1. #31
    Verbannen

    Reacties
    305
    24-07-2007

    Citaat Geplaatst door sweetlady2010 Bekijk reactie
    Wij zijn het over het algemeen altijd met elkaar eens maar in dit geval...

    Ik geloof niet dat een man "een randje" kan voelen. Het enige wat ie wel kan voelen is het feit of het wel strak is of niet. Wat je zegt als de weerstand weg is, dan kun je de conclusie trekken dat iemand je voor is geweest

    Ik had een vraagje voor je.
    Heb jij een piemel??
    Nee he, hoe zou jij het dan kunnen weten a betwetter zeg wat je weet niet wat je denkt.
    Als je een meisje ontmaagd dan voelt het heel strak en nauw als je geen voorspel hebt, gaat dat meisje lijden en dat randje kun je de eerste keer inderdaad voelen als ze maagd is en ongeveer 80procent bloed, maar tenwoordig willen alle meisjes bij de 20 procent horen

    azeb als je geen fucking piemel hebt hoe weet je dat je het niet kan voelen
    ik heb er wel een en ik zeg toch dat je het fuc king wel kan voelen dat randje stop je vinger in je kutje dan voel je het zelf ook wel

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    379
    16-03-2008

    whauhaha wat een onzin... hy maakte haar alleen bang.. kijke hoe ze zou reageren.. voor zulke dinge moet je my vrage..k leg je precies uit

  3. #33
    Barca for ever

    Reacties
    79
    31-01-2011

    Citaat Geplaatst door -leyla- Bekijk reactie
    Kan je als man "voelen" of "zien" of een vrouw maagd is (behalve dat bloeden) ?

    zo zei een vriendin van me dat bij haar buurmeisje haar man haar maagdenvlies kon voelen en haar dan ook eerst met zijn vinger heeft ontmaagd , ik vind dat bizar, want het is toch geen vlies ofwel?
    het is geen vlies maar een weefsel wat beetje dik is en bloeden dat is niet altijd maar je kan wel voellen of je maagd bent of niet als me zeb in je kutje gaat ben jij maagd dan?

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    365
    02-11-2010

    Exclamation

    Citaat Geplaatst door Knaller_chiller Bekijk reactie

    Ik had een vraagje voor je.
    Heb jij een piemel??
    Nee he, hoe zou jij het dan kunnen weten a betwetter zeg wat je weet niet wat je denkt.
    Als je een meisje ontmaagd dan voelt het heel strak en nauw als je geen voorspel hebt, gaat dat meisje lijden en dat randje kun je de eerste keer inderdaad voelen als ze maagd is en ongeveer 80procent bloed, maar tenwoordig willen alle meisjes bij de 20 procent horen
    Ik heb geen piemel

    Natuurlijk weet ik dat een maagd meisje erg strak en nauw is, dat weet elke idioot wel

    Ik had het over het "voelen van een randje" hier blijf ik bij mijn standpunt dat een man dit NIET kan voelen !!

    Een maagd meisje dat strak/nauw is zal vast en zeker wel bloeden daar zijn we het over eens...

    Ps ik hoor bij de 80% groep want ik bloedde ook de 1e keer
    If You Fuck With Me Then You Fuck With The Best !
    Figuurlijk, maar vóóral Letterlijk

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    1.210
    21-01-2009

    [QUOTE=-leyla-;92492720]Kan je als man "voelen" of "zien" of een vrouw maagd is (behalve dat bloeden) ?

    zo zei een vriendin van me dat bij haar buurmeisje haar man haar maagdenvlies kon voelen en haar dan ook eerst met zijn vinger heeft ontmaagd , ik vind dat bizar, want het is toch geen vlies ofwel?[/QUOTE

    als een vrouw goed kan acteren en de spieren daar beneden goed onder controle heeft kan een man nimmer nooit weten of ze maagd is of niet!!
    en niet iedereen bloed na de 1e keer!!

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    14
    28-08-2010

    Ik heb altijd gehoord dat de meerderheid van de vrouwen niet bloeden en dat bloeden voornamelijk voorkomt doordat de vrouw nog niet genoeg opgewonden is, stress heeft of bang is of dat de man te haastig is.

    Virgin: The Untouched History, was an informal one in 1998 published in the British Medical Journal by Dr. Sara Patterson-Brown. She found that at least 63% of the women she asked about bleeding and first intercourse reported that they did not experience bleeding.

    Dus 37% van deze vrouwen hadden gebloed.

