdeur. Ik begin onbeheerst te snikken. De eerste traan volgt eenzaam een weg op mijn gezicht. Al hou ik mijn handen voor mijn gezicht, blijven de tranen komen. Wanhopig word ik overspoeld door mijn verdriet. Ik heb nog nooit mijn verdriet in tranen geuit. Ik krop alles op. Maar nu, huil ik om de moeder die ik nooit heb gehad. Tot nu ik er met de feiten op de neus word gedrukt, ben ik in staat om mijn gevoelens te uiten. Helemaal gefrustreerd laat ik mij op mijn bed vallen.
    Het laatste wat ik wil, is dat mijn leven helemaal op zijn kop zal staan. Hoe zal ik mijn gave verbergen voor hen? Machteloos balde ik mijn handen tot vuisten. Vermoeid viel ik uiteindelijk in een rusteloze slaap.



    Sorry mensen dat het zo kort is, maar ik heb echt geen inspiratie meer. Insh'Allah zal er morgen een groter vervolg staan


    "Love looks not with the eyes, but with the mind."
    "What's mine is yours, and what is yours is mine."

    William Shakespeare