1. #16
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    ik kreeg opeens spijt van alles. Ik heb niet geneukt of mij laten aanraken door mijn schate maar toch..
    Mhm om 12u gedaan met school, ik was uitgenodigd naar mijn nicht en haar man haha ik hou zielsveel van me en ik van haar. Haar man was haar vriend vroeger, ze werd gepakt door mijn omen en ze helpt me nu altijd als ik zeg dat ik ga afspreken, ze beschermt me altijd enzo. mhm bij haar aangekomen spraken we over alles. Na een uur vertrok ik naar mijn schatje, we hadden samen zijn huis schoon gemaakt dan is hij eten gaan halen en bla bla.Ik was echt blij dat ik hem had wlh, hij wil zo graag met mijn ma spreken en binnenkort mijn hand komen vragen maar ik ben nogal te jong hahah, 16 jaar.

    rond 17u vertrok ik weer naar huis, onderweg naar huis belde ne goeie vriend van mij, walid, ik ken hem al 2jaar via zijn achternicht;
    thuis hielp ik ma zoals altijd eten en slapen;
    de dagen gingen voorbij, ik spijbelde niet pas de volgende donderdag weer. Het was echt toevallig vorige donderdag en vandaag, donderdag. Ik deed weer hetzelfde, bij mijn nicht touaiba en dan naar een park gaan of ergens wandelen met mijn schatje. ROnd 17u ging naar huis. Ik stapte uit de tram en zag mijn ouders. Mijn moeder had knal rode ogen en mijn vader keek me heel kwaad aan. Ik durfde hen niet te vragen wat er was..ik was er bang voor, ze zeiden me dat ik naar huis moest en dat deed ik; ik zag salim voor de deur heel raar naar me staren, ik vroeg wat er was een kreeg geen antwoord van hem wat is er met hen ya allah!!!!

    Na een minuut of 5 kwam mijn ouders aan, mijn vader beval me om ...

  2. #17
    elhamdoulilah

    Reacties
    378
    28-12-2010

    Omg zo spannend ga snel verder

  3. #18
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    hij riep heel hard tegen mij dat ik moest gaan zitten, bibberend deed ik dat en hij begon met zijn preek:
    PA: WAAR was je?
    LAT: op school
    PA: mooi gezegd, nu de waarheid waar was je
    LAT: ik heb toch gezegd op school
    PA: school heeft net gebeld en zei dat je niet daar was en vroegen of je ziek was.
    LAT: ehm...
    PA: chof a latifa als je ga zeggen dat je gewoon op straat was ant zwerven, dat kan ik niet geloven, je moeder heeft me verteld over die ene gast met wie je aan het cammen was. Wie is die wald lahram, wie is hij. Je was met hem yek? Hebben jullie het prettig gevonden
    LAT: ik keek moeder met dodelijke ogen aan en zei tegen mijn vader; ik was met niemand . Ik was gewoon in shopping center oke
    Pa: met hem dus, die mis n kahba yek, je maakt nu een keuze of je kiest voor ons of je pakt je spullen in en gaat naar hem toe maar pas op als je terug komt dan vermoord ik je he!!!

    SCHATJES, IK GA STRAKS VERDER xxx

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    233
    18-06-2005

    Ga snel weer verder meid top verhaal

  5. #20
    belive in youre self

    Reacties
    547
    13-06-2005

    MVC Premium MVC Premium
    nieuwe fan echt prachtig ga snel verder

  6. #21
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Ik bleef even stil om te nadenken, ik dacht even aan hem luisteren en mijn spullen inpakken en weggaan, dat wou ik echt zo graag al van kleins door de mishandeling van mijn vader terwijd de andere er niks konden doen (mij beschermen ofzo of iets te mijn vader zeggen).

    Dus wrm zou ik hier nog blijven a 3ibadalah! ik was het beu en ik heb het een keertje geprobeerd.Ik ging naar de buurvrouw en bleef maar een halve dag met haar tot mijn samir me kwam zoeken.
    Ik kreeg dan echt niet normaal a3mod van moeder en nog is van vader.
    Pa: ewa heb je nagedacht?
    LAT: ik..;ik...
    ik bedacht me toch, ik ga blijven misschien komen ze me opzoeken of Fouad aangeven aan de politie, je weet maar nooit wat ze kunnen doen om mij naar de hel te sturen.
    De broer van mijn vader, mijn oom dus kwam bij ons thuis omdat hij HET NIEUWE NIEUWS van mijn moeder al telefonisch had gekreken.
    Ze riepen mij en...

  7. #22
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    maar ik ging er niet naartoe. Ik was bang dat zij mij gingen slaan ik wou Fouad bellen maar was bang dat die afgepakt ging worden. Ze riepen en riepen maar ik ging niet.
    Moustafa, mijn oom is de strengste van allemaal hij laat zijn dochter en vrouw niet naar buiten laten en drm is hij jaloers dat ik wel naar buiten mag. Die focking oom kwam helemaal boven om mij te slaan maar dat laat ik echt niet doen, hij is mijn vader niet he.
    Ik sla hem gewoon terug in zijn ballen joh.

    Hij werd tegengehoude door mijn vader, ik kon mijn oren niet geloven toen hij tegen hem zei dat die het maar niet moest doen.
    Toen ze terug beneden waren hoorde ik mijn vader tegen mijn oom schreeuwen: "haar niet aanraken, niet eens met je vinger, de politie van hier is sterker dan die van spanje, nu zijn ze streng tegen de ouders die hun kinderen slaan....

