1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Citaat Geplaatst door Nassimatje
    In ons land is een kliniek waar de ingreep veelvuldig wordt gedaan door een vrouwelijke arts die ook Arabisch spreekt. De privacy van de meisjes en vrouwen is daar gegarandeerd. Je kan, zoals dat je recht is, alle medische gegevens laten verwijderen, zowel bij de (huis-)arts als die je verwezen heeft, als bij de instelling waar je behandeld wordt. Niemand komt dus te weten dat je in die kliniek geweest bent, en waarvoor.


    Centra voor Seksualiteit
    Bij onderstaande Centra voor Seksualiteit (de voormalige Rutgershuizen) kunt u persoonlijk advies en hulp krijgen op het gebied van seksualiteit en anticonceptie. Ook kunt u er terecht voor een pilrecept, condooms, een zwangerschapstest of een soa- of hiv-test. Het is raadzaam om telefonisch een afspraak te maken.


    Amsterdam:
    Sarphatistraat 618
    1018 AV Amsterdam
    (020) 616 62 22
    info@mr70.nl


    Arnhem:
    Zijpendaalseweg 101
    6814 CH Arnhem
    (026) 442 25 93
    rutgershuis@mildred-rutgershuis.nl


    Den Haag:
    Haringkade 163
    2584 ED den Haag
    (070) 363 09 63
    info@rutgershuis.nl


    Eindhoven:
    J. van Schoonvorststraat 22
    5611 PK Eindhoven
    (040) 244 59 76
    info@rutgersstimezozned.nl


    Goes:
    Beestenmarkt 7
    4461 CS Goes
    (0113) 250 050
    info@gwn.nl


    Groningen:
    Radesingel 11
    9711 ED Groningen
    (050) 312 42 03
    rutgers@csgnn.nl


    Rotterdam:
    Strevelsweg 700 (201-204)
    3083 AG Rotterdam
    (010) 477 32 44
    info@gwn.nl


    Utrecht:
    Jansdam 2
    3512 HB Utrecht
    (030) 231 28 12

    hoeveel euro krijg je per aangebrachte HOERRRRRRRR!!!
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  2. #17
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door Nassimatje
    Je moet niet zo gauw oordelen over mensen. Het is wel fout wat ze doen en dat geef ik ook eerlijk toe. Maar wat als je vader je gaat afmaken? Wat als je familie nooit meer mag zien? Wat als je hele leven lang wordt uitgescholden voor een h.oer? Wil jij dat meemaken? nou ik niet!


    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Citaat Geplaatst door Nassimatje
    Je moet niet zo gauw oordelen over mensen. Het is wel fout wat ze doen en dat geef ik ook eerlijk toe. Maar wat als je vader je gaat afmaken? Wat als je familie nooit meer mag zien? Wat als je hele leven lang wordt uitgescholden voor een h.oer? Wil jij dat meemaken? nou ik niet!

    Dus dat is minder erg dan dat je je MAN de rest van zijn leven ZWAAR hebt BEDROGEN en VOORGELOGEN !!
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  4. #19
    olie verversen?

    Reacties
    665
    17-04-2004

    Citaat Geplaatst door Ali_Z
    Dus dat is minder erg dan dat je je MAN de rest van zijn leven ZWAAR hebt BEDROGEN en VOORGELOGEN !!

    je man??welke man?
    Krik_Fit: De beste service voor elke vrouw!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    757
    05-08-2002

    Citaat Geplaatst door Krik_Fit
    je man??welke man?

    de man waarmee ze trouwt na die freaking operatie en die dus helemaal van niks weet

    welke anders


    ik zie het al....heb jouw geciteerd in plaats van die nassimatje

    pardOOOOOOn
    Mijn probleem is dat ik geen probleem heb met het feit dat ik een probleem heb.

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    51
    23-04-2004

    wat nou recht op een tweede kans!!vraag maar een tweede kans aan Allah. niemand kan zeggen je hebt recht op een tweede kans behalve Allah.
    eerst een fout maken waarvan je weet dat het fout is en dan op vergevenis vragen. als niet wist dat het niet mocht dan krijg je vergiffenis maar als je al wist dat het niet mocht en daarna zielig gaat doen dat je vind dat je een tweede kans verdiend pfffff.
    mijn mening maar jah iedereen moet het zelf weten.
    2 Weken Verbannen Missy_ik Voor niks

  7. #22
    *~De schrijfster~*

    Reacties
    914
    01-11-2003

    Citaat Geplaatst door Ali_Z
    Dus dat is minder erg dan dat je je MAN de rest van zijn leven ZWAAR hebt BEDROGEN en VOORGELOGEN !!

    Hé ali Zmar. Als je ziet hoeveel jongens met een maagd meisje willen trouwen dat schrik je gewoon!!!!!!!

    Het gaat hier niet alleen om DE man van de rest van je leven. Maar ook om je familie. Veel vriendinnen van me moesten naar de dokter toe, voordat ze gingen trouwen. Want Ze3ma haar familie wou weten of ze nog maagd was. Je weet toch "familie eer" die eigelijk niet meer bestaat. Dan denk ik liever zo'n operatie dan je hele leven voor een khaba worden uitgescholden.

