1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    welk meisje heeft het wel eens meegemaakt?

    zijn er hier meisjes die me iets kunnen vertellen over "gebeft worden"?

    ik wil weten of het aan te raden is of niet?

    sommigen zeggen dat het zelfs lekkerder is dan als de man zijn geslacht in je stopt.

    wie kan me een vredig antwoord geven?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    tuurlijk is het lekerder want hij likt je poenanie helemaal schoon en gaat lekker zuigen aan je clitje tot je helemaal nat wordt je gaat harder hijgen van genot dat je steeds naar meer snakt.
    is hetzelfde als je een man pijpt dan ga je aan ze ballen likken en zijn eikel das de gevoelige plek van de man.
    f uck alle haters :melig: :melig:

  3. #3
    MVC Premium

    Reacties
    298
    09-05-2003

    MVC Premium MVC Premium
    pm me je msn of je nummer, dan spreke we wat af :P dan laat ik je wel voele hoe t voelt!
    When I need u I hlam bik, when I need u I khammam fik, but when I krah u I tfooooo 3lik, indeed I understand but wakha 3lik, days and nights are long bla bik, life is hard and boring fi ghiabik, and I miss you ya bent mwalik ,but I am patient and I have hope o m3awwal 3lik, I cant sleep blabik, night and days I 7lem bik, everywhere I see teybano liya 3inik, I want to khtob you, because ghadi nettsata 3lik, and if u refuse in3el waldik.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    Origineel gepost door charming20
    tuurlijk is het lekerder want hij likt je poenanie helemaal schoon en gaat lekker zuigen aan je clitje tot je helemaal nat wordt je gaat harder hijgen van genot dat je steeds naar meer snakt.
    is hetzelfde als je een man pijpt dan ga je aan ze ballen likken en zijn eikel das de gevoelige plek van de man.

    de vraag was gericht aan DAMES.

    jullie zijn overbodig.

    dus die detailles van jou, mag je voor jezelf houden, niet denken dat wij meisjes daar opgewonden van raken.

    de opwinding bij ons gaat eerts via het hart, dan pas naar het lichaam, en aangezien vreemden geen toegang naar onze harten hebben, lukt het jullie ook ons niet zomaar geil te krijgen.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    Origineel gepost door redouan_casawi
    pm me je msn of je nummer, dan spreke we wat af :P dan laat ik je wel voele hoe t voelt!
    ik laat het liever door je zus doen dan door jou

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    hahah leipe meid je bent wel geil daarom wil je het zo graag weten
    f uck alle haters :melig: :melig:

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    21.195
    30-08-2004

    Origineel gepost door FaTima_BenT_MoH
    de vraag was gericht aan DAMES.

    jullie zijn overbodig.

    dus die detailles van jou, mag je voor jezelf houden, niet denken dat wij meisjes daar opgewonden van raken.

    de opwinding bij ons gaat eerts via het hart, dan pas naar het lichaam, en aangezien vreemden geen toegang naar onze harten hebben, lukt het jullie ook ons niet zomaar geil te krijgen.
    zo die zit toppie meid !!!!!!!!!
    Satan zei: "Ik vraag me af hoe mensen beweren te houden van Allah en ongehoorzaam zijn aan hem, en beweren dat ze me haten maar ze gehoorzamen mij!

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    Origineel gepost door charming20
    hahah leipe meid je bent wel geil daarom wil je het zo graag weten

    daaar gaat het niet om.

    ik zeg niet dat ik geil ben of niet geil ben.

    ik zeg alleen dat de woorden (hoe geweldig ze ook zijn) van een geilerd een meijse niet zo maar opgewonden maken.

    er is maar een persoon die me kan opwinden.

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    39
    26-09-2003

    ben je zo geil probeer het maar eens uit vieze eend

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    123
    25-07-2003

    Origineel gepost door miss_senna
    ben je zo geil probeer het maar eens uit vieze eend

    ja ik ben geil. problemen mee? ik ben je zusje niet, dus maak je je maak niet druk

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    2.401
    04-09-2001

    Re: welk meisje heeft het wel eens meegemaakt?

    Origineel gepost door FaTima_BenT_MoH
    zijn er hier meisjes die me iets kunnen vertellen over "gebeft worden"?

    ik wil weten of het aan te raden is of niet?

    sommigen zeggen dat het zelfs lekkerder is dan als de man zijn geslacht in je stopt.

    wie kan me een vredig antwoord geven?

    Ik zou het niet weten meid.


  12. #12
    IJskoud het lekkerst

    Reacties
    839
    19-01-2004

    Re: welk meisje heeft het wel eens meegemaakt?

    Origineel gepost door FaTima_BenT_MoH
    zijn er hier meisjes die me iets kunnen vertellen over "gebeft worden"?

    ik wil weten of het aan te raden is of niet?

    sommigen zeggen dat het zelfs lekkerder is dan als de man zijn geslacht in je stopt.

    wie kan me een vredig antwoord geven?
    Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me en por in me zij gaven en dan zeiden: “Nu jij nog, hé?”
    Ze zijn daar mee opgehouden toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen!

  13. #13
    IJskoud het lekkerst

    Reacties
    839
    19-01-2004

    Re: Re: welk meisje heeft het wel eens meegemaakt?

    Origineel gepost door Silx
    Mijn vriend wil het wel doen bij me, maar ik durf niet.

    Dat je er nog over nadenkt!
    Vroeger had ik een hekel aan trouwfeesten met familie. Elke keer weer kwamen er ooms en tantes op me af die me en por in me zij gaven en dan zeiden: “Nu jij nog, hé?”
    Ze zijn daar mee opgehouden toen ik hetzelfde bij hun begon te doen op begrafenissen!

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    310
    08-11-2002

    ik vat jullie niet ze stelt een vraag en jullie beginnen meteen dom te antwoorden ben je geil zijn jullie in je kindertijd blijven haken ofzo doe normaal en meid ik zou niet weten hoe het is ik ben nog niet getrouwd

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    88
    28-05-2004

    is lekker al
    s je echt uitleg wil

    pm ik je wel
    lovely day