1. #91
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    Zeker, zou niet verder gaan met een niet geaccepteerde excuses de moi.

    Omdat je vertrouwen niet zomaar geeft. Hoe meer je vertrouwen aan iemand toevertrouwd, hoe kwetsbaarder je wordt voor diegene. Want je laat een deel van jezelf zien, dat de ander persoon kan breken. Jouw verdrietig kan maken. Vertrouwen hebben in een persoon, is in mijn ogen je kwetsbaar maken voor een persoon. En denken dat hij goed genoeg is om je niet te breken. Vertrouwen is zeker een groot woord, met veel inhoud. Zodra je die vrijgeeft aan iemand, geef jij een deel van jezelf aan die persoon dat geen ander weet, of een kleine groep weet. Daarom vind ik dat kwetsbaarheid de vertrouwen haar waarde geeft. Want zonder kwetsbaarheid, zou vertrouwen niets voorstellen. Want dan zou je technisch gezien iedereen kunnen vertrouwen met alles waardoor vertrouwen haar waarde verliest...
    Ik weet niet hoe je heet maar La_Chika, je hebt me verpletterd(lees sprakeloos gemaakt).
    Natuurlijk is je excuses hierbij geaccepteerd.
    Ik kan hier niet tegen in gaan en of iets filosofisch van maken Chapeau..

  2. #92
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Ik weet niet hoe je heet maar La_Chika, je hebt me verpletterd(lees sprakeloos gemaakt).
    Natuurlijk is je excuses hierbij geaccepteerd.
    Ik kan hier niet tegen in gaan en of iets filosofisch van maken Chapeau..
    Wauw Maak ik de welbekende Mourri sprakeloos! Heb nooit gedacht, dat ik dat zou horen.
    Mooi zo!
    Chapeau...Gooi jij er eens wat in? Begin er eindelijk weer in te komen

  3. #93
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    Wauw Maak ik de welbekende Mourri sprakeloos! Heb nooit gedacht, dat ik dat zou horen.
    Mooi zo!
    Chapeau...Gooi jij er eens wat in? Begin er eindelijk weer in te komen
    Zo goed ben ik nou ook weer niet
    Ik kan op het moment niets verzinnen. Ik wacht even op het lid : AL-3AROBIA.
    Ik heb even een zetje nodig.

  4. #94
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Zo goed ben ik nou ook weer niet
    Ik kan op het moment niets verzinnen. Ik wacht even op het lid : AL-3AROBIA.
    Ik heb even een zetje nodig.
    Dan onderschat jij jezelf erg.
    Is goed, ieder mens heeft eens een zetje nodig

  5. #95
    MVC Lid

    Reacties
    198
    07-01-2011

    De kernwaarde: vertrouwen ..

    Kwetsen - vertrouwen. Een groot verband. Oké. fff snel wat. Ik weet niet of je het wat vindt..

  6. #96
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door AL-3AROBIA Bekijk reactie
    De kernwaarde: vertrouwen ..



    Kwetsen - vertrouwen. Een groot verband.
    Oké. fff snel wat. Ik weet niet of je het wat vindt..
    Ik vind het heel duidelijk geschreven met oog voor detail en de leestekens bevallen mij wel na 2 keer lezen
    Met alles ben ik het wel eens maar niet met je laatste vier woorden.

    Ieder is te kwetsen ook al heb je geen vertrouwen. Zou je niet te kwetsen zijn als iemand je overleden familieleden uitscheldt?

  7. #97
    MVC Lid

    Reacties
    198
    07-01-2011

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Ik vind het heel duidelijk geschreven met oog voor detail en de leestekens bevallen mij wel na 2 keer lezen
    Met alles ben ik het wel eens maar niet met je laatste vier woorden.

    Ieder is te kwetsen ook al heb je geen vertrouwen. Zou je niet te kwetsen zijn als iemand je overleden familieleden uitscheldt?
    Hehe, thanks. 'k heb een ander mobiel =( het is lastig typen. but thanks!

  8. #98
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door LalaM Bekijk reactie
    Ik wil het wel wagen.

    De ware essentie van vrijgevigheid is een persoonlijke beleving. Al dan niet door pijn van een medemens weg te nemen. Het kan zowel een negatief gevoel wegnemen als een positief gevoel doen toenemen. De essentie is om de medemens een dienst te doen door te putten in de persoonlijke voorraad die men kreeg, in grote, of kleine mate.
    Goed van je om te wagen!

    En dat vind jij de essentie van vrijgevigheid? Maar als je een negatief gevoel wegneemt, is in principe het positieve gestegen? Je voelt je lichter. En om de ware vrijgevenheid te hebben moet je dus in de persoonlijke voorraad van met zitten en die verlichten? Maar dan kan je toch moeilijk ander man die je niet goed kent vrijgevig tegen doen?

  9. #99
    MVC Lid

    Reacties
    2.066
    22-11-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Samenraapsel van hersenspinsels.
    goede bokstechnieken OOK dus ietsje duidelijker aub hahah
    meerdere gebruikers

  10. #100
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door LalaM Bekijk reactie
    Als je een negatief gevoel wegneemt dan krijgt je positief gevoel inderdaad een boost. Maar vrijgevigheid kan ook het aanpakken zijn van een positieve zaak door die te doen toenemen. Dus niet noodzakelijk door het negatieve te verminderen. Ware vrijgevigheid is putten in je persoonlijke voorraad, daardoor kan het, absoluut bekeken, wel lijken of je lichter wordt. Maar het kan evengoed dat je door die essentie te ervaren juist ook je eigen voorraad doet toenemen, die ongetwijfeld ook door andermans vrijgevigheid toeneemt. Je kan een medemens die je niet goed kent wél wat schenken uit die voorraad, aangezien die voorraad (in principe) niet uitputbaar is (wordt telkens door jezelf én anderen bijgewerkt) maar dat blijft ook een persoonlijke zaak en is alweer het onderwerp voor een andere discussie.
    Dus je bent afhankelijk van anderman van je voorraad die je bezit. Want zolang men het je bij je bijwerkt en jij jezelf kan je het dus niet geven? Ik ben een type persoon dat vaak naar een ander onderwerp springt dat toch iets temaken heeft met het oude. Waardoor de conversatie vaak laat eindigd of voor een hele lange tijd niet eindigd.

    Nogmaals mijn excuses dat ik zo laat reageer. Ik wou eerder op reageren maar was niet in de bui. Inmiddels ben ik erg ziek geworden en zoals je mij gehoekt had, ik kon je niet langer laten wachten. Bij deze meld ik je dat ik niet in een goede positie momenteel zit. Ik kan niet goed functioneren, waardoor mijn antwoord bij deze erg kort is. Mijn excuses daarvoor, ik kan er niets aandoen. Ik hoop dat ik snel beter wordt en naar behoren kan antwoorden

  11. #101
    elhamdolilah <3

    Reacties
    653
    25-03-2013

    Mooi geschreven. Kon ik dingen maar zo mooi verwoorden..

    Plaats jouw hart in de handen van Allah, dan zal hij jouw hart plaatsen in de handen van de juiste man.


  12. #102
    MVC Lid

    Reacties
    693
    14-03-2013

    Bij die eerste stukje moest ik ineens doordenken..

  13. #103
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door GemeenDame Bekijk reactie
    Bij die eerste stukje moest ik ineens doordenken..
    de rest heb je dus niet gelezen

  14. #104
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Wie heeft zin om verder te gaan waar de andere mee waren doorgegaan op pagina 5 tot en 8???

  15. #105
    Sweet Diva

    Reacties
    8.620
    25-12-2010

    Very lovely,just like you are keep on the good work.