1. #16
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Origineel gepost door Boo
    Ik verdaai het verhaal niet, ik geef het alleen een andere wending. Laat je fantasie ff spelen, wagah. Nou ik pak ff mijn toverstafje uit mijn tas en tover Adamx de kikker, in een beelschone prins, en trouwt alsnog met de prinses.

    Einde story hahahaah
    en ze leefden lang en gelukkig samen
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  2. #17
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Origineel gepost door Miss_Aaliya
    ahahhaahhaha Saiyan je hebt gelijk....laten we doorgaan waar ik gebleven was oke! dusss ANYBODY?????????!!!!!!! -xxx-
    ps
    Lieve Prins Adamx schat je zou het zelf met de Goede Fee LadyLo moeten uitvechten hahah
    nee, deze lieve prins, weigert om in contact te komen met die boze heks die ons leven probeerde te veranderen, gelukkig kwam mijn lieve engel Boo ons redden.......... die boze hekd had vodoo bij mijn lieve princes gedaan
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    736
    03-09-2002

    Saiyan kwam het verhaal binnen en ging achter de rug van Adamx om trouwen met de prinses
    Saiyan will last till the end...


  4. #19
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    Ja zeker en ze werden nog gelukkiger, want kregen een prachtige tweeling. Genaamd Farha en Fahad een boy and a girl!!!

  5. #20
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Origineel gepost door Saiyan
    Saiyan kwam het verhaal binnen en ging achter de rug van Adamx om trouwen met de prinses
    hahah je betn gefelsht, dat was niet de princes met wie je trouwde maar de boze heks die in mijn princes veranderde, maar wanneer ja haar gaat kussen zal ze in een heks verandeen, sterkte jongen

    en ze leefden lang en Ongelukkig samen
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    736
    03-09-2002

    Adamx wilde wraak
    Saiyan will last till the end...


  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    40
    25-12-2002

    (aaaaaaahahahah Adamx ik lig strak) Oke Adamx had gelijk...de Oh zo Goede Fee Lady Lo was ook alweer niet zo goed als dat ze zich voordeed. Ze had voodoo gedaan op Princess Souhaila ipv haar goed advies te hebben gegeven. En hoe komt Prins Adamx hierop? Nou dat zal ik jullie vertellen....Nadat Souhaila eindelijk de eetzaal in kwam lopen liep ze regelrecht op haar prins af. Ze keek hem strak in z'n ogen aan en zei dat ze hem wilde kussen (in de hoop dat hij een gruwelijke kikker zou worden) Maar Prins Adamx is een zeer lieve en goede man hij zei tegen haar "wacht schatje zodra ik klaar ben met m'n kip krijg je kusje van mij" Maar in een keer werd Princess Souhaila agressief en haar stem veranderde en haar gezicht ook "A La Excorcist" ze had opeens een verminkte gezicht en met een hele enge mannenachtige schreeuwde ze "LUISTER LELIJKE ROTKIKKER GEEF ME NU EEN KUS BEGREPEN" Prins Adamx schrok zich dood en weigerde om haar een kus te geven en in een keer kreeg Prins Adamx een Gruwelijk Harde Kopstoot van Princess Souhaila waarbij hij recht op z'n gezicht vloog tegen de grond (met z'n kip nog in z'n mond) Toen hij wilde opstaan zag hij Princess Souhaile met grote stappen naar hem toe komen rennen, hij pakte snel het peper&zoutstel van de tafel en gooide deze met een harde ruk in haar oog! AAAAAAAAAAAAAHHHH!!!! Schreeuwde Princess Souhaila het uit....ze viel op de grond en was buiten bewustzijn voor 8 jaar. Na 8 jaar werd ze wakker (uit haar hamsterachtige winterslaap) en ze kon zich helemaal niks meer herinneren van wat er gebeurd was. Ze zag Prins Adamx (die inmiddels al 10 hertrouwd is en 30 zonen heeft) als eerst toen ze haar ogen opendeed en omhelsde hem liefdevol....Ze waren voor elkaar bestemd en zo leefden ze nog lang en gelukkig.............of toch niet?
    Someone...
    Somewhere...is made 4 you!!!
    Hugss + xxx
    :love2:

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    736
    03-09-2002

    Origineel gepost door AdamX
    hahah je betn gefelsht, dat was niet de princes met wie je trouwde maar de boze heks die in mijn princes veranderde, maar wanneer ja haar gaat kussen zal ze in een heks verandeen, sterkte jongen

    en ze leefden lang en Ongelukkig samen

    Dus toen Saiyan erachterkwam dat ze samen ongelukkig leefden besloot hij gelukkig alleen te leven en vernietigde de heks met zijn speciale final flash attack
    Saiyan will last till the end...


  9. #24
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Miss_Aaliya


    p.s.je krijgt de groeten van mijn princes en ze bedankt je voor je hulp
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  10. #25
    Bijna Lid

    Reacties
    717
    28-11-2002

    wahahahahh......een beetje teveel fanta gedronken...wahahahahh
    Ze hadden toch een tweeling, of niet????

  11. #26
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Origineel gepost door Saiyan
    Dus toen Saiyan erachterkwam dat ze samen ongelukkig leefden besloot hij gelukkig alleen te leven en vernietigde de heks met zijn speciale final flash attack
    hahah gelukkig maar, nu zullen we allemaal gelukkig en in vrede leven
    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  12. #27
    Alhoceima.net

    Reacties
    3.379
    16-09-2001

    Ondertekening verwijderd door een Moderator
    www.alhoceima.net
    AitTouzine.hyves.nl Word nu Lid!

  13. #28
    MVC Lid

    Reacties
    1.256
    12-09-2002

    ik volg het niet helemaal!!!ik was toch goed?
    LoVe Is LiKe A wAr;EaSy To StArT,dIfFiCuLt To EnD,iMpOsSiBlE tO fOrGeT!!!

  14. #29
    "Allah (swt)"

    Reacties
    246
    15-11-2002

    Hahhahahha, ik raakte wel helemaal in de war. Maar ze zijn goed.

    Volgende verhaal, maak hem af maar niet helemaal, dus geen einde. En weer gebruik je fanatasie.


    Daar stond ze dan met haar mooi lange haren, grote ogen, ze is zo mooi. Elke dag zat ze samen met me in de bus, ze is altijd zo vrolijk. Haar vriendinnen noemen haar miss. aliyah..... Ik adamx was zo gek op haar, alleen helaas had ze al een vriend...........

  15. #30
    MVC Lid

    Reacties
    736
    03-09-2002

    En die heette saiyan
    Saiyan will last till the end...