1. #31
    MVC Lid

    Reacties
    1.223
    14-08-2009

    Wassen 3-4 maal per week...
    Kammen daar zeg je me wat,,,, kam het nooit..
    >>

  2. #32
    MVC Lid

    Reacties
    167
    04-05-2007

    Citaat Geplaatst door laatste_lente Bekijk reactie
    Laat je dan niet overal een haartje vallen, uitgevallen haren blijven anders in je haren of zo?
    die haren vallen los bij mij in de douche
    ALTIJD VROLIJK

    4 gebruikers

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    83
    05-02-2019

    wassen en kammen elke dag
    heb extreem dik haar en krullen dus moet het wel bijhouden anders word het chaos haha

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    6.879
    26-06-2015

    Ik was het om de 3 dagen.
    Vroeger waste ik het elke ochtend en werd ook al de volgende ochtend soort van vettig.

    Kammen doe ik elke dag, soms verschillende keren per dag. Je verliest minstens 100 haren per dag dus die moet je eruit kammen.
    هُوَ الَّذِي أَنزَلَ السَّكِينَةَ فِي قُلُوبِ الْمُؤْمِنِينَ لِيَزْدَادُوا إِيمَانًا مَّعَ إِيمَانِهِمْ

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    11
    23-01-2019

    Ik was mijn haren 1 a 2 keer per dag en kammen meestal in de ochtend en avond.
    Heb weleens geprobeerd om m'n haren minder te wassen met shampoo i.v.m. sulfaten etc., maar ik houd er gewoon van als m'n haren lekker ruiken naar conditioner.
    Don't depend too much on anyone in this world because even your own shadow will leaves you when you are in darkness

    Shahada - 12-01-2008 <3

  6. #36
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Beauty.x. Bekijk reactie
    Ik was mn haren bijna elke dag en het is ook gewoon kern gezond. Vind dat vies... als je het niet wast.

    Mn haren kammen doe ik onder de douche, 's ochtends en 's avonds.
    Zo als ik dat zou doen, dan houik geen haar meer over hahahha

    Ik was het 1 tot max 2 keer per week

  7. #37
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Ik was mijn haren 1 a 2 keer per dag en kammen meestal in de ochtend en avond.
    Heb weleens geprobeerd om m'n haren minder te wassen met shampoo i.v.m. sulfaten etc., maar ik houd er gewoon van als m'n haren lekker ruiken naar conditioner.
    Is je haar dan niet dun geworden? Ik.kan het echt niet dagelijks wassen. Max 2 keer per week . Het is dan zo kwetsbaar vooral als ik kam

  8. #38
    MVC Lid

    Reacties
    313
    31-12-2014

    Citaat Geplaatst door Tijgertje21 Bekijk reactie
    Wassen 3-4 maal per week...
    Kammen daar zeg je me wat,,,, kam het nooit..
    Hhahah ik kan mijn haar ook weinig. Niet elke dag tenminste anders trek ik alleen maar het haar er uit haha.
    Maar Soubhana allah ondanks dat ik niet elke dag kan ziet het er wel gewoon prima uit.

  9. #39
    Holandesa

    Reacties
    14.526
    02-02-2009

    Elke dag of om de dag. Het schijnt niet zo goed te zijn, dat het sneller vet wordt omdat het de talgproductie stimuleert, maar ik vind dat toch prettig.
    Kammen 1 of 2x per dag.
    We all decry prejudice, yet are all prejudiced

  10. #40
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-05-2019

    Elke dag met douchen was ik ook mijn haar anders voelt de douche niet compleet voor mij. Elke dag borstelen, haar is gewoon prima.

  11. #41
    MVC Lid

    Reacties
    23
    20-05-2019

    Citaat Geplaatst door dicentra Bekijk reactie
    Ik was mijn haren 1 a 2 keer per dag en kammen meestal in de ochtend en avond.
    Heb weleens geprobeerd om m'n haren minder te wassen met shampoo i.v.m. sulfaten etc., maar ik houd er gewoon van als m'n haren lekker ruiken naar conditioner.
    je hebt nu zonder sulfaten die ook heel lekker ruiken ik gebruik van ogyx ruikt naar kokos zeg maar