1. #31
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    wie weet waneeer de herhaling komt ik weet alleen dat hij heel laat in de nacht word herhaal maar dan slaap ik al.

  2. #32
    Getrouwd

    Reacties
    2.483
    26-02-2005

    Citaat Geplaatst door majdouline83 Bekijk reactie
    die moeder van leila is echt een heks geworden ze had gisteren gewoon dat buurmeisje weggejaagt omdat ze bang is dat haar zoon toch verlieft op haar word ze ziet haar familie uitelkaar vallen zo hett de titel ook iets met de boom de zijn bladeren verliest of zo iets


    maar die schoondochter vertelde haar dat dus Laila qaws via dat buurmeisje is leren kennen, dus ze3ma slecht invloed op haar dochters heeft
    en inderdaad dat ze verliefd is op chwki

  3. #33

    Reacties
    10.973
    10-12-2006

    Ik kijk gewoon iedere avond. Ga gewoon met de fiets naar mijn werk om dan zo een kwartier te missen van die serie, anders mis ik meer. Hahaha
    Ik had wat stukjes op youtube gezien. Blijkbaar gaat die zusje van Leila niet met die jongen trouwen en wordt Leila zwanger.

  4. #34
    Felizmente casada

    Reacties
    3.038
    03-08-2007

    MVC Premium MVC Premium
    waarom kijkt fikrat op afstand, waarom zit ze niet gezellig met haar familie.


    waarom is die aus weggelopen, vind zielig voor z'n vrouw, ze verdiend hem niet.

  5. #35
    MVC Lid

    Reacties
    4.878
    09-05-2007

    Citaat Geplaatst door Niihal- Bekijk reactie
    Wie volgen de turkse serie's van abu dhabi oook

    Weet welke jullie moeten kijken , te verslavend en verslaat alle series :

    Sila Komt alleen op mbc drama. Want all deze films komen eerst op mbc drama en dan op mbc en abu dhabi.

    www.4arabz.org en dan naar sila . Die moeten jullie kijken gwn!!!
    Ja Sila volg k ook op internet, maar hij is best eentonig. Bedoel je die op Abu Dhabi van Zlikha en Raja aga? Dat is indd een goede serie.
    Wees niet bedroefd, Geduld in moeilijke tijden is het pad naar zowel succes als geluk!!

  6. #36
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Jaaa zijn ze eindelijk op de Arabische tv!!!

    Wanneer en hoelaat, welke zender komt Aski-memnu???
    En wanneer yaprak dokumu?


    Heb ask-i memnu al helemaal gezien, die is zoooo spannend en yaprak dokumu is op de Turkse tv nog steeds bezig die serie duurt lang maar het zijn echt goede series!!
    Weg

  7. #37
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door DELIA Bekijk reactie
    Ik ga het einde ook niet vertellen, maar ik vind het zooooo een rot einde.. Uiteindelijk krijg je gewoon spijt dat je hebt gekeken hahahah
    nee hoor helemaal niet! Ik vond het zooo jammer dat het afgelopen was

    Citaat Geplaatst door DELIA Bekijk reactie
    Nou die film van Mohaned Aske memnu3 zal zwaar tegenvallen.. Ik heb het einde gezien en het is alles behalve een happy ending!! En die serie duurt gewoon een jaar lang is mij te lang hoor!!

    Beste serie was die van Lamis en Yahiya sanawat el daya3 en 3Asi...
    een jaar omdat het 1x per week komt op de Turkse tv, op Arab tv komt het volgens mij veel vaker.

    Yaprak dokumu duurt nog veel langer
    Weg

  8. #38
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door niemands Bekijk reactie
    Ik kijk gewoon iedere avond. Ga gewoon met de fiets naar mijn werk om dan zo een kwartier te missen van die serie, anders mis ik meer. Hahaha
    Ik had wat stukjes op youtube gezien. Blijkbaar gaat die zusje van Leila niet met die jongen trouwen en wordt Leila zwanger.
    Dat is pas veeel later..
    Weg

  9. #39
    Je nachtmerrie;)

    Reacties
    258
    05-12-2010

    Niet naar deze serie kijken echt je bent dan zowieso 3 jaar lang verslaafd aan en je bent benieuwd wanneer die is afgelopen.
    'Als het avond wordt, verwacht dan niet dat het weer ochtend wordt en als het ochtend wordt,verwacht dan niet dat het avond wordt. Als je gezond bent,moet je je op ziekte voorbereiden en als je leeft,moet je je op de dood voorbereiden'.
    -15

  10. #40
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Hoe ontvang jij mbc drama en mbc 4 zijn dat nieuwe zenders die je gewoon moet zoeken??????

  11. #41
    .Onwiile van Allah #

    Reacties
    144
    02-12-2010

    Tube tube , arme jameel & Laila


    "Slechte kunstenaars zijn altijd bewonderaars van elkanders werk."

    N.LAMRAN . Psychologie #!.



  12. #42
    .Onwiile van Allah #

    Reacties
    144
    02-12-2010

    Citaat Geplaatst door majdouline83 Bekijk reactie
    Hoe ontvang jij mbc drama en mbc 4 zijn dat nieuwe zenders die je gewoon moet zoeken??????

    Mbc drama > volg ik via internet

    Meer zenders meer geld , je kan zo'n kaart kopen met meerdere arabische zenders. Je moet maar naar een satelliet winkel gaan voor meer informatie


    "Slechte kunstenaars zijn altijd bewonderaars van elkanders werk."

    N.LAMRAN . Psychologie #!.



  13. #43
    Algerije&Marokko

    Reacties
    2.093
    28-08-2010

    IK IK

    Dacht dat ik de enige was hihi, laila heeft het haar eigen aangedaan. Ze wist hoe die aus was ze heeft hem notebene betrapt met de vrouw van zijn baas. De enige reden waarom aus getrouwd is met laila is zodat ze hem niet veraad bij zijn baas.

    @LACHPAREL De reden waarom fikrat afstand van hun heeft genomen is zij is de enige die door heeft wat eraan de gang is de love triangle van aus en die 2 zussen, en van de vrouw van chawki dat het een heks is, haar ouders zitten in een wolk en hebben niks door. Ze tonen geen respect aan fikrat, en fikrat voelt zich gewoon een werkster dan een dochter. Zelfs die moeder van haar ziet haar als een hulp in huis

  14. #44
    MVC Lid

    Reacties
    1.643
    19-06-2010

    Is het dan met vertaling?

    zoja, welke vertaling?

  15. #45
    majdoulientje

    Reacties
    9.858
    18-05-2009

    Hey moslima09 ben je hier ook te vinden ze spreken syrys of zo maar is te begrijpen het is echt een goede serie ik zag 2 mnd geleden toevalig een stukjes sinsdien verslaafd. Dames wat bedoelde ze op het einde. Dat er maandag nieuwe aflveringen zijn of zo ik begreep dat niet