  8. #23
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    "haar niet aanraken, niet eens met je vinger, de politie van hier is sterker dan die van spanje, nu zijn ze streng tegen de ouders die hun kinderen slaan. Je kunt worden opgepakt en jaren in de gevangenis doorbrengen oke!! ZE IS er oud voor en ze zou dat durven doen''

    MIJn oom zweeg meteen en zei tegen mijn ouders dat als zij hem nodig hadden dat zij hem maar moesten bellen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    203
    19-08-2010

    Oewpaaaaaaaaaaaa!!

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.908
    21-02-2010

    Citaat Geplaatst door rachida_inoooo Bekijk reactie
    hey Belgie, de grootste deel is waargebeurd wallah
    ocharme
    en weet je al wrm hij altijd jouw sloeg en de andere nie?
    Xxx

    ik schrijf altijd in het rood !!
    Xxx

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    2.908
    21-02-2010

    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup

    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup

    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup

    ik schrijf altijd in het rood !!
    Xxx

  12. #27
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    hey belgie, ik weet wrm hij me zo hatte ma da komt later int verhaal
    verder vroeg niemand om mij, niemand kwam naar mijn kamer om eten te brengen ofzo. walooo
    De volgende dag moest ik met mijn vader en moeder naar die school gaan om mij van daar af te schrijven. Mijn ouders vroegen nog of ik thuis voor altijd mocht blijven en hamdolah zeiden ze dat het niet mocht, ik ben nog minderjarig.
    We gingen dus naar een school 2 straten verder van mijn huis.
    Ze3ma da vonden ze ne goeie school.

    Mijn vader schold mij uit en zei van die erge dingen: wil je je kut gaan geven aan janeten en zwamers yek, ga na hun en zie hoe je bij allah terecht komt a kahba!!! je bent niet eens een vrouw en zie wat je al doet. Je laat zeker je bh ' s bij hun yek, en je onderbroek dan? Wat doen ze ermee??,

    Wat erg! hij behandelde me net alsof ik ne **** was, ik kreeg er tranen van niet normaal; terwijl ik niet meer dan zoenen doen, dat vind ik het symbool van elkaar houden tusse meisje en jongen.
    In de avond belde ik mijn nicht en vertelde haar wat er gebeurd was en ze zei dat ze met haar moeder zou spreken en haar moeder met mijn moeder ga spreken.
    Ik was er bang voor, dus pakte ik een mes en probeerde mijn adders te snijden maar dat lukte niet , het deed zo'n pijn. MIJn arm bloedde wel maar mijn ziel was nog niet weggenomenn .

  13. #28
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Ik stuurde een berichtje voor mijn schatje vertelde het. Hij zei dat hij met mijn moeder zou spreken en binnenkort mijn hand komen vragen inchallah. HIJ Vroeg of ik 1st met haar ga praten enzo dan hij, jullie begrijpen mij
    MHm ik vertelde dit aan touaiba en ze zei dt ze haar moeder en zij zouden komen de volgende vrijdag om het over Fouad te hebben.

    IK was zo blij, eindelijk uit huis hamdolah!!
    De vrijdag kwamen touaiba en haar moeder (haar moeder en de mijne zijn nichten) ze kwamen ze3ma voor de koffie, daarna nam haar moeder mijn moeder mij en ze vertelde het nieuws over fouad.

    Ik dacht dat ze meteen naar mij zou toekomen en roepen, mij uischelden enzo maar dat was helemaal niet zo. Ze stuurden mijn nicht naar mij en weet je wat ze tegen me zei?

    dat zij en mijn vader het oke vonden, als hij maar een huis en een baan heeft EN papieren van belgie natuurlijk!!
    Ik sprong van de blijschap, ik antwoorde dat hij wel al dat wel had.
    Safi die dag liep heel vlot voorbij. Fouad zou nog een afsprakje maken met mijn broer samir om hem het huis te laten zien en zijn pas dan is het goed.

    Samir kreeg de nummer van Fouad en zo spraken ze telefonisch, mijn broer stond er helemaal klaar voor, ze zouden de zaterdag afsprken in handelstraat, in een cafe daar maar Sidi fouad...

  14. #29
    Krullend Lid

    Reacties
    104
    24-05-2009

    gaaaverderr!!!!
    “De Profeet (vrede en zegeningen zij met hem) was niet onfatsoenlijk en stond het anderen ook niet toe (om onfatsoenlijk te zijn). Hij zei altijd:

    “De besten onder jullie zijn degenen die zich het beste gedragen.”

  15. #30
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    ze zouden in cafe daar maar sidi Fouad kwam niet opdagen, hij zei tegen mij dat hij bezig is enzo .
    maar hij zei niks tegen mijn samir, ik werd echt kwaad; Als ik op dat moment fouad te pakken had dan was hij nu al dood wlh, ik schaamde me dood voor mijn broer.
    ka twarid shab houcima hebben geen woord maar jah.
    tegen de avond belde ik fouad en schold hem uit enzo ik was echt furieus, kwaad hij zweerde dat hij morgen wel zou gaann.
    Volgend dag bleef ik hem om de uur herinneren dat hij moest gaan. OM 17u (uur van de afspraak) mijn broer wachtte en fouad ging ook niet de volgende afspraak ook niet en de andere ook niet.
    Waarom doe je me dit aan a zamer, yek je bent serieus met mij? stuurde ik hem
    FOU: ja schatje maar altijd dat iik wil gaan belt iemand dat ik iets moet gaan doen dan kan ik niet gaan he.
    LAT: of is er iets anders? Als je iemand anders hebt zeg het hoor, als ik het van u hoor is het beter
    FOU: nee schat wallah ik heb al1 jou en ik hou van je
    LAT: zie eh a si fouad, kijk wat ik allemaal heb meegemaakt door jou, ze hebben me kapot geslagen thuis, ze hebben me zwaar uitgescholden en nog veel meer, en jij? jij stelt elke keer de afspraak uit, je zet het voor de volgende dag en dan kom je niet opdagen wrm ?