1. #1711
    MVC Lid

    Reacties
    175
    28-11-2010

    Salam .
    Ik heb me ook aan gemeld voor het site E-leteroase . Alleen moet ik me daar aan melden en weet niet hoe kan iemand me helpen
    Ik hoeft me daar alleen voorstellen en goed keuring krijgen. Plees help

  2. #1712
    MVC Lid

    Reacties
    4.877
    28-09-2009

    Citaat Geplaatst door rodeina Bekijk reactie
    Salam .
    Ik heb me ook aan gemeld voor het site E-leteroase . Alleen moet ik me daar aan melden en weet niet hoe kan iemand me helpen
    Ik hoeft me daar alleen voorstellen en goed keuring krijgen. Plees help
    Als je geregistreerd bent dan moet je het forumreglement lezen en goedkeuren + jezelf voorstellen. In de forumregels staat hoe je dat moet doen: http://e-literoase.actieforum.com/t6...enen-verplicht
    Voorgoed gestopt met fictie schrijven omwille van Islamitische redenen. Mag ik vragen om mijn verhalen niet langer te verspreiden of te zoeken. Barakallahoe fiekoem.

  3. #1713
    MVC Lid

    Reacties
    885
    05-11-2008

    Ik heb me geregistreerd, maar ik weet niet waar ik die verhalen kan vinden. Hoe moet dat? (misschien lees ik eroverheen?)

    Lees: Het lichtje in mijn leven dat spontaan uitging...
    http://forums.marokko.nl/showthread.php?t=4610770


  4. #1714
    Schrijfster...

    Reacties
    2.850
    27-11-2004

    Citaat Geplaatst door kussentje Bekijk reactie
    Ik heb me geregistreerd, maar ik weet niet waar ik die verhalen kan vinden. Hoe moet dat? (misschien lees ik eroverheen?)
    Is het inmiddels wel gelukt? Kijk in de reactie hierboven van Vlindertje86..

    Shokran Elena
    Lieve lezers, ik heb geen word documenten van mijn verhalen, puur omdat de copyright die ik daarop heb staan wel van kracht moet blijven. Beminde schaduw... staat te koop op bol.com of stuur me een privébericht. Bezoek ook mijn hoekje hier: Fatiha's Verhalenbundel of bekijk mijn pagina op Facebook: Fatiha's Verhalenbundel

  5. #1715
    MVC Lid

    Reacties
    22
    02-11-2008

    Aaaahh neeeee ik kan niet meer verder lezen dan hoofdstuk 19

    ik vond je verhaall echt prachtig maschallah heb al je verhalen gelezen
    vindt ze allemaal echt mooi geschreven.
    faattje heb je deze verhaal nog in word of nog ergens anders staan wil m zoo graag verder lezen xxx

  6. #1716
    Schrijfster...

    Reacties
    2.850
    27-11-2004

    Citaat Geplaatst door nadortjee16 Bekijk reactie
    Aaaahh neeeee ik kan niet meer verder lezen dan hoofdstuk 19

    ik vond je verhaall echt prachtig maschallah heb al je verhalen gelezen
    vindt ze allemaal echt mooi geschreven.
    faattje heb je deze verhaal nog in word of nog ergens anders staan wil m zoo graag verder lezen xxx
    Dag jongedame!

    Dank je wel voor je lieve reactie en je complimenten..

    Dit verhaal kun je aflezen op E-literoase.. Zie de reactie hierboven van Vlindertje86 om je daar aan te melden, en in mijn ondertekening nog meer informatie..

    Liefs!!
    Lieve lezers, ik heb geen word documenten van mijn verhalen, puur omdat de copyright die ik daarop heb staan wel van kracht moet blijven. Beminde schaduw... staat te koop op bol.com of stuur me een privébericht. Bezoek ook mijn hoekje hier: Fatiha's Verhalenbundel of bekijk mijn pagina op Facebook: Fatiha's Verhalenbundel

  7. #1717
    Schrijfster...

