1. #1
    S ♥ A

    Reacties
    437
    25-02-2004

    1000e Amerikaanse soldaat sterft in Irak

    Achttien maanden na het begin van de oorlog in Irak is de duizendste Amerikaanse soldaat om het leven gekomen. De Amerikaanse nieuwszender CNN meldt dit. Op basis van eigen berekeningen kwam CNN tot een aantal van 1002, wat inmiddels door een anonieme functionaris van het ministerie van Defensie bevestigde is bevestigd.

    Het Amerikaanse ministerie van Defensie liet gisteren nog weten dat de officiële balans om 17.00 uur op 990 doden stond sinds het begin van de invasie in Irak in maart 2003. Omdat nabestaanden eerst nog geïnformeerd dienen te worden, zijn de meest recente meldingen nog niet verwerkt in het totaal.

    Eerder op de dinsdag liet de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld doorschemeren dat het dodental snel de duizend zou overschrijden. Zo kwamen maandag al zeven militairen om het leven, toen ze in een hinderlaag bij Fallujah liepen. Desondanks beklemtoonde Rumsfeld benadrukte dat Irak er beter voorstaat dan voor de invasie. De Democratische kandidaat voor het Amerikaanse presidentschap, John Kerry, sprak over een tragische dag.

    op na de 10000 ?

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    864
    03-05-2003

    Re: 1000e Amerikaanse soldaat sterft in Irak

    Origineel gepost door Mesgoot
    Achttien maanden na het begin van de oorlog in Irak is de duizendste Amerikaanse soldaat om het leven gekomen. De Amerikaanse nieuwszender CNN meldt dit. Op basis van eigen berekeningen kwam CNN tot een aantal van 1002, wat inmiddels door een anonieme functionaris van het ministerie van Defensie bevestigde is bevestigd.

    Het Amerikaanse ministerie van Defensie liet gisteren nog weten dat de officiële balans om 17.00 uur op 990 doden stond sinds het begin van de invasie in Irak in maart 2003. Omdat nabestaanden eerst nog geïnformeerd dienen te worden, zijn de meest recente meldingen nog niet verwerkt in het totaal.

    Eerder op de dinsdag liet de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld doorschemeren dat het dodental snel de duizend zou overschrijden. Zo kwamen maandag al zeven militairen om het leven, toen ze in een hinderlaag bij Fallujah liepen. Desondanks beklemtoonde Rumsfeld benadrukte dat Irak er beter voorstaat dan voor de invasie. De Democratische kandidaat voor het Amerikaanse presidentschap, John Kerry, sprak ove

    r een tragische dag.

    op na de 10000 ?
    :boogie: :boogie:
    [GLOW=limegreen]Laat de haters maar haten Laat de praters maar praten Maar deze Marokkaan kan je beter met rust laten [/GLOW]
    SCHULDIG Is De naam

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    38
    06-09-2004

    Voor een oorlog vrij weinig. En de amerikaanse strijdmacht is groot genoeg. 1000 missen ze niet. Maar ja..het gaat om het idee.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.682
    13-08-2004

    Nou ja, temper je euforie een beetje.
    Gisteren werden er drie Amerikanen gedood, en 100 Irakezen.
    Geen rouwbetuigingen voor deze 100 Irakezen?
    Ach, wat maakt het uit, zolang er maar Amerikanen gedood worden is de rest niet belangrijk.

  5. #5
    Take It Or Leave It!

    Reacties
    3.304
    30-07-2003

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door Pista
    Nou ja, temper je euforie een beetje.
    Gisteren werden er drie Amerikanen gedood, en 100 Irakezen.
    Geen rouwbetuigingen voor deze 100 Irakezen?
    Ach, wat maakt het uit, zolang er maar Amerikanen gedood worden is de rest niet belangrijk.
    De Irakezen sterven toch wel, Amerika is daar niet voor de thee...

  6. #6
    Verbannen

    Reacties
    1.682
    13-08-2004

    Origineel gepost door Raihana
    De Irakezen sterven toch wel, Amerika is daar niet voor de thee...
    Wat een medeleven met je broeders en zusters in Irak.
    Maar ja, onder Saddam stierven ze in bosjes en toen hoorde men ook geen verontwaardiging.
    Om de Amerikanen, daar draait het hem om, haat tegen de Amerikanen.
    Das pas belangrijk, de rest is maar bijzaak, ze sterven toch wel.

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    58
    31-01-2003

    Allez, voor de zoveelste keer, vinden jullie da nu echt goe dat er ergens anders mensen sterven??? Eender wie???

    Allez, gisteren heeft het Israëli's leger een voetbalveld gebombardeerd met Helikopters waardat er opleidingen werden gegeven voor terroristen, 16 doden, allemaal Hama's-leden. En ik denk wel dat de Amerikanen nog ne vuile Al Sadr militant of 20 een kopje kleiner maken hé. Geloof mij, er zijn al veel meer fundamentalisten daar gestorven door Amerikaans vuur dan omgekeerd...

