1. #31
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door illis_n_tmazirt Bekijk reactie
    Zeker waar, haha.


    maar nu ontopic

  2. #32
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Mission completed

    intelligente man?? haha.
    Als dat de waarde is die jij hecht aan mijn geschreven tekst, dan rest mij enkel om je daarvoor te bedanken
    Ja zeker, onderschat jezelf niet.
    Geen dank, jij hebt het immers gemaakt. Ik complimenteer je alleen erop. En ik heb niet zo snel de waarde intelligent aan jou gegeven, ik heb je meerdere keren zien reageren. Daarop heb ik nu mijn waarde gegeven. Je tekst was de laatste druppel die je nodig had om de emmer te doen overlopen

  3. #33
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    Ja zeker, onderschat jezelf niet.
    Geen dank, jij hebt het immers gemaakt. Ik complimenteer je alleen erop. En ik heb niet zo snel de waarde intelligent aan jou gegeven, ik heb je meerdere keren zien reageren. Daarop heb ik nu mijn waarde gegeven. Je tekst was de laatste druppel die je nodig had om de emmer te doen overlopen
    Jij bent ook goed bezig zeg.

    Ik heb dus een nieuwe emmer nodig

  4. #34
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Jij bent ook goed bezig zeg.

    Ik heb dus een nieuwe emmer nodig
    En waardoor dient de nieuwe emmer voor. Intelligentie heb je al in mijn ogen, wat wil je nog meer
    ik zat te zoeken naar een andere spreekwoord. Maar ik kwam er maar niet op. De spreekwoord die ik in gedachte had zou gepaster zijn in mijn tekst.

  5. #35
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    En waardoor dient de nieuwe emmer voor. Intelligentie heb je al in mijn ogen, wat wil je nog meer
    ik zat te zoeken naar een andere spreekwoord. Maar ik kwam er maar niet op. De spreekwoord die ik in gedachte had zou gepaster zijn in mijn tekst.
    De tekst is de druppel die de emmer deed overlopen. In die volle emmer zitten nog meer teksten dus heb ik een nieuwe emmer nodig om meer druppels op te vangen. je snapt het gelukkig.
    Laat je hersens kraken opdat wij het geluid mogen horen

  6. #36
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    De tekst is de druppel die de emmer deed overlopen. In die volle emmer zitten nog meer teksten dus heb ik een nieuwe emmer nodig om meer druppels op te vangen. je snapt het gelukkig.
    Laat je hersens kraken opdat wij het geluid mogen horen
    Ja daar heb je gelijk in, hoe je het nu hebt gezet klinkt het inderdaad ook goed. Ik snap het inderdaad, ik ben toch niet de enige die het snapt
    Ja zit ik te doen Mour, maar echt het komt maar niet volluit uit mijn mond. Me mond slaat dicht uit vermoeidheid van de afgelopen dagen.

  7. #37
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    Ja daar heb je gelijk in, hoe je het nu hebt gezet klinkt het inderdaad ook goed. Ik snap het inderdaad, ik ben toch niet de enige die het snapt
    Ja zit ik te doen Mour, maar echt het komt maar niet volluit uit mijn mond. Me mond slaat dicht uit vermoeidheid van de afgelopen dagen.


    Willen wij geluid horen? Dan moet je eerst kraken. Hét zat op de punt van je tong maar gleed er van af. Dus nu is het de taak dat je zoekt naar wat verloren is. Alleen pas op dat je niet te ver zoekt. Want wat je zoekt kan zo voor je neus liggen

  8. #38
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie


    Willen wij geluid horen? Dan moet je eerst kraken. Hét zat op de punt van je tong maar gleed er van af. Dus nu is het de taak dat je zoekt naar wat verloren is. Alleen pas op dat je niet te ver zoekt. Want wat je zoekt kan zo voor je neus liggen
    Jij weet precies wat je moet zeggen Mour. Wat houd ik toch van jou filosofische gesprekken.
    En straks kom ik erachter, inmiddels hebben we het gesprek onderwerp al behandeld en ongeveer afgesloten. Zou beetje apart zijn als ik out of the blue het hier vertel, niet?

  9. #39
    Beloofd

    Reacties
    2.923
    19-10-2009

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    klik en lees if you dare
    Waar the fuck gaat 't eigenlijk over?
    There ain't another, don't want no other lover. I put nothing above ya. I'll kick 'em to the gutter.

