1. #1696
    MVC Lid

    Reacties
    6.515
    14-01-2011

    Citaat Geplaatst door Simaatje Bekijk reactie
    Diepe zucht...
    Wauw.
    Het einde die we wilden. Sarah en Brahim als man en vrouw.
    Het verhaal in z'n geheel was adembenemend. Sommige stukken las ik met tranen in mijn ogen, andere weer met een grijns op mijn gezicht. Een kloppend hart, angstig gevoel, vreugde en lachen. Alles voelde ik gewoon tijdens het lezen, echt heel mooi. Wauw..
    Ik had je een uitgebreide reactie beloofd. Maar ik zit gewoon zonder woorden nu. Zo goed vind ik het gewoon. Ben sprakeloos!

    Als je het boek gaat doen, je weet me te vinden he. Zou me super lijken om dit verhaal in mijn boekenkast te hebben. Wil hem nog eens lezen. En nog eens. En nog eens.

    Schat, het was geweldig!

    Sluit me volledig aan bij jou reactie! :sjans.

  2. #1697
    MVC Lid

    Reacties
    4
    26-08-2010

    heb het einde van het verhaal niet kunnen vinden? kan dit

  3. #1698
    Offline.

    Reacties
    12.589
    05-09-2008

    Citaat Geplaatst door FaatjeSidiAbid Bekijk reactie
    Betreffend vervolg is niet meer beschikbaar, bekijk mijn reactie hierover in deze topic, of stuur mij een pm voor meer informatie.
    Citaat Geplaatst door FaatjeSidiAbid Bekijk reactie
    Betreffend vervolg is niet meer beschikbaar, bekijk mijn reactie hierover in deze topic, of stuur mij een pm voor meer informatie.
    Citaat Geplaatst door riem-sahraouia Bekijk reactie
    heb het einde van het verhaal niet kunnen vinden? kan dit
    Ja, dat kan kloppen. Lees het bovenstaande.

  4. #1699
    MVC Lid

    Reacties
    400
    14-12-2007

    waarom is het einde weggehaald als ik vragen mag?

  5. #1700
    ♥ Al Walideen ♥

    Reacties
    26.692
    08-11-2005

    MVC Premium MVC Premium
    Huh waar zyn de vervolgen dan

    Marmita 15♥ Poppetjee inouu

    If uu wanna be strong ; Learn to fight alone♥

    ❦Yemma♥ Shem tament an our inou❦


  6. #1701
    Schrijfster...

    Reacties
    2.850
    27-11-2004

    Hey dames!

    Helemaal vergeten hier een reactie te plaatsen.
    Ik heb nogal wat vragen via de pm gehad betreft het einde van het verhaal. Ik was het net als Elena/Vlindertje87 gewoon effe zat.
    Ik heb het verhaal inmiddels afgedrukt als boek. Ik ben er nog druk mee bezig, maar zodra ik de nieuwe exemplaren heb, laat ik jullie weten hoe jullie het boek kunnen verkrijgen.

    Grappig dat men mij doodleuk een pm stuurt met de vraag of ik effe het word-bestand wil opsturen. Ik hoop dat die personen ooit zullen realiseren dat ik wel een beetje meer krediet verdien aan mijn harde werken. Ik heb op het forum 5 afgemaakte verhalen staan, waar ik nooit heb geklaagd over kopieergedrag en lezen zonder reactie. (al heb ik heel duidelijk overal copyright staan.) Dit verhaal vind ik toch meer waard, dus vandaar dat ik het wil afdrukken en te koop wil zetten.

    Alvast bedankt voor jullie begrip.

    Ps: Op Marokko.nl zal ik geen verhaal meer plaatsen dus, ik doe het of zelf laten drukken of op de website van Elena. Ik verwijs jullie dan ook graag naar www.e-literoase.actieforum.com
    Lieve lezers, ik heb geen word documenten van mijn verhalen, puur omdat de copyright die ik daarop heb staan wel van kracht moet blijven. Beminde schaduw... staat te koop op bol.com of stuur me een privébericht. Bezoek ook mijn hoekje hier: Fatiha's Verhalenbundel of bekijk mijn pagina op Facebook: Fatiha's Verhalenbundel

  7. #1702
    noordmans

    Reacties
    3
    25-03-2013

    waar kan ik het vervolg vinden

  8. #1703
    Bijna Lid

    Reacties
    178
    12-03-2011

    Hoe komt het dat ik altijd dit tekstje krijg:
    Hoofdstuk 26.2''Betreffend vervolg is niet meer beschikbaar, bekijk mijn reactie hierover in deze topic, of stuur mij een pm voor meer informatie.'' Echt kut?! Nu heb ik het verhaal niet kunnen lezen.
    Kan iemand me helpen?heb enkel het begin gelezen. En dat vond ik prachtig

  9. #1704
    MVC Lid

    Reacties
    19.189
    12-04-2010

    Waar zijn alle vervolgen?