    <- nogmaals, voor de simpele mens onder ons, dit is dus sarcastisch bedoeld, ik hoop da ge een bikke mijn punt hebt? Doden van mensen is nooit grappig of goe...
    Zonder tegenspraak is elke discutie mogelijk

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    428
    16-01-2004

    Origineel gepost door Wink
    Allez, voor de zoveelste keer, vinden jullie da nu echt goe dat er ergens anders mensen sterven??? Eender wie???

    Allez, gisteren heeft het Israëli's leger een voetbalveld gebombardeerd met Helikopters waardat er opleidingen werden gegeven voor terroristen, 16 doden, allemaal Hama's-leden. En ik denk wel dat de Amerikanen nog ne vuile Al Sadr militant of 20 een kopje kleiner maken hé. Geloof mij, er zijn al veel meer fundamentalisten daar gestorven door Amerikaans vuur dan omgekeerd...

    <- nogmaals, voor de simpele mens onder ons, dit is dus sarcastisch bedoeld, ik hoop da ge een bikke mijn punt hebt? Doden van mensen is nooit grappig of goe...
    Er zitten hier op het forum nu eenmaal van die zieke gasten die zo denken....vaak luitjes die zelf nog niks gepresteerd hebben en alleen maar haat lopen zaaien....je moet er niet op reageren...dat vinden ze leuk....snap je....dat is die groep "marokanen" die het voor de anderen lopen te verpesten....nou....dan ben je lekker slim bezig......

  9. #9
    TheFirstLady!

    Reacties
    16.306
    30-10-2003

    Re: 1000e Amerikaanse soldaat sterft in Irak

    Origineel gepost door Mesgoot
    Achttien maanden na het begin van de oorlog in Irak is de duizendste Amerikaanse soldaat om het leven gekomen. De Amerikaanse nieuwszender CNN meldt dit. Op basis van eigen berekeningen kwam CNN tot een aantal van 1002, wat inmiddels door een anonieme functionaris van het ministerie van Defensie bevestigde is bevestigd.

    Het Amerikaanse ministerie van Defensie liet gisteren nog weten dat de officiële balans om 17.00 uur op 990 doden stond sinds het begin van de invasie in Irak in maart 2003. Omdat nabestaanden eerst nog geïnformeerd dienen te worden, zijn de meest recente meldingen nog niet verwerkt in het totaal.

    Eerder op de dinsdag liet de Amerikaanse minister van Defensie Rumsfeld doorschemeren dat het dodental snel de duizend zou overschrijden. Zo kwamen maandag al zeven militairen om het leven, toen ze in een hinderlaag bij Fallujah liepen. Desondanks beklemtoonde Rumsfeld benadrukte dat Irak er beter voorstaat dan voor de invasie. De Democratische kandidaat voor het Amerikaanse presidentschap, John Kerry, sprak over een tragische dag.

    op na de 10000 ?
    Ja, nou en????
    Niks boeiend vind ik dit hoor.
    Er zijn immers DUIZENDEN meer Irakezen en Palestijnen gedood!
    Maar goed, dat melden ze dan niet, he......
    "1000ste Irakees/Palestijn gedood"


  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    39
    01-09-2004

    he kom op man 1000 maar shit man, ik moet dan echt met bin laden bellen, ze moeten daar allemaal dood. tering lijers.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    667
    07-05-2004

    1000!! MAAR!!!

    Zoweinig! Weten jullie ook dat er 10 keer meer Irakeze dood zijn dan Amerikanen?? Goedzo!!

    Jammer, had ik maar nog en paar nullen in de aanbieding, zou ik graag erachter willen zetten!!

    Groetjes Hamas_C
    Ze zien er zo uit , maar lachen jullie zo uit

  12. #12
    Verbannen

    Reacties
    1.682
    13-08-2004

    Origineel gepost door abercio
    Het doden van amerikanen is meer dan goed.
    Oeps, je vervalt in herhaling, ben jij een grammofoonplaat?

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    1.682
    13-08-2004

    Re: Re: Re: Re: 1000e Amerikaanse soldaat sterft in Irak

    Origineel gepost door MaROCCia_Z
    Het zijn er nooit genoeg die van Amerikaanse kant sterven!
    Dom meisje.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.868
    08-02-2003

    Re: Re: Re: Re: Re: 1000e Amerikaanse soldaat sterft in Irak

    Origineel gepost door Pista
    Dom meisje.
    Omdat je bezetters en moordenaars de dood wenst ben je dom, lijkt mij niet meer dan logisch, weg met die tuig, met ze allen terug in lijkenkisten naar Amerika.

  15. #15
    Verbannen

    Reacties
    1.682
    13-08-2004

    Re: Re: Re: Re: Re: Re: 1000e Amerikaanse soldaat sterft in Irak

    Origineel gepost door appie666
    Omdat je bezetters en moordenaars de dood wenst ben je dom, lijkt mij niet meer dan logisch, weg met die tuig, met ze allen terug in lijkenkisten naar Amerika.
    Het is altijd dom om mensen dood te wensen, zeker als je dan nog aangeeft te behoren tot de meest vredelievende religie.
    Waardoor je door zulke uitspraken die religie reduceert tot een clubje haters die graag bloed zien vloeien.
    Wijl de echte islam geen religie van haat is