1. #121
    Blanco

    Reacties
    9.391
    07-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tetouania_Hamka
    en als je nou een tampon hebt gebruikt ofso ,,
    wat dan ?
    Dan ben je niet ontmaagd ofzo. Dat is een fabel.
    Het maagdenvlies ís niet eens een vlies, maar alleen een ribbeltje. Ook bij maagden hoeft dat niet altijd te bloeden, heeft het bij mij ook niet gedaan. Maak je dus maar geen zorgen!

  2. #122
    Blanco

    Reacties
    9.391
    07-01-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door *Benfica*NL*
    Ze belazeren hun zelf want , Allah is de alwetende en hij zal ons berechten dus ja operaties(bespaar je pijn en geld)
    Ja, inderdaad. Helaas berechten de mannen hen al in dit leven

  3. #123
    Jeblia pur sang.

    Reacties
    3.626
    17-04-2005

    Citaat Geplaatst door bellydancefan
    Dan ben je niet ontmaagd ofzo. Dat is een fabel.
    Het maagdenvlies ís niet eens een vlies, maar alleen een ribbeltje. Ook bij maagden hoeft dat niet altijd te bloeden, heeft het bij mij ook niet gedaan. Maak je dus maar geen zorgen!

    jaa maar je hebt mannen die dan denken dat je ontmaagd bent ,,

    Qalbek 7elo


  4. #124
    MVC Lid

    Reacties
    131
    30-09-2003

    Citaat Geplaatst door ***Younes***
    Zoals ik zei ik vind die meisjes niet zielig die vieze H0eren zoals ik het noem vonden het toen wel lekker he maar n gaan huilen en spijt? laat me niet lachen...
    Voor verkrachtte meisjes ok dat kan wel want die hebben er niet bewust voor gekozen maar een meisje dat vrijwillig ging ja daar hoop ik van dat ze nooit trouwt een door iemand verlinkt wordt tfoe ik walg ervan!
    jij bent egt hypocriet jij bent zeker zo n kut marokkaan die het wel doet met zn hoerenvriendin die graag haar benen spreid en geen zelfrespect kent maar als zijn zusje het zou doen zou flippen.. ga ga a.u.b kom pas praten als je meer over geloof te weten komt en spijt krijgt van je daden
    nenek