1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    ojaaa.....was nog iets vergeten....hihi

    Het is ARABIEREN en geen RABIEREN...haahahaa
    jamila

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    hahaha...bij rabieren was jij me net ff voor....
    hahaha

  3. #18
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Thumbs down helemaal meeeens

    dat probeer ik al een tijdje duidelijk te makn. we zijn marokkanen, of je nou een berber bent of arabier, we blijven marokkanen. als een marokkaan iets doe, dan zeggen ze niet , een berber of een arabier heet dit of dat gedaan, maar een marokkaan.dus axepteer elkaar of je nou berber bent of arabier.

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    15
    12-02-2002

    HoceimaLadyz... (Nadia)
    Gevoelige snaar geraakt? Agressie opgewekt? Ahaha...Bezef 3likoum meid. Een forumpje dat mij zover krijgt? Yeh right...Get Real!!

    Schelden? Waar heb jij mij zien schelden?? Dat zou ik maar tegen je eigen soort zeggen, hadiek riffia dyel LuckyGirl...

    En moet nou hier zijn frustraties kwijt, jij of ik?? Denk toch dat jij eerder gefrustreerd bent, en dat bij jou een eerder gevoelige snaar geraakt is dan bij mij!




    HocmeimaLadyz.... (Chadia)

    Hoe kon jij nou weer weten dat dat meid in Casa een Arabische was???? Kon je zeker ruiken yeki? Ik durf te wedden dat dat een 'gevluchte Riffia' is geweest.
    En over berbers kan je niets anders dan raar praten, zeker als je ziet wat er hier gebeurd. Jullie proberen dagen ons indirect uit.......Ze3ma wij hebben dat niet door. Komt mr busje007 met zijn zielige verhaaltje, waarna ie indirect de Arabieren naar beneden haalt. Siroee Siroee....Dat hebben we al door a Rjeffa!

    Dus jullie, Rjeffa, zijn nog altijd begonnen met 'schelden'......Direct en Indirect.

    En wat betreft:
    "Maar goed dat zal wel een stukje van je opvoeding geweest zijn"

    1) Ahum......Gti ga vooral daar niet over beginnen, want jullie Rjeffa zijn nog altijd nr1 als het gaat om Uithuwelijken aan Neef/Oom (incest), onderdrukking, Bigamie...... Moet ik nog doorgaan???

    2) Dat mag je tegen die Riffia dyel LuckyGirl....Maar ach, het is MAAR een Riffia

    Hai Hai de Riffiaat zijn ze3ma 'pissed-off'

    Sirrrrrrroe Sirrroeeeee 3ouwdoe lemkom

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    Origineel gepost door 3arbia
    HoceimaLadyz... (Nadia)
    Gevoelige snaar geraakt? Agressie opgewekt? Ahaha...Bezef 3likoum meid. Een forumpje dat mij zover krijgt? Yeh right...Get Real!!

    Schelden? Waar heb jij mij zien schelden?? Dat zou ik maar tegen je eigen soort zeggen, hadiek riffia dyel LuckyGirl...

    En moet nou hier zijn frustraties kwijt, jij of ik?? Denk toch dat jij eerder gefrustreerd bent, en dat bij jou een eerder gevoelige snaar geraakt is dan bij mij!




    HocmeimaLadyz.... (Chadia)

    Hoe kon jij nou weer weten dat dat meid in Casa een Arabische was???? Kon je zeker ruiken yeki? Ik durf te wedden dat dat een 'gevluchte Riffia' is geweest.
    En over berbers kan je niets anders dan raar praten, zeker als je ziet wat er hier gebeurd. Jullie proberen dagen ons indirect uit.......Ze3ma wij hebben dat niet door. Komt mr busje007 met zijn zielige verhaaltje, waarna ie indirect de Arabieren naar beneden haalt. Siroee Siroee....Dat hebben we al door a Rjeffa!

    Dus jullie, Rjeffa, zijn nog altijd begonnen met 'schelden'......Direct en Indirect.

    En wat betreft:
    "Maar goed dat zal wel een stukje van je opvoeding geweest zijn"

    1) Ahum......Gti ga vooral daar niet over beginnen, want jullie Rjeffa zijn nog altijd nr1 als het gaat om Uithuwelijken aan Neef/Oom (incest), onderdrukking, Bigamie...... Moet ik nog doorgaan???

    2) Dat mag je tegen die Riffia dyel LuckyGirl....Maar ach, het is MAAR een Riffia

    Hai Hai de Riffiaat zijn ze3ma 'pissed-off'

    Sirrrrrrroe Sirrroeeeee 3ouwdoe lemkom

    ach...doe jezelf en ons een plezier en val lekker dood.. achtelijk mens

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    15
    12-02-2002

    Ess kayn a Remi...

    Yek ma tfqesti?

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    ja en nu in het nederlands graag

  8. #23
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Amai, is de discussie berber - arabier weer bezig.

