1. #1
    Bijna Lid

    Reacties
    258
    28-12-2008

    Ik ben bezeten of zwaar geestelijk ziek. Wil echt graag jullie kijk erop

    Selaam iedereen,

    Ik wens graag anoniem te blijven en wil mijn verhaal kwijt en graag jullie adviezen.

    Ik ben nu 24 jaar. Ik was een doodnormale jongen met een doodnormale leven. Ik ging naar school, had vrienden en probeerde zo goed mogelijk te leven. Op mij 20ste kwam hier verandering in. Ik kreeg nare dromen en droomde constant dat ik achtervolgt werd en gek werd en mijn eigen haren eruit trok. De dromen begonnen mij te achtervolgen terwijl ik wakker was. Ik begon mij raar te voelen en zat zonder enkele reden niet lekker in mijn vel.
    Mijn hoofd en ogen begonnen pijn te doen en ik vertoonde trekkingen van migraine. Ik ging hiervoor naar de ziekenhuis om mij te laten onderzoeken, maar ze konden niets vinden. Ik begon me niet alleen raar te voelen, maar ook raar te denken. Ik had heel de tijd het gevoel dat er iets op mijn gezicht en hoofd bewoog, dat gevoel ging heel de dag constant door. Wanneer ik met iemand zat te praten of te lachen ik bleef het zo voelen. Ik werd er angstig en gespannen van. Ik kon het maar niet van me weg krijgen en dacht dat ik gek werd. Ik bidde al sinds mijn 9de dus bleef bidden in de hoop dat allah swt mij hier snel van zou verlossen. Op een dag keek ik in de spiegel en kreeg de schrik van mijn leven. Ik zag mijzelf eng en misvormd. Ik raakte in paniek en dacht was ik gek of zag ik dat echt. Maar ik kon niet gek zijn want ik zie het echt dacht ik. Ik huilde die tijd veel en dacht alleen waarom ik, waarom kan ik niet normaal zijn. Ben ik vervloekt.
    Ik dacht dat het niet erger kon worden, maar het ging van kwaad naar erger. Ik kreeg van de ene op de andere dag last van muziek in mijn hoofd. Ik bleef heel de dag door muziek in mijn hoofd horen. Ondertussen ging dat gevoel dat er iets op mijn gezicht en in mijn hoofd bewoog ook door.
    Ik kon niet meer slapen of eten. Als ik mijn ogen dichtdeed gingen de klachten gewoon door en als ik mijn ogen open deed gingen de klachten ook gewoon door. Kortom ik werd extreem wanhopig. Op straat durfde ik niet meer te komen en schaamde mij zelf voor mijn eigen familie. Ik kreeg ook een sociale fobie. Mensen kwamen naar mijn ouders toe en vroegen of ik aan de drugs zat. Ik zag er uitgemergerd en ziek uit.
    Ik was letterlijk constant aan het denken om de meest onzinnige dingen. Als iemand naar mijn keek kon ik mij urenlang afvragen waarom diegene naar mij keek.
    De klachten werden erger en extremer. Niet alleen leek er wat op mijn gezicht en hoofd te bewegen, maar ook over mijn hele lichaam leek er iets te zitten die mij onder controle had. Ik kon daardoor niet meer recht over straat lopen, maar liep waggelend heen en weer. Ik kreeg het gevoel alsof iemand uit mijn mond wilde praten en wilde schelden en vloeken. Als iemand tegen mij praatte, dan voerde ik de gesprek in mijn hoofd. Als iemand tegen mij zei hoe gaat het, dan hoorde ik in mijn hoofd als antwoord ''houd je bek, je hoeft niet te weten hoe het met mij gaat jij .....''. Het bidden ging mij heel zwaar af. Op het moment dat ik wilde gaan bidden dreigde ik werkelijk door te slaan. Als ik kuran wilde reciteren voor het gebed dan leek het alsof iemand mijn spraak wilde overnemen en wilde gaan schelden. Ik hoorde daarnaast allerlei dingen in mijn hoofd over Allah.
    Op een gegeven moment kon ik gewoon echt niet bidden. Iets in mijn hoofd hield mij gewoon tegen en kon mij letterlijk niet meer bewegen op het moment dat ik dacht aan bidden. Ik kreeg er een grote angst voor.
    Ik was constant gespannen en angstig, zo erg dat mijn lichaam op knappen stond, mijn maag zich omkeerde en ik nauwelijks kon ademen. Ik kon niet stil zitten en liep heel de dag buiten als een kip zonder kop met alleen maar psychische klachten in mijn hoofd. Toen kwam er een tijd dat ik mij in mijn kamer opsloot. Ik deed een stoel voor mijn deur en zelfs mijn moeder mocht niet meer binnenkomen. De eten legde mijn familie voor de deur. Dit ging anderhalf jaar door. Ik werd een kluizenaar. Mijn moeder zag hoe ik aftakelde en kon alleen maar huilen....................................

