1. #31
    Andalucia du Tlemcen

    Reacties
    4.111
    14-01-2005

    Hoi,

    Toevallig had ik dit van de week. Ik ben nu tijdelijk overgestapt naar prednisolon. Aangezien entocourt niet meer helpt. Ook niet in samenwerking met de pijnstillers die ik kreeg.
    Het is dus even afwachten.

  2. #32
    Rustaaagh

    Reacties
    10.688
    15-02-2009

    Mijn broer ligt op dit moment in het ziekenhuis naar aanleiding van ziekte van Crohn..

  3. #33
    ...

    Reacties
    516
    23-07-2006

    Citaat Geplaatst door safae_meknesia Bekijk reactie
    Hoi,

    Toevallig had ik dit van de week. Ik ben nu tijdelijk overgestapt naar prednisolon. Aangezien entocourt niet meer helpt. Ook niet in samenwerking met de pijnstillers die ik kreeg.
    Het is dus even afwachten.
    Ja ik denk dat ook moet overstappen naar prednison, maar dat is een zusje van entocort heb ik ergens gelezen. Dinsdag heb ik afspraak met mijn mdl arts dan hoor ik het dan wel.
    Met deze ziekte is het altijd maar afwachten!


    @besbousa:

    Dat is vervelend om te horen, heeft je broer de ziekte al heel lang? En ghir lgair inshallah! Allah ie chafiehh!

  4. #34
    Y@SSIN

    Reacties
    2.017
    30-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    ik ben der weer net ontslagen uit de ziekenhuis na paar weken

    hoop dat het met de rest goed gaat en geen last heeft van de crohn

    Aitwayagher 4Ever


  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    457
    21-08-2010

    Beterschap iedereen.

    Ik merk dat Crohn blijkbaar een veelvoorkomende ziekte is.

  6. #36
    ina allah m3asabrien

    Reacties
    126
    28-11-2003

    Salaam,
    Ik sluit ook aan, ik heb al 8 jaar de ziekte van crohn (misschien zelfs langer had al langer klachten) En heb allerlei medicatie al gehad. Naast onsteking in me darm nu ook last van fistel, vernauwing en gewrichtspijnen. Het is echt een heel vervelende ziekte en hoe langer ik het heb hoe erger ik het vind eigenlijk.

    Toen ik nog wat jonger was d8 van ja ja zal wel allemaal maar ik heb dat niet. Maar nu moet ik er wel in geloven. Ik ben laatst dus ook opgenomen en ze willen mij een nieuw medicatie geven Humira iemand bekent hiermee?
    Tijdens bezoek zh om zogenaamd uitleg kreeg ik eigenlijk alleen een prik pen te zien waarmee ik me zelf moet prikken. Verder vroeg ze me of ik nog vragen had waarop nee antwoorden.

    Later bij thuis komst toch maar even goed gaan lezen nou ik schrok er echt van alle die zeldzame bijwerkingen! van zowel azortipihne, remicade en de humira nu heb ik en verleden zowel de remicade en de azortiphine gebruikt. Ik ben helemaal geshokeert!!

    Er staat namelijk dat er in zeldzame gevallen ongeneeslijk kanker kan krijgen van die medicijnen! Dan vraag ik me af waarom zeggen ze dat gewoon niet van te voren ik ben zo bang ik durf die humira niet te nemen nu?

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    1.745
    02-02-2005

    Assalaam Aleikoum wara7matuAllaah wabarakatuhu,

    allereerst wil ik jullie een hart onder de riem steken ik vind het harstikke erg voor jullie maar wees standvastig in jullie geloof en heb geduld met jullie gezondheid, weliswaar een nog grotere beproeving dan alles wat er in de dunya afspeelt gezondheid is echt het allerbelangrijkste walhamdulilaah 3ala kuli 7aal Ik vraag Allaah dan ook jullie te genezen en elke moslim van elk ziekte die er ook maar bestaat.

    Amien,

    verder wil ik jullie goede nieuws brengen over Habba Sawdah , ( Zwarte Zaad) ik advieseer jullie ten sterkste om dit middel te gebruiken , aangezien de profeet Sallahu aleihi wasalam heeft gezegd:

    Aleykoum bi habbati sawdah fa innahoe shifae min kuli Da'e

    wat wil zeggen Gebruikt Zwarte Zaad voorwaar het is een genezing voor elke kwaal, dit medicijn gaat verder dan alleen de ziekte en geneest ook kwalen.

    beste mensen onlangs heb ik een verhaal gehoord ( betrouwbare bron ) dat er ook een jonge broeder is van 23 jaar die ook sinds een korte tijd ziekte van crohn is vastgesteld walhamdulilaah 3ala kuli 7aal hij heeft contact opgenomen met Sweetsunnah ( www.sweetsunnah.nl ) en Sweetsunnah heeft hem zwarte zaad olie geadviseert, hij heeft dit een lange tijd gebruikt en sob7ana allah de ziekte is uit zijn darme maar zit nog wel in zn bloed dus hij is weer aan een nieuwe zwarte zaad olie fles,

    en inshaLLAAH zal het hem genezen hij heeft ook zelf aangegeven dat hij zich veel beter voelt alhamdulilaah ik adviseer jullie dan ook dit te gebruiken en als je meer info wilt mail ze www.sweetsunnah.nl

    en heb geduld beste mensen en voor de gezonden onder ons Wees Allaah dankbaar voor je gezondheid!!!

    wasalaam Aleikoum,

    OM.
    To be or not to be thats the question

  8. #38
    Y@SSIN

    Reacties
    2.017
    30-05-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mesdoelin Bekijk reactie
    Salaam,
    Ik sluit ook aan, ik heb al 8 jaar de ziekte van crohn (misschien zelfs langer had al langer klachten) En heb allerlei medicatie al gehad. Naast onsteking in me darm nu ook last van fistel, vernauwing en gewrichtspijnen. Het is echt een heel vervelende ziekte en hoe langer ik het heb hoe erger ik het vind eigenlijk.

