1. #31
    ♥ AIT-TOUZINE

    Reacties
    34.166
    04-11-2006

    Djazaak Allah ou gairan! Erg handig.

  2. #32
    Tauwhied Awalaan!

    Reacties
    2.111
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door Experience Bekijk reactie
    Djazaak Allah ou gairan! Erg handig.

    Wa ijaaki na,am zeker handig Alhamdoelilaah
    Laa illahaa illaa Allaah
    Allaah getuigt dat La ilaaha illa Hoewa (niets of niemand heeft het recht om aanbeden te worden behalve Hij), en (ook) de Engelen, en de bezitters van kennis (getuigen dit ook); (Hij houdt altijd) zijn schepping in rechtvaardigheid. La ilaaha illa Hoewa, de Almachtige, de Alwijze.” (Soerat Aal-‘Imraan 3, 18)

  3. #33
    MVC Lid

    Reacties
    158
    28-02-2010

    Ik heb helaas geen windows player, weet iemand hoe ik dit kan installeren op een mac ??

  4. #34
    MVC Lid

    Reacties
    2.929
    29-11-2010

    Jazzak Allaahu Khayrane, lieve ukthi.

  5. #35
    Tauwhied Awalaan!

    Reacties
    2.111
    05-10-2010

    Wa iyaaki ukhi
    Laa illahaa illaa Allaah
    Allaah getuigt dat La ilaaha illa Hoewa (niets of niemand heeft het recht om aanbeden te worden behalve Hij), en (ook) de Engelen, en de bezitters van kennis (getuigen dit ook); (Hij houdt altijd) zijn schepping in rechtvaardigheid. La ilaaha illa Hoewa, de Almachtige, de Alwijze.” (Soerat Aal-‘Imraan 3, 18)

  6. #36
    Elhamdoulillah.

    Reacties
    4.490
    29-07-2011

    Prachtig. Ik zag dat je het in ook in je andere topic plaatste. Ik ga er gebruik van maken insha'Allah.

    DjazakAllahoe gairan.

  7. #37
    Tauwhied Awalaan!

    Reacties
    2.111
    05-10-2010

    Citaat Geplaatst door CHANGES- Bekijk reactie
    Prachtig. Ik zag dat je het in ook in je andere topic plaatste. Ik ga er gebruik van maken insha'Allah.

    DjazakAllahoe gairan.
    Wa iyaaki,
    InshaAllaah ukhti moge Allaah de pad naar kennis voor je vergemakkelijken Aameen.
    Laa illahaa illaa Allaah
    Allaah getuigt dat La ilaaha illa Hoewa (niets of niemand heeft het recht om aanbeden te worden behalve Hij), en (ook) de Engelen, en de bezitters van kennis (getuigen dit ook); (Hij houdt altijd) zijn schepping in rechtvaardigheid. La ilaaha illa Hoewa, de Almachtige, de Alwijze.” (Soerat Aal-‘Imraan 3, 18)

  8. #38
    المملكة المغربية ♥️

    Reacties
    21.305
    10-01-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Up
    Moge Allah azza wa jall jullie harten vullen met zijn liefde & barmhartigheid.♥️Allah ya7afdék Vôtre Majesté Vive Sidna