1. #151
    tranen van geluk

    Reacties
    339
    11-04-2002

    het zal me lang blijven heugen en zal me altijd bij blijven en het beschermd zelf woorden beschermen als je ze maar gebruikt
    dood de ego door de dolk van de stilte,het zwaard van de honger en de speer van de eenzaamheid

  2. #152
    MVC Lid

    Reacties
    28
    23-01-2003

    Origineel gepost door ferozkalloe34
    mij lieve en verstandige moeder heeft mij geleerd ,mijn zoon feroz je moet proberen meester te zijn van je gevoelens van voorkeur en afkeur.en houd je ego uit de buurt van verlangens en je zal rijk zijn in deze wereld.zoek je geluk ook niet in rijkdom want dat is iets laags.wees tevreden met wat je hebt gekregen en vraag niet om meer.
    en zorg dat je altijd liefde meedraagt in je hart
    hele verstandige moeder met wijze woorden!

  3. #153
    MVC Lid

    Reacties
    10
    30-08-2002

    Origineel gepost door Nadia89
    A3OEDOE BILLAH







    hahah PRECIES, deze reactie zegt volgens mij genoeg over deze topic

    EHM chakir je kan al die leuke dingen die je daar beschrijft ook combineren met het geloof hoor, dan zwem je misschien niet op het strand met een heleboel andere naakte mensen,maar in privezwembad ofzo

    EN REIZEN IS NIET HARAM IN ISLAM VRIEND, en de dingen die wel haram zijn, zijn haram voor je eigen bestwil.

    ik vind dat iedereen recht heeft op eigen mening en zeker op een eigen leven etc, maar hier moest ik gewoon iets van zeggen........... verder wens ik je veel succes een vrouwtje te vinden zoals jij die wenst

    oke dat was het weer

    :jeweetog:
    Love is like war.... Easy to start..... Difficult to end.... And impossible to forget...

  4. #154
    tranen van geluk

    Reacties
    339
    11-04-2002

    ach we doen aleemaal ons best op aarde
    dood de ego door de dolk van de stilte,het zwaard van de honger en de speer van de eenzaamheid

  5. #155
    MVC Lid

    Reacties
    30
    20-12-2002

    hey chakir,

    je hebt me nog hoop gegeven. ik dacht dat alle marokkaanse jongens van die losers waren die hun vrouw liefst thuis in de keuken hebben met zo een 5-tal kinderen terwijl zij eens van het leven gaan genieten. Wat jij gezegd hebt is helemaal niet erg, het is iets wat ik hoop dat meerdere jongens denken. veel jongens/mannen hechten meer belang aan een hoofdoek dan aan het feit of er zich iets waardevols onder dat doekje bevindt.

    ps: ik hoop dat je de vrouw van je leven vind!!!

  6. #156
    Just be yourself...

    Reacties
    258
    06-08-2002

    en waarom geen mix van beide? een hoofddoek waar iets waardevols onder steekt ook nog!
    Je weet pas wat je mist als je het niet meer hebt...

  7. #157
    tranen van geluk

    Reacties
    339
    11-04-2002

    er is meer tussen hemel en aarde
    dood de ego door de dolk van de stilte,het zwaard van de honger en de speer van de eenzaamheid

  8. #158
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Er is meer tussen geboorte en dood

  9. #159
    MVC Lid

    Reacties
    30
    20-12-2002

    hey, Brownie

    ik zeg niet dat vrouwen met een hoofddoek geen verstand hebben. maar lang niet alle mannen willen (in ons cultuur) weten wat de vrouw over bepaalde dingen denkt. veel mannen denken dat vrouwen dom zijn en zich niet met zogezegde 'mannenzaken' moeten bezighouden. enkel het huishouden en de opvoeding van de kinderen behoren haar toe. niet dat dat niet een belangrijke taak is, wat de kinderen betreft toch.

