1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    222
    26-08-2002

    !!!!! Niet Naar Rondomtien Gaan!!!!!!!!!!

    Rondom tien; Moslima's gezocht...... (Bericht #)
    Rondom tien wil in januari weer een discussie uitzenden met alleen moslima's om met elkaar te gaan praten over de positie van moslima's in Nederland. AYaan HIrsi ALi zal er ook bij aanwezig zijn. Rondom tien is op zoek naar moslima's die een andere visie hebben op het moslim zijn hier in Nederland dan wat er nu in de media speelt.
    lees verder op http://forums.marokko.nl/showthread....threadid=35081

    Beste zusters,
    Ik zou met klem willen afraden om in januari, voor de verkiezingen mee te werken aan deze uitzending.

    Deze uitzending is de manier voor de Hirsi Ali/ VVD om zich te profileren. Vlak voor de verkiezingen is het van belang om veel op de tv te zijn en zo mensen redenen te geven om op je te stemmen.

    De rol waarin Hirsi Ali haar grote landelijke bekendheid kreeg was door de slachtofferrol die zij verkreeg, door de verbaal veel sterkere broeders Ali Aldoaudi en broeder Cheppi.

    Ik heb alle vertrouwen in mijn zusters in de Islam dat zij in staat zullen zijn om verbaal elke discussie over Islam met Hirsi Ali te winnen.

    Echter voor de Hollandse niet Islamitische kijkers thuis: zien zij die arme Hirsi Ali die 'ingemaakt' wordt door gebrainwaschte 'fundies' met hoofddoek of burka. Arme Hirsi Ali, zie je wel dat zij gelijk heeft en dat er niet met deze moslims te praten valt? Wij moeten Hirsi Ali ondersteunen in haar strijd tegen de Islam en zullen na het ZIEN van deze uitzending op 22 januari op haar en de VVD/LPF gaan stemmen.

    Als de programma makers van Rondom Tien oprecht zijn - geloof mij dat zijn zij dus niet - dan zou het geen probleem hoeven te zijn om deze opname NA de verkiezingen te doen.

    Wat betreft de rol van de presentator Cees Grimbergen hij heeft tegen mij gezegd in bijzijn van drie getuigen: "Jullie imams hebben veel te veel macht en ik ga daar iets TEGEN doen."

    Als jullie gaan meedoen met Rondom Tien, wees NIET BANG om onrechtvaardig gedrag en handelswijze van de presentator BELEEFD ter discussie, te stellen tijdens de uitzending.

    Moge Allah ons wijsheid en geduld geven om met deze moeilijke beslissingen om te gaan.


    Abdullah Haselhoef

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    Beste Abdullah,

    Onderschat je nu niet een beetje de goed gebekte moslima's? De moslima's die het WEL op kunnen nemen tegen Ayaan Hirsi?

    Wat je nu doet is dat weer niet het oude paternalistische waar zoveel vrouwen juist genoeg van hebben?

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    39
    12-09-2002

    Abdullah,

    Aan de ene kant heb je wel gelijk en is m.i. het door jouw beschreven effect een heel reële. Aan de andere kant zou het geen kwaad als er een aantal goede moslimma's staan die weten waar ze over praten en kennis van zaken hebben als het om het Islamitische geloof gaat. In dit geval is geduld en beleefdheid inderdaad een hele belangrijke, zeker gezien het "objectieve oordeel" wat de presentator zou moeten hebben.
    Alleen in zo'n geval is deelname aan deze uitzending geoorloofd. Ik kan me goed indenken dat bij de selectie van de vrouwen die deel mogen nemen, zulke moslimma's verweerd zullen worden en alsnog de verkeerde mensen in de uitzending komen.
    En wat betreft het terugdringen van de macht van de imams. Ik denk dat er miljarden niet- moslims kunnen opstaan om de imams zwart proberen te maken maar wanneer een imam Godswoord verkondigt deze mensen nooit zullen zegevieren ongeacht de middelen die ze ervoor gebruiken. Want een moslim voelt exact de woorden van een imam aan en daar kunnen niet- moslims totaal niet over meepraten laat staan een stokje voor steken!

  4. #4
    SliCkEr ThAN YOurEAveRaGe

    Reacties
    785
    06-12-2002

    Mensen

    even een tip...

    hoe goed gebekt die moslima's ook kunnen zijn
    hebben jullie nooit gehoord van knippen en plakken in uitzendingen?
    schrijft het 16-jarige lid

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    16.156
    11-06-2002

    .......hoe goed gebekt die moslima's ook kunnen zijn
    hebben jullie nooit gehoord van knippen en plakken in uitzendingen?......

    Deze uitzendingen zijn toch "semi-live"?

  6. #6
    M.K.

