1. #1
    videofilmer

    Reacties
    6.467
    28-12-2001

    MVC Premium MVC Premium

    Mooi initiatief

    23/12 Autochtonen en allochtonen maken Borgerhout schoon
    Een 30-tal autochtonen en allochtonen zijn zondag met borstel en bezem het zwerfvuil in de straten van Borgerhout te lijf gegaan. Het initiatief kwam van een samenwerking tussen de buurtgroep Het Laar en de Marokkaanse vzw Imane. Met de schoonmaakactie wilden de buurtbewoners na de recente rellen in Borgerhout, een positief signaal geven aan de overheid.

    "Na de rellen is Borgerhout in een slecht daglicht geplaatst. Met deze actie willen we ons imago letterlijk oppoetsen", aldus Iman Migo van de vzw Imane.

    Na de schoonmaakactie, waarbij zo'n 1.250 kilo vuil werd opgehaald, vond er voor alle deelnemers nog een buurtfeest plaats.

  2. #2
    Flex

    Reacties
    369
    04-07-2002

    Salaam,


    HAHHAHAHHAHHAA
    Zie je verbeteren we toch nog onze fouten kunnen die bakra's niet zeggen dat we alles fout doen.
    HHIHIHIHIHI




    Ma3 salamaaaa

  3. #3
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Ik weet niet wat er in Borgerhout is gebeurd???

    Maar ik vind: Dat WIJ niet altijd moeten opdraaien voor ander mans FOUTEN,,,**** IT,,,Sorry hoor...Maar wij moeten ons altijd DUBBEL BEWIJZEN...Ik wordt daar kots misselijk van,...

    Wanneer DRINGT het tot de mensen door dat niet iedereen HETZELFDE is....
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  4. #4
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    goed man.. zij proberen nog tenminste iets om `n goede naam te krijgen.. hoop dat `t ook serieus helpt
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  5. #5
    Grand Bassam Zion Rock

    Reacties
    849
    10-12-2002

    wat een dom wijf zeg, sorry hoor
    eerst zeg je dat je niet weet wat er is gebeurd en vervolgens ga je alsnog je mening geven over dat onderwerp, oh mijn God
    Dat is zoiets van: (voorbeeld) 'Ik heb jouw vriend nog nooit gezien, maar ik vind hem lelijk, vooral dat afschuwelijk haar van hem.'
    By the way, Borgerhout is de naam van de wijk in Belgie waar rellen waren tussen Marokkaanse jongeren en de politie toen er een Marokkaan door zijn buurman werd vermoord. Nu pas kun je meelullen.
    JOHNNY WALKER KEEP ON WALKING

    [img]http://******************/blacka/stickman.gif[/img]

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.485
    13-11-2002

    Origineel gepost door piraat
    wat een dom wijf zeg, sorry hoor
    eerst zeg je dat je niet weet wat er is gebeurd en vervolgens ga je alsnog je mening geven over dat onderwerp, oh mijn God
    Dat is zoiets van: (voorbeeld) 'Ik heb jouw vriend nog nooit gezien, maar ik vind hem lelijk, vooral dat afschuwelijk haar van hem.'
    By the way, Borgerhout is de naam van de wijk in Belgie waar rellen waren tussen Marokkaanse jongeren en de politie toen er een Marokkaan door zijn buurman werd vermoord. Nu pas kun je meelullen.

    Je kunt zeggen wat je wilt, maar die Salaama is wel het juiste type voor een eventuele AEL in Nederland

  7. #7
    RFK-lid in opleiding

    Reacties
    3.911
    12-10-2002

    wat was er daar eigenlijk gebeurt????
    inspiratieloos

  8. #8
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Origineel gepost door piraat
    wat een dom wijf zeg, sorry hoor
    eerst zeg je dat je niet weet wat er is gebeurd en vervolgens ga je alsnog je mening geven over dat onderwerp, oh mijn God
    Dat is zoiets van: (voorbeeld) 'Ik heb jouw vriend nog nooit gezien, maar ik vind hem lelijk, vooral dat afschuwelijk haar van hem.'
    By the way, Borgerhout is de naam van de wijk in Belgie waar rellen waren tussen Marokkaanse jongeren en de politie toen er een Marokkaan door zijn buurman werd vermoord. Nu pas kun je meelullen.
    Ik zou zeggen BEDANKT voor je BELEDIGING

    Wat jouw uitleg betreft, niemand weet hier wie nou de SCHULDIGE zijn, de politie, Belgen of die Marokkanen...Dus wie zegt nou wie er fout zijn geweest,,WIE MOET ZICH HIER NOU BEWIJZEN...Misschien waren de Marrokanen het niet, voor wat moeten ze zich bewijzen???