  10. #160
    MVC Lid

    Reacties
    45
    19-12-2002

    dag CHAKIER, ik begrijp je standpunt niet echt! dus jij wilt een marokkaanse meid die niet veel doet aan haar geloof en jij denkt dat jij haar daarmee gelukkig gaat maken....ik concludeer een ding uit jouw verhaal en dat is dat jij heeeeeeeel erg onwetend bent wat de ISLAM betreft en ik hoop voor je jongen dat daar verandering in komt......... ben je niet bang voor de dood of geloof jij niet in ALLAH!!!!!!!!!!!

    ik zou indergeval nooit in zee gaan met een jongen zoals jij!
    het leven is al ingewikkeld genoeg en wij MOSLIMS doen al zoveel dingen verkeerd en kom jij met jouw mooi praatjes over hoe jouw vrouw eruit moet zien of wat ze moet doen.............

    p.s als ik jou was zou toch maar het voorbeeld van jongens uit je omgeving nemen!!!!!!

  11. #161
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door jalilia
    dag CHAKIER, ik begrijp je standpunt niet echt! dus jij wilt een marokkaanse meid die niet veel doet aan haar geloof en jij denkt dat jij haar daarmee gelukkig gaat maken....ik concludeer een ding uit jouw verhaal en dat is dat jij heeeeeeeel erg onwetend bent wat de ISLAM betreft en ik hoop voor je jongen dat daar verandering in komt......... ben je niet bang voor de dood of geloof jij niet in ALLAH!!!!!!!!!!!

    ik zou indergeval nooit in zee gaan met een jongen zoals jij!
    het leven is al ingewikkeld genoeg en wij MOSLIMS doen al zoveel dingen verkeerd en kom jij met jouw mooi praatjes over hoe jouw vrouw eruit moet zien of wat ze moet doen.............

    p.s als ik jou was zou toch maar het voorbeeld van jongens uit je omgeving nemen!!!!!!
    Ha, ha ha ha ha ha ha

    Lees je laatste zin nog eens goed, meisje.




    (PS Ik zou nooit in zee gaan met een meisje zoals jij.
    ALLAH, GELOOF,DOOD, ONWETEND,ISLAM:...we know that!!!
    Speel eens een ander bandje af of is dit het enigste bandje wat je hebt )

    DOEIIIIIIIIIIIII


  12. #162
    MVC Lid

    Reacties
    116
    23-01-2003

    Grendel wat dacht je van je eigen mond te gaan vergrendelen!!!!!!! o

    van jou uit komt er ook niets nuttigs blablablablablabala,

    Is dit het enigste wat jij kan, je gaat ooit anders piepen geloof mij

    nora

  13. #163
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door noralive
    Grendel wat dacht je van je eigen mond te gaan vergrendelen!!!!!!! o

    van jou uit komt er ook niets nuttigs blablablablablabala,

    Is dit het enigste wat jij kan, je gaat ooit anders piepen geloof mij

    nora

    Hallo, ik ben Noralive en ik kan het niet hebben dat Grendel zijn mond opendoet en daarom wil ik hem vergrendelen.


    Heb ik een gevoelig snaartje geraakt, Noraaaatje.


    DOEIII


  14. #164
    4 4 4 4

    Reacties
    11.901
    10-10-2002

    MVC Premium MVC Premium
    Of is het NoreDEAD



  15. #165
    Blablalid

    Reacties
    18
    31-01-2003

    SHALOM VIEZE ****
    Hoe durf je?
    Schandalig gewoon, MOGE ALLAH JOU VERGEVEN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    Volgens mij moet jij contact opnemen met jou idool Ayaan Hirsi Ali dat is een vrouw (****) die aan al jouw eisen voldoet.
    Je moet niet denken dat dit leven voor eeuwig is, dit is maar een soort examen die je moet afleggen ik hoop voor je dat je uiteindelijk erin zal slagen om op de goeie pad te komen inschallah.
    Denk toch na voordat je wat zegt en ga je meer in de islam verdiepen en bidden.
    Misschien zal je dan er anders over denken.
    Dat weet ik trouwens wel zeker, je moest je echt schamen!!!!!!!!!
    groetjes van een Moslima die een hoofddoek draagt!!!!