1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    34
    14-09-2004

    Beste plek voor "de eerste keer"

    Beste sex geïnteresseerden,

    Elk meisje heeft ergens wel schrik voor die dikke paal die na haar trouw in haar lichaaam terecht komt!

    Daarom moeten de mensen die "het" al hebben gedaan ons even helpen met enkele ideetjes om dit minder pijnlijk te laten gebeuren!

    Dat we ons moeten ontspannen weten we nu wel allemaal, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan aangezien dat ding wel erg hard is en je je op dat moment erg gaat fixeren op dat plekje!

    Wat stellen jullie voor? Eerste keer in een privé sauna, beide naakt en lang voorspel, door de warmte en de ontspanning om je heen gaat hij er misschien gemakkelijker in? Niet?

    Hoe denken jullie hierover en indien jullie andere ideetjes hebben, ze zijn altijd welkom!

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    34
    14-09-2004

    Niemand hier een beetje inspiratie????

  3. #3
    Yeahh Amazigh Pride!

    Reacties
    234
    05-03-2003

    in een paskamer van een kleding zaak

    El Houb is Moeilijk...El Houb is Zwaar...Ana Ba Hibek...Wist je dat maar

  4. #4
    JA MOEST JA!

    Reacties
    85
    09-01-2004

    Origineel gepost door nadorroos306
    in een paskamer van een kleding zaak
    ja.....van de H&M of de bijenkorf..

    lekker ontspannen

  5. #5
    Yeahh Amazigh Pride!

    Reacties
    234
    05-03-2003

    hey jah man weet je hoe spannend niet ontspannen er kan iederer moment op de deur geklopt worden

    El Houb is Moeilijk...El Houb is Zwaar...Ana Ba Hibek...Wist je dat maar

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    236
    07-04-2004

    gewoon lekker samen knus op bed gewoon lekker gebeft en gevingerd worden door je man tot je nat wordt van beneden aan je tepels zuigen totdat je hellemaal geil wordt waardoor je de pijn niet eens voelt als hij in je gaat en alleen maar meer wil denk ik

    heb het nooit gedaan dit is gewoon mijn fantasie dus dames en heren fantaseren jullie erookmaar op los
    f uck alle haters :melig: :melig:

  7. #7
    Verbannen

    Reacties
    2.145
    18-07-2003

    Re: Beste plek voor "de eerste keer"

    Origineel gepost door zoethoutje
    Beste sex geïnteresseerden,

    Elk meisje heeft ergens wel schrik voor die dikke paal die na haar trouw in haar lichaaam terecht komt!

    Daarom moeten de mensen die "het" al hebben gedaan ons even helpen met enkele ideetjes om dit minder pijnlijk te laten gebeuren!

    Dat we ons moeten ontspannen weten we nu wel allemaal, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan aangezien dat ding wel erg hard is en je je op dat moment erg gaat fixeren op dat plekje!

    Wat stellen jullie voor? Eerste keer in een privé sauna, beide naakt en lang voorspel, door de warmte en de ontspanning om je heen gaat hij er misschien gemakkelijker in? Niet?

    Hoe denken jullie hierover en indien jullie andere ideetjes hebben, ze zijn altijd welkom!

    beste plek voor het eerste keer is toch je eigen versierde ruim bedje hoor.

    de man moet je een heel uitgebreid en lekker voorspel geven, doorgaan met voorspel tot je gatje van de opwinding al een beetje van zelf open gaat, en dan met passie erin.

    weet je wat vooral helpt? de man moet gewoon ervoor zorgen dat hij op zijn minste voor de eerste weken met zijn vrouw, dat hij toch wel een lekker sexy body heeft, minimaal 5 maanden voordat het gaat gebeuren, moet hij intensief hard gaan trainen, zodat zijn vrouwtje extreem gaat genieten de eerste weken/maanden, daarna kan het geen kwaad als hij door de luiheid en al niet meer traint, of niet meer zo hard.

    dat is het mooiste kadeau dat een man aan zijn vrouw kan geven. ik bedoel: als de man voor het eerste in zijn nakkie voor de ogen van zijn vrouw staat dan moet ie toch wel een lekker body hebben? ja toch meiden?