    Iedereen maakt fouten nogmaals. Wanneer je alleen met een jongen bent is de shitan de 3de. En van het ene komt het andere. Maar jongnes zoals jij worden hierop nooit aangekeken. Alleen die arme meisjes.

    Zo'n operatie is niet alleen bestemd voor meisjes die geen maagd meer zijn, maar ook vrouwen die kinderen hebben gekregen. Dan is er geen seksuele genot meer zoals vroeger. Dus zo'n operatie is Ideaal.

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    58
    04-10-2004

    Citaat Geplaatst door leimela1
    nou mensen ik zal jullie vertellen, ik ben geen maagd meer.. ik baal hier ontzettend van, maar het laatste dat ik ga doen is z on operatie om een jongen een plezier te doen. Ik ga gewoon eerlijk zijn en dat kan hij accepteren of niet.
    Ik weet dat ik gestraft zal worden en dat alleen door Allah.
    Nou meid je bent gelukkig niet de enigste die er zo over denkt ik ben der ook een van..

    Ik heb een fout gemaakt en ik baal der ook echt van...spijt spijt spijt spijt..


    Zo'n een operatie ga ik zeker niet doen dat zijn alleen meer leugens..
    En tegen me man liegen doe ik zeker niet..ik vertel gewoon de waarheid..

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    11
    13-03-2004

    Goh hier schrik ik echt van. Niemand van de meisjes is maagd meer omdat ze 1 fout hebben gemaakt? Maak dat de kat maar wijs. Er eerst op los hebben geleefd met jan alleman en dan heilige Fatima spelen. Jaja .... daar staat de Marokkaanse meisje wil inmiddels bekend om! Walgelijk eigenlijk jullie soort!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    51
    23-04-2004

    mijn vraag is nu aan de meisjes die geen maagd meer zijn en spijt hebben.
    waarom? terwijl julie weten dat het niet mag, er problemen mee krijgen in de toekomst, verstoten worden door jullie familie! dat allemaal voor een keertje sex.
    Ik hoop dat jullie vergeven worden door Allah alleen hij kan hier over oordelen.
    2 Weken Verbannen Missy_ik Voor niks

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    58
    04-10-2004

    Citaat Geplaatst door fatiha_24
    Goh hier schrik ik echt van. Niemand van de meisjes is maagd meer omdat ze 1 fout hebben gemaakt? Maak dat de kat maar wijs. Er eerst op los hebben geleefd met jan alleman en dan heilige Fatima spelen. Jaja .... daar staat de Marokkaanse meisje wil inmiddels bekend om! Walgelijk eigenlijk jullie soort!
    Hey dat is jouw denkwijze!

    jij weet niet eens hoe wat waar?

    Ik walg me van jou soort...tfoe

  12. #27
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    29
    27-02-2004

    hoezo dat

    Citaat Geplaatst door D@T KrAy-Z MoCrO
    Meisjes die dergelijke operaties ondergaan zijn de ware leugenaars en hypocrieten.


    ik ben het niet met je eens waarom in godsnaam ik bedoel stel dat ze verkracht is hoe wil je het dan vertellen niemand gelooft het ik ben echt blij dat je een maagdenvliesherstel kunt laten zetten je red er toch dames mee die het bijv. niet met opzet hebben gedaan en de dames die dat wel doen ja daar is allah voor en kom op man als jij een echte moslim bent dan krijg je ook een echte moslima dus en de leugenaars en hypocrieten ja die krijgen ook de leugenaars en de hypocrieten verdiende loon maar ik ben echt blij dat dat bestaat
    Meerdere gebruikers!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    74
    19-11-2003

    en ik ben er ook blij mee dat het bestaat meisjes die een fout hebben gemaakt kunnen echt wel een kans krijgen want een ontmaagde jongen heeft recht niet op een maagde meisje dus ik vind dat je jongens zelf bedriegers en hupocrieten zijn meisjes die ontmaagd zijn dat is allemaal hun probleem en ja we hopen natuurlijk dat allah hun vergeeft dus ik vind dat de ontmaagde jongens geen recht heeft op een maagde meisje want elke jongen heeft al seks gehad dus denk er allemaal goed over na moge ALLAH alles moslimse mensen helpen insha allah

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    18
    21-08-2002

    Wat dachten jullie van deze?

    Een bekeerde moslima, ontmaagd voordat ze bekeerd is. Wil op de Islamitische manier trouwen met een marokkaanse man en wil graag een maagdenvlieshersteloperatie laten doen om de door onwetendheid ontstane fout te herstellen.

    Mag het dan wel?

    p.s. Dit is geen persoonlijk voorbeeld, maar ik ben wel bekeerd en ik vind het heel jammer dat ik geen maagd was toen ik trouwde met mijn man. Hij heeft er overigens geen absoluut geen probleem van gemaakt, maar voor mijn eigen gevoel was het niet goed!

    THINK BEFORE YOU ACT...


    Verdedig de zaken waarin je gelooft met zoveel passie dat je liefde verspreid waar haat vroeger regeerde!

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    96
    25-11-2002

    He miss hahaha

    zullen we fouzia vragen??? die weet het antw op jou vraag wel :P