  10. #1705
    First last & only(L)

    Reacties
    1.069
    12-12-2010

    Citaat Geplaatst door Mazie Bekijk reactie
    Hoe komt het dat ik altijd dit tekstje krijg:
    Hoofdstuk 26.2''Betreffend vervolg is niet meer beschikbaar, bekijk mijn reactie hierover in deze topic, of stuur mij een pm voor meer informatie.'' Echt kut?! Nu heb ik het verhaal niet kunnen lezen.
    Kan iemand me helpen?heb enkel het begin gelezen. En dat vond ik prachtig
    Citaat Geplaatst door Saffiya Bekijk reactie
    Waar zijn alle vervolgen?
    Ze brengt het als boek uit dames.
    Blijf de topic in de gaten houden voor wanneer die te verkrijgen is.

    I was wrong when I said you are the first and only love, you are second now. Our baby is my first.


  11. #1706

  12. #1707
    Bijna Lid

    Reacties
    22
    09-12-2009

    Heeeyyheeey

    nieuwe lezerr(fannetje)hiersoo, ik ben dol op je verhaaal. Heb het zitte lezen in een paar uur,
    met tranen in me ogen. Maar toen ik hoofdstuk 21 heb gelezen, was ik op zoek naar de rest
    van het verhaaal, maar ik kan het nergens vinden. Ik vind het wel egt jammer,
    en wil het graag uitlezen. Kan iemand me misgien helpe??

  13. #1708
    MVC Lid

    Reacties
    69
    09-11-2012

    Is het boek al uit?
    ''We zijn geweldige advocaten wanneer we onze eigen fouten moeten verdedigen.
    Maar wanneer we kijken naar andermans fouten, worden we geweldige rechters.

  14. #1709
    MVC Lid

    Reacties
    271
    25-10-2010

    Citaat Geplaatst door FaatjeSidiAbid Bekijk reactie
    Hey dames!

    Helemaal vergeten hier een reactie te plaatsen.
    Ik heb nogal wat vragen via de pm gehad betreft het einde van het verhaal. Ik was het net als Elena/Vlindertje87 gewoon effe zat.
    Ik heb het verhaal inmiddels afgedrukt als boek. Ik ben er nog druk mee bezig, maar zodra ik de nieuwe exemplaren heb, laat ik jullie weten hoe jullie het boek kunnen verkrijgen.

    Grappig dat men mij doodleuk een pm stuurt met de vraag of ik effe het word-bestand wil opsturen. Ik hoop dat die personen ooit zullen realiseren dat ik wel een beetje meer krediet verdien aan mijn harde werken. Ik heb op het forum 5 afgemaakte verhalen staan, waar ik nooit heb geklaagd over kopieergedrag en lezen zonder reactie. (al heb ik heel duidelijk overal copyright staan.) Dit verhaal vind ik toch meer waard, dus vandaar dat ik het wil afdrukken en te koop wil zetten.

    Alvast bedankt voor jullie begrip.

    Ps: Op Marokko.nl zal ik geen verhaal meer plaatsen dus, ik doe het of zelf laten drukken of op de website van Elena. Ik verwijs jullie dan ook graag naar www.e-literoase.actieforum.com

    Gelijk heb je meid M.nl komt me strot uit dankzij die kleine meisjes!! Ik heb me inmiddels ook geregistreerd bij e- literoase en wacht nog op toestemming. Kan niet wachten
    Beminde schaduw heb ik nooit gelezen of naar om gekeken dus ik kan niet wachten op 't boek!

  15. #1710
    Schrijfster...

    Reacties
    2.850
    27-11-2004

    Citaat Geplaatst door bambu25 Bekijk reactie
    Gelijk heb je meid M.nl komt me strot uit dankzij die kleine meisjes!! Ik heb me inmiddels ook geregistreerd bij e- literoase en wacht nog op toestemming. Kan niet wachten
    Beminde schaduw heb ik nooit gelezen of naar om gekeken dus ik kan niet wachten op 't boek!
    Haha jij begrijpt mij! Meer hoef ik niet te zeggen...

    Shokran voor je bericht. Ik zie je graag bij E-literoase lieve dame!
    Lieve lezers, ik heb geen word documenten van mijn verhalen, puur omdat de copyright die ik daarop heb staan wel van kracht moet blijven. Beminde schaduw... staat te koop op bol.com of stuur me een privébericht. Bezoek ook mijn hoekje hier: Fatiha's Verhalenbundel of bekijk mijn pagina op Facebook: Fatiha's Verhalenbundel