    Ik denk (maar weet dit natuurlijk niet zeker) dat je dit niet kan voelen (met je vingers of eender welke manier) of een vrouw maagd is.

    Hoe dan ook, het doet er niet toe, als een vrouw zegt dat ze maagd is, dan moet men haar maar geloven. Als ze erover gelogen heeft, is dit tussen haar en God....

    groetjes

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    365
    02-11-2010

    [QUOTE=Power28;92856052]
    Citaat Geplaatst door -leyla- Bekijk reactie
    Kan je als man "voelen" of "zien" of een vrouw maagd is (behalve dat bloeden) ?

    zo zei een vriendin van me dat bij haar buurmeisje haar man haar maagdenvlies kon voelen en haar dan ook eerst met zijn vinger heeft ontmaagd , ik vind dat bizar, want het is toch geen vlies ofwel?[/QUOTE

    als een vrouw goed kan acteren en de spieren daar beneden goed onder controle heeft kan een man nimmer nooit weten of ze maagd is of niet!!en niet iedereen bloed na de 1e keer!!
    Kijk eens aan, eindelijk een MAROKKAANSE man die weet hoe het gaat...

    Zo is het maar net dames, dus voor de schijnheiligerds, beter gaan jullie nu alvast beginnen met het nemen van goede acteer-lessen, want op deze manier kan een man dat echt NIET voelen !!!
    If You Fuck With Me Then You Fuck With The Best !
    Figuurlijk, maar vóóral Letterlijk

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    285
    11-08-2007

    Saleem aleekoem,

    Waarom wil je dat nou weten wat kan het jouw nou wat schelen vliesje of geen vliesje. Bij elke vrouw is dat anders!!! God heeft elke vrouw anders geschapen
    en iedereen ervaart het anders. Ik vind dat je er gewoon weinig van moet weten! Je MOET gewoon maagd blijven als je eenmaal getrouwd ben dan kom je d'r zelf achter!!! En je moet het voor je houden omdat persoonlijk is!! Misschien ben ik gewoon boerentrien.

  9. #39
    -0ldsk00l.

    Reacties
    11
    01-07-2009

    Van welke planeet komt zij ?
    The messenger MOhammed Sallaliahu 'Alayhi Wassallam he stops at a place and begins to recite the Quran'
    His eloquence style of recitation that even the Jinns say
    'Verily we have heard an amazing reciation that has forced us the say'
    La ilaha Ila Allah'

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    103
    31-08-2010

    de man voelt het. Als het strakker is dan normaal. is ze wel maagd.
    GEEN OT KIJK MAAR WEG

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    1
    23-01-2011

    Het is niet belangrijk om het te weten, wat wel belangrijk is dat je maagd moet blijven tot je huwelijk.

  12. #42
    Verbannen

    Reacties
    2.569
    27-09-2011

    Als jij als man daar ervaring mee hebt wel ja.
    Een persoon die er deskundig in is ziet het zelfs met het blote oog.

  13. #43
    MVC Lid

    Reacties
    178
    09-07-2012

    Waarom vrezen zoveel vrouwen de man? Met wel of niet maagd. Dat is iets waar je je bij Allah swt voor moet verantwoorden en niet bij je man. Dat neemt niet weg dat eerlijkheid belangrijk is. Ik irriteer me wel altijd aan die halve zolen die een maagd eisen en zelf geen maagd zijn. Niet wetend dat dit erg strafbaar is.
    3 gebruikers.

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    482
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door DiepOngelukkig_ Bekijk reactie
    een man kan nooit ruiken of een meisje maagd is of niet, maar als hij een klein beetje ervaren is kan hij het verschil dergelijk wel merken.
    en aan iemands gedrag kan je heus niet zien of of iemand maagd is of niet.
    Wat voor gedrag...? Dat wil ik wel even weten. Haha

  15. #45
    MVC Lid

    Reacties
    482
    30-09-2013

    Citaat Geplaatst door MvrBoegeshiewen Bekijk reactie
    Waarom vrezen zoveel vrouwen de man? Met wel of niet maagd. Dat is iets waar je je bij Allah swt voor moet verantwoorden en niet bij je man. Dat neemt niet weg dat eerlijkheid belangrijk is. Ik irriteer me wel altijd aan die halve zolen die een maagd eisen en zelf geen maagd zijn. Niet wetend dat dit erg strafbaar is.
    Dat heb je goed gezegd lieve meid. Het begint ermee op te lijken dat ze het voor hun mannen doen. En niet vanuit vrees voor Allah soebhana Wa ta'ala.