1. #1
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Mishandelt en gehaat door haar ouders nietwetend dat..

    Salim:Aha! daar ben je! en ik maar vragen waar je was?
    Latifa:Ehmm..;ewa saaf..;(bibberend sloot ik de pc af)
    Salim:Wacht maar tot ik hey aan moeer vertel! datjij hier als een **** zit te cammen met een of ander junki van antwerpe!!!

    Zonder maar iets te zeggen liep ik snel naar mijn kamer, bang dat mijn broer met ging slaan, jah salim, mijn broer.
    Ik had nooit gedacht dat ik gepakt zou worden met mijn vriend.
    Een uur later kwam moeder naar huis en salim sprong meteen op haar af en vertelde wat ik dernet aan het doen was.
    Ze kwam naar mij en begon mij uit te schelde en dingens te zeggen die ik nooit had verwacht van haar te horen.
    IK wist alvorens dat zij mijn gsm ging afpakken dus ik had die al uitgedaan voor dat zij kwam.
    Ze had mijn gsm afgepakt en ging weg.

    Ik wou die eerst niet geven maar ze dreigde mij dat zij dat aan vader ging vertellen.
    Moeder: ofwel geef je die focking gsm of wil je dat die afgepakt wordt door je vader! je wil zeker geen pak slag weer he!!!....


    ZEG JULLIE MAAR OF IK VERDER MOET GAAN;;;

  2. #2
    Andere gebruiker.

    Reacties
    74
    15-05-2010

    Upjeee ,,spannendd!

  3. #3
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Speciaal voor crazy chikitaaaa
    ik was en ben altijd bang voor vader, ik had geen keus dus ik gaf haar mijn gsm.
    waarom ik zo bang ben van mijn vader is...omdat hij altijd zat, dronken naar huis. Hij kon niet eens zijn evenwicht houden, dan was hij boos heel bos en maakte alles kapot wat hij voor zich zag en mij ook. Hij sloeg me altijd in mekaar tot ik blauw werd en wallah het is waar. Hij sloeg mijn 3broers (salim, samir en mo) en mijn zus(ikram) niet. alleen ik. de reden mocht ik nooit weten, hij sloeg me elke dag als hij laat en zat naar huis kwam. Ik was dat beu maar natuurlijk kon en mocht ik niet tegenspreken en naar een waarom vragen want anders zou ik dubbel slag krijgen.
    Hij zag mij altijd liever huilen en noemde mijn nooit mijn naam (latifa) of dochter; altijd a mosiba a tamchont...

    mhm nu terug naar het heden;
    IK sloot mij de hele dag in mijn kamer, niemand die tegen me sprak, niemand die naar mij toekwam om te vragen wat er was;
    Ik mocht nooit meer op pc, ik zou mijn gsm nooit meer krijgen. Mkin mijn vriend die maakt zich zeker zorgen....

  4. #4
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    moet ik nou verder???

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    100
    20-11-2010

    verder up up up up up up up up up up up

  6. #6
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    morgen inchallah

  7. #7
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    volgende dag toen ik wakker werd, het was een zaterdag, er was niemand thuis en het eerste wat ik wou doen is opzoek gaan naar mijn gsm, dat moest ik doen want ik had hem nodig, echt nodig.
    Zoeken zoeken, in de keuken, in alle slaapkamers, in de wcs maar waloooo. ahja!!! de kelder nog en jah daar vond ik hem in een van die dozen die daar zaten. IK ruilde hem met hetzelfde gsm die ik had maar die ene was geblokkerd. ik liep onmiddelijk naar boven en belde mijn schatje, hij was echt opgelucht! hij dacht dat er iets ergs met mij was gebeurd ofzo.
    iK VERtelde hem alles van a tot z;
    Het was een wonder dat zij mij niks hadden aangedaan thuis he!!!
    Opeens hoorde ik moeder aankomen dus verstopte ik snel mijn gsm en deed alsof ik gewoon een boek aan het lezen was.

    Maandag ging ik zoals gewoonlijk naar school en deed gewoon normaal, het was nog september en ik begon aan een richting die nog nooit had gedaan, ik deed de vorige jaren aan handel maar had in het 4de geen zin niet meer en besloot om maar verzorging te volgen.
    Vorig jaar spijbelde ik zoveel mogelijk en ging met vriendinnen wandelen bla bla haha. HET begon een donderdag toen....