    Reacties
    90
    23-12-2002

    Luister(zie:lees), het gaat er niet om dat er goedgebekte moslima's zijn. Nee; het gaat er om dat Hirsi Ali op dat moment niet uit is een discussie, maar ze is gewoon uit op een meer naambekendeheid over de rug van Islam(zoals velen dat doen).
    Als het echt om een discussie ging(waar ik overigens voor ben), dan zou deze discussie ook best wel na de verkiezingen kunnen komen.

    Ik spreek niet uit pure zekerheid, maar er is een grote kans dit gewoon een slimme strategishe zet is van Hirsi Ali, vergeet dat niet.

    Ps: van mij mag ze winnen ze kan de Islam toch niet veranderen, nee hoe vaker je dat soort mensen hoort zeuren hoe sterker de Ummah wordt, alleen het zou wel zonde zijn als ze won over de rug van de Islam.

  7. #7
    DesPeratlyInLoVeWhitIslaM

    Reacties
    824
    10-03-2002

    Salaam aleikom.....

    Het gaat JUIST om de goed gebekte moslima's...... Wat ik uit het verhaal kan concluderen is dat ze juist goed gebekte moslima's willen, die Ali Hijrsi in het nauw drukken zodat ze weer het slachtoffer rol kan in nemen zoals met de heren Ali Eddaouadi en M. Chippih.... En zo de medelijden wint van veel Nlers die hierdoor op haar gaan stemmen........

    Bekijk het van die kant....... Ik ben zelf ook gevraagd voor de voorronde's, want er komt nl eerst een voorronde en daaruit worden de meest sterke moslima's, die niet op hun mond zijn gevallen uit gekozen.... Die kunnen door naar de uitzendinG...

    WaS wel van plaN om deel te nemen aan de voorronde... Maar jaH nu ik dit heb gelezen zal ik er maar eerst even goed over nadenken......
    ***"Al was de oceaan inkt voor de Woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala zo zou de oceaan zijn uitgeput, voordat de woorden van mijn Heer, SobhanTa'ala ten einde komen''***

    ***''The Sunna is like the Ark of Noah. Whoever embarks upon it reaches salvation and whoever refuses is drowned."***

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    222
    26-08-2002

    Origineel gepost door an3sdej
    Beste Abdullah,

    Onderschat je nu niet een beetje de goed gebekte moslima's? De moslima's die het WEL op kunnen nemen tegen Ayaan Hirsi?

    Wat je nu doet is dat weer niet het oude paternalistische waar zoveel vrouwen juist genoeg van hebben?
    Beste Andries,

    "Ad dienoel Nasiha" het geloof is gebouwd op goed advies. Toen de profeet vzmh zijn eerste openbaring ontving was hij doodsbang en hij lag aan de voeten van zijn vrouw Khadidjah r.a. voor advies en troost.

    Goed advies en wijsheid overstijgt het mannelijke en het vrouwelijke element in de mens.

    Een andere mogelijke toekomstige kandidaat voor de VVD/ LPF is dhr. Ellian Esfian, tegen mijn broeders zou ik exact het zelfde advies geven om niet vlak voor de verkiezingen met hem in discussie te gaan, onder dezelfde omstandigheden.

    Het is juist dat ik overtuigd ben van de ongeloofelijke kracht en welbespraaktheid van de vele zelfbewuste moslima, die door de media hetze van de afgelopen tijd, steeds meer bezig zijn met hun geloof te ontdekken en te verdedigen.

    Door te winnen in het debat van Hirsi Ali, is dit slechts een Phyrrus overwinning namelijk de 'veldslag' winnen maar de 'oorlog' verliezen.

    En helaas is het zo dat veel kijkers niet verder kunnen kijken dan iemands hoofdoek lang is. Dus de 'bevallige' Hirsi Ali naast een aantal 'onderdrukte'vrouwen met hoofddoek is het bewijs dat Hirsi Ali gelijk heeft. De kracht van het beeld, zelfs als er geen woord gesproken is.

    Na de verkiezingen ontmoeten wij allen graag Hirsi Ali in een open debat. Naar verwachting zal zij echter hetzelfde lot ondergaan zoals bijvoorbeeld Mohamed Rabba (Groen Links), Osama Cherribi(VVD)en Zeroulna(LPF) of andere allochtone politici die na verloop van tijd toch niet 'wit' genoeg blijken te zijn voor de politiek die een afspiegeling behoort te zijn van de maatschappij.

    Abdullah Haselhoef

  9. #9
    AloOo

    Reacties
    3.025
    05-08-2002

    ( ps: hoe gaat het met U zoontje ?)

