1. #16
    InD0/pAk!

    Reacties
    1.878
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door Miiej Bekijk reactie
    Maagden bloeden ook niet altijd. Als een vrouw strak is, kan een man nooit weten of de vrouw maagd of geen maagd is
    als een man voel je dat echt wel!
    een beetje ervaren man....die weet het wel...

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    101
    26-05-2008

    Het is wel bewezen dat wanneer een vrouw loopt kun je schatten hoe seksgeil ze is of hoe goed ze is in bed. Als een vrouw extra veel beweegt met haar heupen en haar billen ook ongelooflijk heen en weer gaan dan is het een sekspop.
    WAT?

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    101
    26-05-2008

    Al ben je geen maagd meer. Je kan het faken door wanneer je seks hebt de pijn te faken, je vagina gespannen te houden. Tweede keer beetje erin laten voila. Like a virgin.
    WAT?

  4. #19
    InD0/pAk!

    Reacties
    1.878
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door Elivje Bekijk reactie
    Het is wel bewezen dat wanneer een vrouw loopt kun je schatten hoe seksgeil ze is of hoe goed ze is in bed. Als een vrouw extra veel beweegt met haar heupen en haar billen ook ongelooflijk heen en weer gaan dan is het een sekspop.
    zo zo...dat zie ik weinig!

  5. #20
    InD0/pAk!

    Reacties
    1.878
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door Elivje Bekijk reactie
    Al ben je geen maagd meer. Je kan het faken door wanneer je seks hebt de pijn te faken, je vagina gespannen te houden. Tweede keer beetje erin laten voila. Like a virgin.
    zou jij dat doen dan?

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    101
    26-05-2008

    Ik ben recht door de zee en altijd eerlijk. Hoef niks te faken voor een mens. Daar vrees ik niet voor.
    WAT?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    53
    10-12-2009

    We hebben toch gewoon een vliesje?

    (maagdenvlies)

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    365
    02-11-2010

    Citaat Geplaatst door -leyla- Bekijk reactie
    Kan je als man "voelen" of "zien" of een vrouw maagd is (behalve dat bloeden) ?

    zo zei een vriendin van me dat bij haar buurmeisje haar man haar maagdenvlies kon voelen en haar dan ook eerst met zijn vinger heeft ontmaagd , ik vind dat bizar, want het is toch geen vlies ofwel?
    Onzin.....

    Mannen die denken dat ze dat kunnen voelen maar dat is niet zo. Alleen als een meid/vrouw ERG uitgewoond is, dan kan ie voelen dat het niet strak is daarzo....
    If You Fuck With Me Then You Fuck With The Best !
    Figuurlijk, maar vóóral Letterlijk

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    376
    26-09-2010

    Citaat Geplaatst door 9teta Bekijk reactie
    We hebben toch gewoon een vliesje?

    (maagdenvlies)
    nee we hebben geen vliesje, maar een soort van verdikking ofsoiets dacht ik

  10. #25
    ICQ

    Reacties
    257
    16-12-2006

    MVC Premium MVC Premium
    je kan het zeer zeker voelen.
    @

  11. #26
    InD0/pAk!

    Reacties
    1.878
    05-11-2006

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Zulke vragen moet je niet stellen. Fuck it. Als je geen maagd meer bent moet je gewoon zeggen dat je maagd bent . Die idioot die jij zal ontmoeten zal er gegarandeerd intrappen. Om je vraag te beantwoorden dat kun je voelen als man. Tenminste dat hangt er vanaf of je vaker kutjes hebt geneukt in je leven. Maar iemand die nog nooit een kut heeft gezien. De kans is heel groot dat die erin trapt.



    biologie lessen doen heel veel wonderen soms

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    376
    26-09-2010

    Citaat Geplaatst door Banderass Bekijk reactie
    je kan het zeer zeker voelen.

    Citaat Geplaatst door jaguarr Bekijk reactie
    Zulke vragen moet je niet stellen. Fuck it. Als je geen maagd meer bent moet je gewoon zeggen dat je maagd bent . Die idioot die jij zal ontmoeten zal er gegarandeerd intrappen. Om je vraag te beantwoorden dat kun je voelen als man. Tenminste dat hangt er vanaf of je vaker kutjes hebt geneukt in je leven. Maar iemand die nog nooit een kut heeft gezien. De kans is heel groot dat die erin trapt.

    Maar mijn vraag is gewoon of een man met zijn vinger het maagdenvlies kan voelen, ik heb het niet over strak zijn enzo, want dat buurmeisje beweerde van wel...en dat vond ik raar...

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    376
    26-09-2010

    Citaat Geplaatst door IceTea35 Bekijk reactie
    Dat randje is te voelen.

    Ah okee eindelijk iemand die mij begrijpt

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    376
    26-09-2010

    Citaat Geplaatst door IceTea35 Bekijk reactie
    Dat voel je ook als man, terwijl je "in haar glijdt"... Zodra de weerstand weg is, is dat randje ook niet meer te voelen.

    Aah zoo, Als ik zo al die reacties zie en lees, zijn er denk ik maar weinig mannen die weten dat ze dat kunnen voelen...

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    365
    02-11-2010

    Question

    Citaat Geplaatst door IceTea35 Bekijk reactie
    Dat voel je ook als man, terwijl je "in haar glijdt"... Zodra de weerstand weg is, is dat randje ook niet meer te voelen.

    Wij zijn het over het algemeen altijd met elkaar eens maar in dit geval...

    Ik geloof niet dat een man "een randje" kan voelen. Het enige wat ie wel kan voelen is het feit of het wel strak is of niet. Wat je zegt als de weerstand weg is, dan kun je de conclusie trekken dat iemand je voor is geweest
    If You Fuck With Me Then You Fuck With The Best !
    Figuurlijk, maar vóóral Letterlijk