    Echt kinderachtig.
    Sommigen leren het ook nooit. Een Marokkaan is en blijft een Marokkaan, ongeacht of die van het noorden, midden of zuiden komt.

    Als velen onder ons hun stamboom eens laten uitzoeken, dan zullen ze zeker achterover vallen als ze ontdekken wat hun originele afkomst is.

    Begraaf de strijdbijl en leef verder zonder telkens dat onderscheid in ras en afkomst want veel zal er toch niet mee bereikt worden. Eerlijk gezegd, niets zal ermee bereikt worden, maar dan ook niets.....

    Estée
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    974
    07-02-2002

    arbia ..het is mij terloops opgevallen dat je bijna altijd negatief reageert over imazighen ...hoe komt het ?? heb je een verklaring voor ons ?

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    744
    20-02-2002

    Origineel gepost door mrs_jamila
    Salaam...

    Ik ben ook berbers..zoals velen hier....

    Er zijn zowel arabische h**rtjes als berberse h**rtjes
    Er zijn zowel arabische p**iers als berberse p**iers,
    Er zijn zowel arabische moslims als berberse moslims
    We komen allemaal oorspronkelijk uit Marokko ..
    We worden allemaal Marokkanen genoemd
    De een is niet beter dan de ander ...
    De een is niet slechter dan de ander..


    Knoop dat goed in jullie oren!! We zijn allemaal geschapen door Allah..We zijn allemaal geschapen als Moslims.
    We geloven allemaal in de Koran...


    Dus waarom onderling elkaar uitschelden...Als we toch allemaal dezelfde zijn????!!!

    EN HEB HET LEF NIET OM HIER TEGEN IN TE GAAN!!!!

    groetjes Jamila

    Ik plaats hem maar nog een keer...in de hoop dat er 3 arbia..haar verstand gaat gebruiken en de rest die zo zich zo zielig als haar gedraagt!!!!!!

  11. #26
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    ff......voor alle duidelijkheid.............WIJ MAROKKANEN MOETEN eLKAAR STEUNEN.................klaar......heb ook mijn zeggie weer gedaan...........zonder te schelden!!!!!!!!!!!!
    voor iedereen die dit nu nog leest...........slaap lekker voor strakkies!!!!!!!!!!!!

  12. #27
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Angry schei toch uit mensen

    shiiiiiiiiiiiiit mensen, word eens volwasen mensen, ik erg me zoooooo erg aan deze discusie en vind het echt zoooooo jammer dat mensen hier nog ruzie om maken.zie waarom ze zeggen dat marokkanen een ontwikkelings achterstand hebben. we kunnen niet eens normaal met elkaar leven, terwijl we uit een land komen, respect voor de ander, daar gaat het om en daar moet het om gaan, maar zo te lezen hier moeten sommige mensen dat nog leren. ik hoop dat het zo snel mogenlijk gebeurd anders oudt deze topic nooit op. GEBRUIK JE VERSTAND.

    ben de engel die je axepteerd ongeacht je afkomst.

  13. #28
    ALHOCEIMA PRIDE

    Reacties
    876
    09-03-2002

    als ik jullie was zou ik niet eens op die meid letten miskien zit net in de eerste , had van haar grote zus gehoord dat er een yasminaforum was en ze d8 laat ik hier ook maar effe iets zegge , hoe onzinnig het ook is.

    Maar wat ik eigenlijk wou vragen aan de berberse(mag ook wel arabieren maar denk nie dat ze het hadden verstaan) onder ons, wie van jullie had vrijdag(of donderdag ,dat weet ik nie meer zeker) late avond op 3 gezien met die twee marokkaanse schrijvers, daar ging een nederlandse man , youchichem wewem chem eth tamazjant , zingen was best wel mooi en een van die schrijvers (khalid boudou of zoiets) ging meezingen ,dat was echt gaaf om da te horen op de tv.


    Missy
    Citaat Geplaatst door Apodo Bekijk reactie
    Tawayaghetç is de taal van de liefde, meer liefdevoller kan het namens haar nooit worden. Prachtig, werkelijk, prachtig.

  14. #29
    Medicine Woman

    Reacties
    664
    20-01-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Tetouani79,
    je verandert precies ook constant van gedaante.
    Nu ben je de engel die mensen accepteert ongeacht hun afkomst? Cool.
    Daarstraks was je nog de engel die m'n dromen waarmaakt...
    je brengt me echt in de war.

    In ieder geval, je hebt gelijk engeltje, mensen moeten elkaar maar accepteren ongeacht hun afkomst. Blijkbaar zijn er hier sommigen die dat maar niet willen begrijpen.
    Intelligente mensen willen je niet beledigen, domme mensen kunnen je niet beledigen.

  15. #30
    Aya, Imran en Amani

    Reacties
    3.590
    05-03-2002

    Wink DE ENGEL

    ik verander niet van gedachte, ben DE die veel kan. ik maak mensen graag happy.op wat voor manier dan ook
    ben de engel die je overeind helpt als je valt