1. #1186
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    ja dames het is een waargebeurde verhaal. Natuurlik met een hier en daar wel iets verzonnen...maar toch is het gedeeltelijk waargebeurd
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  2. #1187
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    willen jullie dat ik verder ga? laat jullie mij maar iets weten, onlangs is het een hele lange tijd geleden. Maar dat doe goe, want als jullie willen schrijf ik gewoon verder....
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  3. #1188
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    ik morgen verder inchallah ik heb nu slaap

    in ieder geval bedankt voor het uppen
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  4. #1189
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    De dag brak aan en mijn toekomstige schoonfamilie was op weg.
    Nordine was zo mooi als altijd, ik vind dat hij met de dag knapper wordt. Ik ben zo ver in de wolken alleen al ik aan hem denk.
    Laat staan als ik hem in het echt zie.
    Het was een prachtige dag, een dag om van te dromen.
    Ik werd gebeld door Azedine en wenste me een leuke dag, ik nodigde hem uit. Hij was dolblij dat hij het mee mocht vieren.
    Hij was toch in de buurt, dus sprong hij even binnen.
    Hij kwam bij mij naar het dak en groette me met de hand. Hij zei niet veel maar het was wel gezellig om bij hem te zijn.
    Hij: je lijkt wel heel content, je kunt zo merken dat je zielsveel van hem houdt.
    Ik : ja zeg dat wel seg, het werd eens tijd dat ik gelukkig word.
    hij: ben jij dan niet gelukkig? Je hebt alles wat elk meisje kan dromen. Een familie, een echte familie, een man die van je houdt, je hebt je studies afgemaakt en je hebt een goede baan.
    Ik: familie? een echte familie? luister eens, zeg dit nooit niet meer ik ben het meer als zat dat ik deze familie heb.
    hij: ik begrijp je even niet
    ik: laat maar zitten joh, dit is geen dag om slecht geziend te worden, sorry ik ga me opmaken

    Ik stond op vertrekken.
    Bij de trapdeur riep hij nog zachtjes: ''ik hoop dat het dan beter gaat gaan met u als je gaat trouwen''
    ik draaide me om en ging naar mijn kamer.
    Ik was woest, niet woest op Azzedine maar gewoon...om mijn toestand om mijn leven.
    Waarom overkomt mij dit allemaal?

    De bel ging en het was mijn toekomstige schoonfamilie.
    Iedereen had een gezellige avond. Ik verlangde er alleen naar als ik naar Nordine keek. Voor de rest was ik niet echt op mijn gemak. Omdat mijn vader telkens complimentjes gaf over mij en vertelde alleen maar het goede over mij.
    Ik had er een hekel aan.
    Eerst alles kapot maken en achteraf het proberen recht te zetten? Het gaat niet bij mij ze.
    Ik verlaat de woonkamer en ga in mijn kamer zitten. Alleen.

    Ik merk dat Nordine zich er ook niet goed bij voelde en zag hem raar naar mijn vader kijken.

    Sorry voor dit kort vervolg maar ik moet er echt vandoor gaan. Ik heb morgen examens
    [FONT=Comic Sans MS][SIZE=2]Ik zei altijd '' HET ZAL NOOIT NET ALS VROEGER ZIJN! ''.
    Maar jawel met de kracht van mijn man en ik, hebben ons twee families terug bij elkaar gebracht na 11 jaar geruzie en gehaat.

    Alhamdulilah het is NET ALS VROEGER,
    Broers en zussen die elkaar terug bezoeken door ONS als een reden...

  5. #1190
    MVC Lid

    Reacties
    107
    27-03-2014

    oh wauw wat een verhaal, upp

  6. #1191
    Verbannen

    Reacties
    34
    12-12-2013

    Leeg je pm

  7. #1192
    Verbannen

    Reacties
    34
    12-12-2013

    Citaat Geplaatst door iiloveuu Bekijk reactie
    ikbenverdrietig want ik wil vervolg...
    leeg je pm