    Ik vertel later door maar jullie kunnen al wat adviezen geven en vertellen hoe jullie er mee om zouden gaan

    Op pagina 7 en 13 staat de rest van het verhaal

  2. #2
    Aitouzine

    Reacties
    351
    15-01-2011

    Ga naar een imaam, misschien dat hij je verder kan helpen!
    Gair inshallah.
    Account overgenomen

  3. #3
    Bijna Lid

    Reacties
    258
    28-12-2008

    ...........

    Citaat Geplaatst door Marokkaanse070. Bekijk reactie
    Ga naar een imaam, misschien dat hij je verder kan helpen!
    Gair inshallah.
    dat zou in de tweede deel van mijn verhaal komen. Ik ben naar wel tien imams geweest op een gegeven moment en ook psychiaters, en heb talloze medicijnen geslikt en niets helpt

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    4.201
    20-08-2009

    gaat het nu beter met je?

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    783
    04-11-2010

    die migraine herken ik.. en de drang om mensen uit te schelden wanneer ze mij iets persoonlijks vragen heb ik ook. maar ik weet niet of ik bezeten ben... denk gewoon dat ik gek begin te worden omdat ik vaak alleen ben.
    Ashhadoe ana laa ilaaha ila Laah, wa ash-hadoe ana mohammadan rasoeloe laah.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    625
    05-07-2006

    Salaam,


    Wat erg voor jou zo jong en zoveel ellende meegemaakt en je moeder meskiena die jou zo moet zien dag en dag uit

    Vraag weesbarmhartig om advies..hij heeft veel kennis wat betreft shir/bezetenheid.
    http://forums.marokko.nl/showthread....267095&page=38

    Probeer zoveel mogelijk koran te rect. en te luisteren geef je niet over aan dhins
    Moge allah jou genezen inschallah
    Verlaat Je Moeder Niet, Het Paradijs Ligt Onder Haar Voeten

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    4.870
    20-03-2004

    AFWEZIG, OP VAKANTIE!

    أنا ساكنة في إسكندرية




  8. #8
    hoi.

    Reacties
    16
    02-02-2010

    Is er iets in het verleden gebeurd dat een aanleiding is geweest voor die nachtmerries die je kreeg?
    Suspicion always haunts the guilty mind.
    Geen Marokkaanse ja!!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    4.325
    04-01-2010

    Allahi cheffiek

  10. #10
    schattig!

    Reacties
    121
    09-08-2005

    Salaamouaeekoem,

    Ik herken dit, ik heb zelf ook zulke problemen.

    ik raad je aan medicijnen te halen bij dokter alhachimie, het is een zware kuur maar het helpt ontzettend! ik ken in marokko ook een fki die met behulp van water en rokia mensen helpt. dat raad ik je ook aan. ik ben naar verschillende fkis geweest.

    Daarnaast broeder moet je nooit denken waarom ik. We leven op deze wereld enkel om Allah te aanbidden en allah beproeft ons. een ziekte is een zegen en een manier om je zonden te vergeven en het paradijs te betreden. maar wees dankbaar want alles komt van allah.

    Giar inchallah

  11. #11
    Allah ou Akbar

    Reacties
    444
    03-02-2008

    El gair inshaallah.
    Rabi m3aak!!
    بِسْـــــــــــــــــــــ ـمِ اﷲِارَّحْمَنِ ارَّحِيم

  12. #12
    MVC Premium

    Reacties
    4.002
    08-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Moge Allah Soubhana wa Ta3ala jou genezen inshaAllah! Je bevind je in een vreselijke situatie en het liefst zou ik zie dat je eruit verlost wordt, maar alleen met behulp van Allah Soubhana wa Ta3ala kan dat.

    Hou vol broeder, ga naar een imam

    Ps; dit stukje " maar liep waggelend heen en weer.." Ik schoot in de lach, want dat ziet er echt gestoord uit Meen je echt waggelend of verstijfd?

  13. #13
    Marrakchia

    Reacties
    714
    01-04-2007

    Moge allah subhana wata3ala jou genezen, incha'allah.

    Jammer dat je zoveel moet meemaken. Maar vergeet niet, voor alles is een reden. Gedenk Allah de hele dag door, en doe veel dua's, lees de Koran.

  14. #14
    :)

    Reacties
    3.050
    11-12-2008

    Dit is echt heftig hoor.


    Allah I Chafiek, Ik hoop dat het goed met jou komt Insch'Allah. Dit hoop ik echt uit het diepste van mijn hart!!!


    Gair Insch'Allah

  15. #15
    MVC Premium

    Reacties
    4.002
    08-09-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Ameen op alle du3a's!