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    34
    14-09-2004

    er staan ons hete nachten te wachten.....

    Dus een bed is toch wel het beste!
    Zijn er meiden of heren die het al anders hebben gedaan?

    Had je toen of je vrouwtje veel pijn?

    Hihihi ik ben benieuwd.....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    34
    14-09-2004

    Origineel gepost door charming20
    gewoon lekker samen knus op bed gewoon lekker gebeft en gevingerd worden door je man tot je nat wordt van beneden aan je tepels zuigen totdat je hellemaal geil wordt waardoor je de pijn niet eens voelt als hij in je gaat en alleen maar meer wil denk ik

    heb het nooit gedaan dit is gewoon mijn fantasie dus dames en heren fantaseren jullie erookmaar op los

    Heb je het nooit gedaan?

    ik vermoed toch wat anders!

  10. #10
    Ben al voorzien!

    Reacties
    5.312
    11-01-2004

    Origineel gepost door MoestVanHem
    ja.....van de H&M of de bijenkorf..

    lekker ontspannen
    voor je het weet heb je een kleerhanger in je anus

  11. #11
    Yeahh Amazigh Pride!

    Reacties
    234
    05-03-2003

    Origineel gepost door Grover
    voor je het weet heb je een kleerhanger in je anus




    sooooooooooooooooooooooooooooooooooo

    wajowww jij bent ergggg kleerhanger in je anus

    amsoem wagga als ik je te pakken krijg

    El Houb is Moeilijk...El Houb is Zwaar...Ana Ba Hibek...Wist je dat maar

  12. #12
    !

    Reacties
    144
    08-09-2004

    Re: Beste plek voor "de eerste keer"

    Origineel gepost door zoethoutje
    Beste sex geïnteresseerden,

    Elk meisje heeft ergens wel schrik voor die dikke paal die na haar trouw in haar lichaaam terecht komt!

    Daarom moeten de mensen die "het" al hebben gedaan ons even helpen met enkele ideetjes om dit minder pijnlijk te laten gebeuren!

    Dat we ons moeten ontspannen weten we nu wel allemaal, maar dit is makkelijker gezegd dan gedaan aangezien dat ding wel erg hard is en je je op dat moment erg gaat fixeren op dat plekje!

    Wat stellen jullie voor? Eerste keer in een privé sauna, beide naakt en lang voorspel, door de warmte en de ontspanning om je heen gaat hij er misschien gemakkelijker in? Niet?

    Hoe denken jullie hierover en indien jullie andere ideetjes hebben, ze zijn altijd welkom!
    in de sauna ??? misschien een goed idee??? waarom niet????
    de man moet de eerste keer gewoon rustig aan doen geen haast

  13. #13
    !

    Reacties
    144
    08-09-2004

    Re: Re: Beste plek voor "de eerste keer"

    Origineel gepost door SamirTTarou
    beste plek voor het eerste keer is toch je eigen versierde ruim bedje hoor.

    de man moet je een heel uitgebreid en lekker voorspel geven, doorgaan met voorspel tot je gatje van de opwinding al een beetje van zelf open gaat, en dan met passie erin.

    weet je wat vooral helpt? de man moet gewoon ervoor zorgen dat hij op zijn minste voor de eerste weken met zijn vrouw, dat hij toch wel een lekker sexy body heeft, minimaal 5 maanden voordat het gaat gebeuren, moet hij intensief hard gaan trainen, zodat zijn vrouwtje extreem gaat genieten de eerste weken/maanden, daarna kan het geen kwaad als hij door de luiheid en al niet meer traint, of niet meer zo hard.

    dat is het mooiste kadeau dat een man aan zijn vrouw kan geven. ik bedoel: als de man voor het eerste in zijn nakkie voor de ogen van zijn vrouw staat dan moet ie toch wel een lekker body hebben? ja toch meiden?
    zekerzz wajaa meiden check check deze wasbord van mij wajoow

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    385
    27-04-2004

    op het NS station

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    18
    12-09-2004

    Angry

    waar (jullie)ook aan denken zeg tzzzzzzz ik heb er geen woorden voor