  10. #40
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    Jij weet precies wat je moet zeggen Mour. Wat houd ik toch van jouW filosofische gesprekken.
    En straks kom ik erachter, inmiddels hebben we het gesprek onderwerp al behandeld en ongeveer afgesloten. Zou beetje apart zijn als ik out of the blue het hier vertel, niet?


    Weer een compliment. Ik ben vandaag goed bezig. Maar ik ben er nog niet

    Hét komt wanneer je het niet verwacht. En dat geldt ook voor wat je ziet maar niet mag zien, aangezien je niet weet wat de waarde is van hetgeen je ziet. (zie jouw OT, eerste 2 zinnen).

  11. #41
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie


    Weer een compliment. Ik ben vandaag goed bezig. Maar ik ben er nog niet

    Hét komt wanneer je het niet verwacht. En dat geldt ook voor wat je ziet maar niet mag zien, aangezien je niet weet wat de waarde is van hetgeen je ziet. (zie jouw OT, eerste 2 zinnen).
    Ooh oeps, die is mij ontgaan

    Dan ben ik benieuwd wat je wilt bereiken als je er nog niet bent. Maar ik zal het wel zien.

    Ja dat is wel algemeen bekend, hoop ik dan. Precies, ik kan geen woorden bedenken als aanvulling bij jouw tekst.

  12. #42
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    Ooh oeps, die is mij ontgaan

    Dan ben ik benieuwd wat je wilt bereiken als je er nog niet bent. Maar ik zal het wel zien.

    Ja dat is wel algemeen bekend, hoop ik dan. Precies, ik kan geen woorden bedenken als aanvulling bij jouw tekst.
    Kan gebeuren

    Ik ben er nog niet want het bereiken is een lange weg vol met drempels. Elk drempel heeft een boodschap omdat het jou leert wat je nog niet hebt gezien... Eens gezien is altijd geleerd.

    Wie zegt dat ie niet kan bedenken wat er gezegd moet worden weet dat het gezegde niet gezegd hoeft te worden maar te vinden is in wat juist niet gezegd is.

  13. #43
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Kan gebeuren

    Ik ben er nog niet want het bereiken is een lange weg vol met drempels. Elk drempel heeft een boodschap omdat het jou leert wat je nog niet hebt gezien... Eens gezien is altijd geleerd.

    Wie zegt dat ie niet kan bedenken wat er gezegd moet worden weet dat het gezegde niet gezegd hoeft te worden maar te vinden is in wat juist niet gezegd is.
    Dat hoop ik dan, sommige gaan 2 x over de zelfde drempel zonder dat ze het jammer genoeg beseffen. En als ze het uiteindelijk zien is het inmiddels al te laat. Want de drempel heeft al schade gemaakt aan de auto die er overheen rijdt.

    Jij begrijpt mij helemaal. Klopt

  14. #44
    Bijna Lid

    Reacties
    24.712
    23-06-2006

    Citaat Geplaatst door La_Chika Bekijk reactie
    Dat hoop ik dan, sommige gaan 2 x over de zelfde drempel zonder dat ze het jammer genoeg beseffen. En als ze het uiteindelijk zien is het inmiddels al te laat. Want de drempel heeft al schade gemaakt aan de auto die er overheen rijdt.

    Jij begrijpt mij helemaal. Klopt
    Ezels kunnen inderdaad meerdere keren een drempel raken

    We hebben gewoon bijna 2 pagina's vol gemaakt met filosofie
    Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Maar tel eerst tot tien

  15. #45
    Do what you love

    Reacties
    1.420
    25-08-2012

    Citaat Geplaatst door Mourri Bekijk reactie
    Ezels kunnen inderdaad meerdere keren een drempel raken

    We hebben gewoon bijna 2 pagina's vol gemaakt met filosofie
    Kan ik je verder nog ergens mee helpen? Maar tel eerst tot tien
    Dat zie ik inderdaad nu pas, het is leerzaam voor de gene de het lezen. Tenminste als ze ons begrijpen
    Helpen? Ik heb geen hulp nodig, we zitten gewoon gezellig te praten over het leven. En de inzicht die we daarop hebben, of niet soms?