    Reacties
    2.850
    27-11-2004

    Beminde Schaduw...

    Na twee jaar schrijven, na nog meer maanden van aanpassingen en een aantal weken van stress en laatste wijzigingen, is het dan eindelijk zo ver; Het boek is officieel te koop!
    Ik vraag jullie allen in de eerste plaats, om dit te delen om mijn vreugde voor deze mijlpaal kenbaar te maken. In de tweede plaats natuurlijk om zoveel mogelijk mensen te bereiken en die ik wil vragen het boek te kopen. Ik kan bij voorbaat al zeggen dat lezers niet teleurgesteld zullen zijn.

    Het boek is te vinden door middel van het ISBN 9789402129960 bij meerdere boekhandels. De meest voor de hand liggende boekhandel is Bruna.nl of bol.com

    https://www.bruna.nl/boeken/beminde-...-9789402129960
    http://www.bol.com/nl/p/beminde-scha...0000039801475/

    Voor de Belgen onder ons, geef ik het advies om door middel van het ISBN een boekhandel in de buurt te vinden, want ook in België is het boek te koop.

    Dus deel, koop en lees, zodat ik verder kom als schrijfster...

    Liefs,

    Fatiha Sidi Abid
    Fatiha's Verhalenbundel
    Lieve lezers, ik heb geen word documenten van mijn verhalen, puur omdat de copyright die ik daarop heb staan wel van kracht moet blijven. Beminde schaduw... staat te koop op bol.com of stuur me een privébericht. Bezoek ook mijn hoekje hier: Fatiha's Verhalenbundel of bekijk mijn pagina op Facebook: Fatiha's Verhalenbundel

  8. #1718
    MVC Lid

    Reacties
    269
    08-03-2011

    Salaam Faatje,

    Ik ben altijd een stille lezer geweest, omdat ik jouw verhalen pas lees als ze al geheel af zijn.
    The song of our destiny heeft een diepe indruk op mij gelaten, komt denk ik deels door mijn liefde voor berberse muziek,
    maar ook de koppigheid jegens mijn moeder en de druk van het leven. Ik blijf Zayyid een geweldige man vinden..
    Hij werd een deel van mij en my only love zijn me ook altijd bijgebleven, ik denk nog weleens aan Mohammed en Fatiha en de liefde tussen die twee. Ik lijk wel gek, maar je brent het zo mooi dat het verhaal in mijn hoofd zijn eigen leven leid. Ik draag het dan ook echt met me mee.
    Mijn enig alternatief en ik kijk toe, maar ik kan je niet behoeden voor fouten ben ik nog niet aan toegekomen..
    Maar na het lezen van Beminde schaduw, JA IK HEB HET BOEK BESTELD , ga ik daar in shaa Allah zeker aan beginnen.
    Beminde schaduw tot hoofdstuk 19, pff je hebt me betoverd, eerlijk waar. Ik ben verliefd geworden op Brahim, maar zie in wat ze voor Zaka doet. Toch is Brahim de liefde van mijn leven, stel je eens voor dat we echt zo'n man zouden tegenkomen? Eindelijk iemand die wel reageert op mijn berichtjes, met een liefdesbrief nog wel

    Nou Faatje, voor nu laat ik je even!
    Ik zal geduldig op het boek wachten en hem in alle rust lezen,
    ik zal me laten meeslepen met jouw woorden..

    Wees trots op jezelf!
    Veel liefs,

    Yasmine

    Allah y rahmak lieve opa


  9. #1719
    Niemand weet.

    Reacties
    11
    28-06-2014

    Hoe kan het dat de vervolgjes niet beschikbaar zijn?

  10. #1720
    MVC Lid

    Reacties
    8
    30-01-2015

    Waarom kan ik je vervolgens niet meer lezen?

  11. #1721
    MVC Lid

    Reacties
    300
    03-10-2012

    Waar kan ik het verhaal verder lezen?