    Maar ik blijf bij mijn MENING!!!!!!!

    En trouwens, Ik vind NU juist dat die BELG zijn SPIJT betuigenis moet afleggen, hij heeft tenslotte iemand vermoord....


    Bydeway,,Ik vind het niet erg dat Marokkanen iets goed doen voor de maatschappij,,zoals geld inzameling voor armen, gehandicapten enzz...Dat vind ik juist GOED....Maar niet jezelf laten bewijzen terwijl andere de fout in gegaan zijn...
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  9. #9
    misry4life

    Reacties
    1.330
    30-11-2002

    Origineel gepost door bezoeker99182
    Alsof de straat schoonmaken ook maar ene donder zal helpen.
    niet voor mensen als jij die alleen maar stom lopen te klagen steeds..
    doe Je Niet anders voor dan Je Bent

  10. #10
    Waar leidt de weg heen?

    Reacties
    69
    14-08-2002

    Het lijkt me zeker een goed initiatief van deze verschillende groepen. Het gaat om het idee en het gevoel dat mensen "hun" borgerhout schoonmaken en een manier om samen met elkaar te werken aan iets positiefs.
    Alle dank en lof behoort Allah toe.


  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    137
    01-11-2002

    Re: Mooi initiatief

    Origineel gepost door Mohammed Justice
    23/12 Autochtonen en allochtonen maken Borgerhout schoon
    Een 30-tal autochtonen en allochtonen zijn zondag met borstel en bezem het zwerfvuil in de straten van Borgerhout te lijf gegaan. Het initiatief kwam van een samenwerking tussen de buurtgroep Het Laar en de Marokkaanse vzw Imane. Met de schoonmaakactie wilden de buurtbewoners na de recente rellen in Borgerhout, een positief signaal geven aan de overheid.

    "Na de rellen is Borgerhout in een slecht daglicht geplaatst. Met deze actie willen we ons imago letterlijk oppoetsen", aldus Iman Migo van de vzw Imane.

    Na de schoonmaakactie, waarbij zo'n 1.250 kilo vuil werd opgehaald, vond er voor alle deelnemers nog een buurtfeest plaats.

    De straten kun je makkelijk vegen met bezems maar hoe kun je de hersnen van de belgen schoon te krijgen.

  12. #12
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Sorry hoor maar daar hebben we de ROTEB voor. Of hebben ze die niet in Belgie...
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  13. #13
    Grand Bassam Zion Rock

    Reacties
    849
    10-12-2002

    Salaama, jij begrijpt er ook niks van he. sjonge jonge.
    de Marokkanen ruimen niet de straat op omdat er een Marokkaan is vermoord, maar omdat zij degenen waren dei meededen aan de rellen.

    Duhhhhhh
    JOHNNY WALKER KEEP ON WALKING

    [img]http://******************/blacka/stickman.gif[/img]

  14. #14
    geen

    Reacties
    1.415
    11-10-2002

    Origineel gepost door piraat
    Salaama, jij begrijpt er ook niks van he. sjonge jonge.
    de Marokkanen ruimen niet de straat op omdat er een Marokkaan is vermoord, maar omdat zij degenen waren dei meededen aan de rellen.

    Duhhhhhh

    Ik WEET heus wel dat men dat niet doet voor zijn LOL.. .

    Mag ik dan vragen waarom ze mee deden aan de rellen, zo maar, of hadden ze daar een reden voor????

    Als je tenminste zin hebt om dit te beantwoorden??????

    Salaama
    Als een moslim ben ik geboren
    Tot de moslim-gemeenschap zal ik behoren
    en als een moslim wil ik dood gaan
    en inshaAllah naar de hemel gaan?

  15. #15
    Grand Bassam Zion Rock

    Reacties
    849
    10-12-2002

    Ze begonnen de rellen omdat een van hun landgenoten is vermoord, maar dat betekent toch niet dat rellen gerechtvaardigd zijn. Vooral in de Islam wordt dit ten strengste afgeraden, omdat dit een vorm van geweld is. Maar dit effe terzijde. Het opruimen gaat om de rellen en niet om de reden waarom ze aan de rellen zijn begonnen.
    JOHNNY WALKER KEEP ON WALKING

    [img]http://******************/blacka/stickman.gif[/img]