  8. #8
    elhamdoulilah

    Reacties
    378
    28-12-2010

    Ga verder

    nieuw fannetje xxx

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    2.908
    21-02-2010

    nieuwe fan
    wow zo erg,
    het is toch niet waargebeurt eh
    Xxx

    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup

    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup

    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup

    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupup
    upupupupupupupupupupupupupupupupupupuppupupupupupu pupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupupu pupuppupupu
    pupupu pupupupupupupupup

    ik schrijf altijd in het rood !!
    Xxx

  10. #10
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    hey Belgie, de grootste deel is waargebeurd wallah

  11. #11
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    Het begon een donderdag toen had ik problemen met ne leerkracht en ging heel de middag eerst bij mijn nicht dan had ik afgesproken met Fouad.
    we brachten de hele middag door. rond 17u vertrok in naar huis, zogezegd terug van school haha; mijn ouders hadden hamdollah niks opgemerkt.

    TUUT TUUT TUUT
    Iemand belde prive, ik kon net niet opnemen 2de keer dat die belde nam ik op en niemand sprak, wat vreemd dat gebeurd altijd bij mij echt jnon.
    IK Stuurde een smsje voor mijn schatje: "hey hobi heb jij me prive gebelt, zoniet dan vraag ik me af wie het zou zijn die belt altijd maar ook altijd prive"

    Fouad belde me en zei dat die morgen langs mijn school zou komen en samen zoude we een nieuwe simkaart kopen. zogezegt zo gedaan;
    Thuis aangekomen activeerde ik de sim en stuurde hem mijn nummer hij stuurde een ok en hoorde niks meer van hem.
    Ik belde hem gsm stond uit, ma3lich misschien is hij bezig ofzo.

    De hele dag door belde hij niet, dat ben ik niet gewoon van hem. In de avond wachtte ik op een oproep en walo gsm stond nog steeds uit wat is er toch met hem...

  12. #12
    elhamdoulilah

    Reacties
    378
    28-12-2010

    Nog een vervolgjeeeee
    dank je voor het vervolgjeeeee

    xxx

  13. #13
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    ik besloot om maar te bellen OMG!! walo geen nieuws over hem. wat is er met hem? heb ik iets verkeerd tegen hem gezegd? heb ik hem iets aangedaan? ya rab wat moet ik doen.

    woensdag, maar een halve dag school.ik had met souhaila afgesproken (beste vriendin) we gingen wandelen en vertelde haar wat er was.
    ik maakte me echt zorgen! ze leefde echt met me mee echt een schatje van een meisje. Thuis aangekomen om 18u probeerde ik hem nog te bereiken ya 3ibadlah 2dagen en ik hoor niks van hem!!!!!!!!!!!!
    die vragen spookten weer in mijn hoofd.
    Is er iets met hem gebeurt, heeft hij misschien een ongeluk gehad? ben ik hem voor altijd kwijt?

    langzamerhand werd ik het beu en al die zorgen veranderde in vlammen vuur. ik werd boos op hem hij kon tenminste iets zeggen dat hij ziek was ofzo. Thuis at ik niks, ik hielp met het huishouden en keerde terug naar mijn kamer. TUUT TUUT TUUT
    Iemand belde weer prive! ik nam kwaad op
    LAT: ja hallo
    FOU: hey schatje ik ben het
    LAT: (ik wist dat hij dat was maar ja) wie ben je?
    FOU:

  14. #14
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    straks inchallah

  15. #15
    geloof in je zelf

    Reacties
    1.365
    23-11-2010

    FOU: safi? ben je me al vergeten?
    LAT: ah jij wat wil je nou? je hebt 2dagen niets laten weten eh
    FOU: Ewa sorry schat wlh sorry maar ik werd gepakt door de flikken
    LAT: amai seg das ne goeie grap, ik ben serieus met je en je zit hier te grappen
    FOU: nee wlh ma ik lieg, wil je echt alles horen?
    LAT: ik luister
    FOU: "zie, ik was gisteren zoals gewoonlijk op het werk, een van ons kwam een beetje te laat. Toen die aankwam, werd hij gevolgd door de politie omdat hij ne drugsdealer is en iedereen in het werk moest meegaan naar het politiebureau. IK moest ook meegaan en daar 2dagen blijven tot ze er zeker van waren dat ik niet met hem dealde."

    Ik werd opeens stil, ik kreeg medelijden met hem echt waar. De tranen rolden langs mijn wangen, sted dat hij ook ne dealer was, dan was ik hem voor altijd kwijt he mhm alhamdolah.
    NA lang gesproken moest ik hem laten. IK werd geroepen door mijn broertje.

    Ik had Fouad beloofd om morgen (donderdag) naar hem gaan; Hij denkt dat ik geen school heb in de namiddag.
    Volgend dag besloot ik om alleen in de voormiddag naar school te gaan
    De 2 laatste uren hadden we islam. We hadden het over een relatie tussen een jongen en een meisje, ik vond het heel interessant omdat ikzelf ook ne relatie heb. Ik kreeg kippenvel om al die hadith te horen wallah.
    Namelijk, ik zoende, ik knuffel mijn vriend...en dat is natuurlijk haram he