  10. #10
    Eerst DENKEN.....dan DOEN

    Reacties
    260
    02-08-2002

    Haselhoef,
    Helaas helaas zijn er deze week toch een aantal Marokkaanse jongeren bij Rondom Tien verschenen die volgens mij niet wisten wat ze daar kwamen doen.
    AIN'T NO WOMAN THAT CAN TAKE MY MOMMA'S PLACE

  11. #11
    K hou van mn manneke

    Reacties
    1.790
    02-08-2002

    Origineel gepost door miss_kreta
    Haselhoef,
    Helaas helaas zijn er deze week toch een aantal Marokkaanse jongeren bij Rondom Tien verschenen die volgens mij niet wisten wat ze daar kwamen doen.
    Ik ben gewoon trots op JOU




    Rayan 11/03/2007
    Lina 03/03/2009

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Ben het eens met dhr Hasselhoef. Ik weet ik haal nu een oude koe (topic) uit de sloot maar ik geef hem echt gelijk. Het is nu eenmaal zo dat de kijkers van zo'n programma niet kijken naar wie met de beste argumenten komt. Als dit het zou zijn zouden me zusters het makkelijke winnen, aangezien Ayaan niks maar dan ook niks te zeggen heeft. Ze weet niets van de koran dus hoe kan zij daarover praten.
    Maar het zit anders, gister heb ik toevallig een programma gezien waarin een psycholoog het had over hoe Pim zo populair heeft kunnen worden. En een van die dingen was dat hij altijd in minderheid zat. Het waren altijd een aantal mensen tegen Pim alleen. Men keek allang niet meer naar wat hij zei, zou men dat doen dan was hij zwaar door de mand gevallen, maar men keek op een manier namelijk, van zie je politici die zijn bang voor hem en willen hun eigen "oude" politiek houden en hebben dus wat te verbergen.
    Zo zal het ook gaan in programma ronddom 10 gaan. Men zal denken van kijk die fundamentalistische moslima's hoe ze Ayaan aanvallen. Ze zijn bang voor haar dus ze zullen wel wat te verbergen hebben. Of bang zijn voor hun mannen.

    Ofterwijl ik denk dat zulke discussie's geen zin hebben. Simpelweg omdat er veel gewoon niet willen geloven dat de Islam goed is en dus ook goed voor de vrouwen. Dus wat er ook gezegd word, Ayaan zal in de ogen van de meeste kijkers altijd winnen. Omdat zij in haar uppie tegen de Islam durft op te nemen. En men kiest meestal de kant van de underdog.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    Er moet juist wel iemand gaan, je kan beter zeggen dat er geen mensen moeten gaan die niet weten waar ze het over hebben.. we kunnen wel wat pittige tantes gebruiken die daar gaan zitten. .

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    5.754
    16-11-2002

    Origineel gepost door nadia01
    Er moet juist wel iemand gaan, je kan beter zeggen dat er geen mensen moeten gaan die niet weten waar ze het over hebben.. we kunnen wel wat pittige tantes gebruiken die daar gaan zitten. .
    zoals ik al zeg, denk je dat die mensen van ronddom tien neutraal zijn?
    Voorbeeld, hoevaak is Pim Fortuyn inhoudelijk de grond in geboort omdat zijn argumenten niks waren.
    Antwoord: heel vaak
    Hoe populair was(is) (zeker na zijn moord een grotere slachtofferrol bestaat niet )Pim?
    Antwoord: heel populair

    Ofterwijl zo zal het ook gaan met Ayaan
    Hoe vaker ze in de slachtofferrol kom hoe populairder ze zal worden.
    Waarom ben jij geen moderator meer?
    Geen tijd en geen zin meer in.
    Waarom heb jij zoveel berichten?
    Kan veel lullen en daarnaast doe ik niet aan meerdere accounts.
    Waar slaat RaZer op?
    Combinatie van voor en achternaam.
    Leef je nog?
    Nee, dit is een BOT genaamd Anna die automatisch reageert. Wat denk je?
    Voor meer vragen verwijs ik je naar me PMbox

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    584
    12-06-2002

    Maar niet als e rmensen komen die goed voorbereid gaan, als ze weten waar ze het over hebben maken ze haar met de grond gelijk. Met haar doelloze kreten... Ik zou graag willen gaan maar helaas accepteren mijn ouders dat niet. Dat mens moet eens een les krijgen over geloof en cultuur. Ze kan geen onderscheid maken tussen die twee dingen. En dat is fout, een hele grote fout. Zij creeërt nog meer haat tegenover moslims (echte moslims) met haar uitspraken. Ik oet verdorie bijna elke dag gaan uitleggen dat het allemaal niet zo staat in de heilige koran... Dat we geen moordenaars zijn en dat we geen gevoelloze hufters zijn.. En dat vrouwen besnijdenissen niks te maken heeft met de Islam, endat de man en vrouw gelijk zijn.. dat je eglijke straffen hebt voor man en vrouw enz enz... En dat word door 1 zo een dom artikeltje van die koe gelijk weer om zeep geholpen...