    Toen ik nog wat jonger was d8 van ja ja zal wel allemaal maar ik heb dat niet. Maar nu moet ik er wel in geloven. Ik ben laatst dus ook opgenomen en ze willen mij een nieuw medicatie geven Humira iemand bekent hiermee?
    Tijdens bezoek zh om zogenaamd uitleg kreeg ik eigenlijk alleen een prik pen te zien waarmee ik me zelf moet prikken. Verder vroeg ze me of ik nog vragen had waarop nee antwoorden.

    Later bij thuis komst toch maar even goed gaan lezen nou ik schrok er echt van alle die zeldzame bijwerkingen! van zowel azortipihne, remicade en de humira nu heb ik en verleden zowel de remicade en de azortiphine gebruikt. Ik ben helemaal geshokeert!!

    Er staat namelijk dat er in zeldzame gevallen ongeneeslijk kanker kan krijgen van die medicijnen! Dan vraag ik me af waarom zeggen ze dat gewoon niet van te voren ik ben zo bang ik durf die humira niet te nemen nu?
    dat klopt hebben ze ook tegen mij gezegt in de ziekenhuis. ken kan darm kanker worden helaas. omdat het te ontstoken gaat worden en kwaadaarig gaat worden.

    Aitwayagher 4Ever


  9. #39
    nietlief

    Reacties
    455
    17-10-2008

    Salaam lieve mensen
    Mijn broer heeft ook al jaren de ziekte van crohn, en is al een keer geopereerd. Een paar dagen geleden is hij uit het ziekenhuis ontslagen voor de tweede keer vanaf januari dit jaar. Ik weet er eigenlijk niet zo veel van maar lees nu wel hoe erg het eigenlijk is. Hij gebruikte azortiphine en prednison en hierdoor een ontsteking gekregen, en ik maar denken dat het wel mee valt. Allah ichafikoum. Moge Allah subhana wa ta3ala jullie genezen en sbar geven.

    En mocroyassin
    Nogmaals Djazaka Allah ou gayraan wa chokran zazilan

  10. #40
    MVC Premium

    Reacties
    3.181
    14-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Assalaam alaikoum,

    Moge Allaah jullie sabr geven. Ik heb zelf niet de ziekte van crohn maar ik heb wel onverklaarbare pijn de hele dag door. vele symptonen die genoemd worden heb ik ook dagelijks last van maar helaas worden mijn pijnklachten niet serieus genomen door de artsen.

    Ik loop al met klachten vanaf mn 12de, nu ben ik bijna 21 en nog steeds is er geen verklaring voor. De laatste 1.5 jaar zijn mijn klachten heel erg verergerd en eigenlijk weet ik me geen raad mee vandaar mijn reactie.

    Heeft iemand mss tips met hoe jullie met de pijn omgaan? Misschien heb ik dan wat aan de tips.

    BarakAllaahu fik,

    Wassalaam,
    Zahra

  11. #41
    MVC Premium

    Reacties
    4.956
    05-11-2008

    MVC Premium MVC Premium
    Ik heb ook Colitis. Ben net aan Remicade voor een paar weken maar het werkt nog niet. Veel sterkte, liefs

  12. #42
    MVC Lid

    Reacties
    649
    31-03-2006

    De Profeet zei: Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit. En zijn zonden vallen van hem weg zoals de bladeren van een boom." Overlevering: Al-Buchaarie & Muslim

  13. #43
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door MuslimBrother Bekijk reactie
    Beterschap iedereen.

    Ik merk dat Crohn blijkbaar een veelvoorkomende ziekte is.
    Meer dan je denkt,
    Behandelbaar voor sommige

  14. #44
    DareDevil

    Reacties
    6.660
    14-03-2013

    Citaat Geplaatst door HP1 Bekijk reactie
    De Profeet zei: Geen moslim lijdt aan iets, de prik van een doorn of erger, of Allah wist iets van zijn zonden daardoor uit. En zijn zonden vallen van hem weg zoals de bladeren van een boom." Overlevering: Al-Buchaarie & Muslim
    Sht the f up gwn soms

  15. #45
    Live, Laugh, Loveā™”

    Reacties
    21.829
    01-07-2013

    Citaat Geplaatst door HinD__ Bekijk reactie
    Wie heeft de ziekte van crohn en hoe beinvloedt dat je leven?

    Ik zelf had een tijdje last van mijn buik maar heb lang gewacht totdat ik naar huisarts ben gegaan. Huisarts zei tegen me dat het misschien spastische darm was. Maar daar nam ik geen genoegen mee en wilde naar het ziekenhuis. Daar beland zei de dokter dat de huisarts misschien wel gelijk had, maar ik weigerde dat aan te nemen en vroeg om onderzoeken. Ik heb afgelopen week een endoscopie ondergaan en toen is er gebleken dat ik een stuk dunne darm ontstoken was. Ze hebben wat weefsel eruit gehaald en 18 januari hoor ik wat ik heb. De dokter zei dat het misschien de ziekte van Crohn is.

    Ik heb zitten googlen en elke jaar krijgen 1000 nederlanders de ziekte van Crohn. Het is ongeneeslijk maar behandelbaar.

    Ik ben zo bang dat ik de ziekte van Crohn heb. Het is weliswaar geen ernstige ziekte maar ik wil niet nu al(ben 21) aan de medicijnen zitten!!
    ALLahishafik dame
    Heb je al wen Darmspoeling gehad?

    It's not how big the house is, it's how happy the home is...