1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Post ***Aankondiging: MOBO-AWARDS --- LAAT JE STEM HOREN!!!***

    STEM NU OP ALI B VOOR DE MOBO AWARDS

    Ali B is genomineerd als beste binnelandse act voor een MOBO award.




    ***STEM NU --- STEM NU --- STEM NU***

    De top of the bill, de cream of the crop en de tip of the top… Op zaterdag 2 oktober knalt de de Heineken Music Hall in Amsterdam uit z’n voegen tijdens de uitreiking van de Dutch MOBO Awards presented by BNN. Tijdens deze avond worden voor het eerst in Nederland awards toegekend aan de beste urban artiesten uit binnen- en buitenland.

    De MOBO Awards zijn een begrip in Engeland en het event is de grootste urban awardshow in Europa. BNN is dit jaar een partnership aangegaan met MOBO om de awardshow naar Nederland te halen.


    Aanstaande donderdag in Road to Dutch MOBO Awards: Hiphop staat centraal. In het panel zitten o.a. G-Unit, Appelsap en Arrested Development. Verder Lange Frans & Baas B. en Ali B doet zijn versie van 'Het kleine café aan de haven'. Donderdag 9 september om 23.20 uur op Ned. 2


    ***STEM NU***

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  2. #2
    www.djbless.com

    Reacties
    115
    11-12-2002

    DUTCH MOBO AWARDS PRESENTED BY BNN VERPLAATST

    BNN en MOBO hebben in overleg besloten om de locatie van de Dutch MOBO Awards presented by BNN te wijzigen. De awardshow vindt nu plaats in de Royal Albert Hall in Londen, tegelijk met de uitreiking van de Engelse MOBO Awards op donderdag 30 september.

    Het besluit om van locatie te veranderen is genomen vanwege de ongeëvenaarde positie van de MOBO Awards in Engeland. Deze biedt BNN de gelegenheid om van de eerste Dutch MOBO Awards een zeer bijzondere show te maken. Met artiesten als Pharell , Brandy , Nas en Jamelia , voldoet de Engelse setting het meest aan zowel de eisen van MOBO als BNN.

    MOBO en BNN zijn er van overtuigd dat het laten samenvallen van zowel de Engelse als de Nederlandse activiteiten, de beste manier is om de MOBO Awards in Nederland te lanceren. Om de eerste Nederlandse editie van MOBO compleet te maken leveren ook Nederlandse artiesten hun bijdrage in Engeland.

    mobo.bnn.nl
    "Always daddy!"

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    2.677
    30-11-2001

    Heelllll nooooo dat ik op hem ga stemmen

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door al_hamka
    Heelllll nooooo dat ik op hem ga stemmen
    HELL YEAH DAT IK OP HEM STEM!!!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door obl2
    Done.
    THX!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.073
    09-01-2003

    Heb gestemd

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door nediya
    Heb gestemd

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door Justified
    ahahaahahahahahahaahahahahahah Ali b heeft het misschien wel gemaakt in Holland, maar hij Blijft vet Wack!!!!!!!! wahahahah dammmnnnn Is hij jullie grote held>> is Ali b jullie grote held??? wahahahahahah Jullie zijn kanker zielig!!!!!! hahahahahaahah Ali b dammmmn!!!!
    Grote held? Nee, jij bent onze grote held (op sokken!).

    Vertel... wat heb jij gedaan om Marokkanen in een beter daglicht te stellen in deze maatschappij?

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door AMAR421
    jij hebt er kaaskoppen voor ge***** toch?
    Dat was je moeder.

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Origineel gepost door Justified
    wahahahahaahah Helemaal Lijp, luister dame, ik ben een Aardige marokaanse jongen geloof me, en dit vind ik echt een domme vraag!!!!! wat ik gedaan heb voor Marokanen om ze een beter naam te geven Uhmmmmm laat me effe denken ummmmmmmmmmm

    geloof me meid ik ben de Liefste marokaan op aarde!!!!!!!!!! wahahahahaahah dammmmn ga jij maar lekker luistern naar je Thug marokaan Ali b


    En trouwens Sommige marokanen verpesten het gewoon voor andere oke!!! dat zegt Ali b toevallig ook oke dat begrijpen we


    Jij moet ervoor zorgen dat je een goed mens blijft, voor de rest moet je schijt hebben aan De marokanen hier in nederland.


    En ik vind ali b gewoon Nep, sorry dat is wat ik ervan vind


    Begrijp je dame, maar jah hij is zo te zien jullie grote Held wahahahahahaahahahahah als ik eraan denk moet ik echt lachen.
    Goed om te lezen dat je de liefste Marokkaanse jongen op de Aarde bent. Elhamdoulillah

    Maar ik vroeg hier niet om je mening over Ali B. Vraag alleen om jullie steun.

    Als je het niet wilt... dat is jouw goed recht. En als je het wel doet: shoukran a held op sokken

    Peace out!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.769
    22-05-2002

    Citaat Geplaatst door AMAR421
    waarom moet je steeds liegen en kan je de waarheid niet onder ogen zien...je verlaagt jezelf elke keer weer keer op keer...ehh je zal ongetwijfeld een aardige dame zijn...maarja t is toch zo? jij slijmt bij hollanders klaar..tis verder jou leven maar verder heb je gewoon teveel zelfmedelijden

    altijd maar beginnen met moeders is ook al zoiets...erg 'subtiel' ben je weer...


    adios...ik ga roti eten
    jij wilt aandacht klaar
    Wie heeft jou de taak gegeven om analytisch te zijn?

    Get over it, *****E!

    [glow=black]

    Gatar fel Matar...

    Want ik ga naar QATAR!

    [/glow]