1. #1
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Eetverslaving

    Salaam,

    Iedereen heeft wel een aantal dingen waar die niet met zijn vingers vanaf kan blijven. Wat zijn jullie grootste verslavingen wat betreft eten?
    En wat eten jullie het liefst?

    Ik zelf ben dol op falafel, ik kan er niks aan doen en ik ben echt dol op eten, maar daar heb ik echt altijd zin in

    groetjes
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  2. #2
    Ish de Ish de Isha!!

    Reacties
    571
    16-10-2002

    Re: Eetverslaving

    Origineel gepost door freedom23
    Salaam,

    Iedereen heeft wel een aantal dingen waar die niet met zijn vingers vanaf kan blijven. Wat zijn jullie grootste verslavingen wat betreft eten?
    En wat eten jullie het liefst?

    Ik zelf ben dol op falafel, ik kan er niks aan doen en ik ben echt dol op eten, maar daar heb ik echt altijd zin in

    groetjes
    Meid, je leeft maar een keer en eet wat je eten kan!!Met mate uiteraard!Ik ben net als jij ge op falafel!!En natuurlijk schotels bij Criystal (bij het leidseplein).Mijn nicht en ik kunnen er gewoonweg geen genoeg van krijgen!!

    Isha

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    555
    11-09-2002

    Re: Re: Eetverslaving

    Origineel gepost door Isha
    Meid, je leeft maar een keer en eet wat je eten kan!!Met mate uiteraard!Ik ben net als jij ge op falafel!!En natuurlijk schotels bij Criystal (bij het leidseplein).Mijn nicht en ik kunnen er gewoonweg geen genoeg van krijgen!!

    Isha
    Je leeft maar een keer?
    Vrees allah en weet dat allah ( swt) alles ziet wat jij doet

  4. #4
    Lachend lid

    Reacties
    165
    18-07-2002

    chocoladekoekjes,
    mmmmmmmm,heerlijk gewoon


    "Blijf jezelf,anderen zijn er genoeg!"

    Keep on smiling...

  5. #5
    ayat20

    Reacties
    8.811
    02-11-2002

    chocola chips vooral chesterballs hmmm
    Onze herinneringen aan onze trouwdag zijn als koekkruimels, je komt ze steeds weer tegen

    Die man heeft een sprookjeshuwelijk, als hij thuiskomt zit er een heks op de bank.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    48
    21-12-2002

    patat met gebakken eieren hmm

  7. #7
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Ja meiden, we moeten van ons leven genieten en ik ben nu eenmaal dol op eten en zolang ik maatje 38 houd heb ik niks te vrezen
    Weetje welke chips ook lekker is? Die Pringles ofzo in die rooie bus. Ze zijn heel zout, maar oooooooh zo lekker!
    En je hebt van die ferero roche (ofzo) chocola, daar kan ik wel 10 van op hehehehe. Of gesuikerde amandelen... okay, ik houd al op

    groetjes
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  8. #8
    Lachend lid

    Reacties
    165
    18-07-2002

    Origineel gepost door freedom23
    Ja meiden, we moeten van ons leven genieten en ik ben nu eenmaal dol op eten en zolang ik maatje 38 houd heb ik niks te vrezen
    Weetje welke chips ook lekker is? Die Pringles ofzo in die rooie bus. Ze zijn heel zout, maar oooooooh zo lekker!
    En je hebt van die ferero roche (ofzo) chocola, daar kan ik wel 10 van op hehehehe. Of gesuikerde amandelen... okay, ik houd al op

    groetjes

    haha, meid heb je dat ook?
    Soms eet ik wel de hele keuken leeg en kom ik geen grammetje bij,
    en soms blijf ik dagen van de snoep af,en verdik ik
    conclusie... eten is de boodschap
    mmm ja die ferero roche's , die zijn echt lekker
    mohime ik ga stoppen,want over eten kan ik dagenlang verder babbelen .
    "Blijf jezelf,anderen zijn er genoeg!"

    Keep on smiling...

  9. #9
    Berkania lid

    Reacties
    190
    07-12-2002

    VANALLES EN NOG WAT
    There has to be a place better than this in heaven, so right before i sleep dear God what i`m asking
    remember this face save me a place in thugzmansion

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    728
    08-12-2002

    mmmmmmmmmmmmmm marokkaanse kip lekker gekruid uit de oefen mmmmmmmmm

  11. #11
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Elke keer als ik al jullie berichtjes heb gelezen duik ik de keuken in om wat lekkers te zoeken, kunnen ze dit onderwerp niet verbannen van deze site? Wie is er eigelijk begonnen met dit onderwerp
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)

  12. #12
    Lachend lid

    Reacties
    165
    18-07-2002

    Re: Eetverslaving

    Origineel gepost door freedom23
    Salaam,

    Iedereen heeft wel een aantal dingen waar die niet met zijn vingers vanaf kan blijven. Wat zijn jullie grootste verslavingen wat betreft eten?
    En wat eten jullie het liefst?

    Ik zelf ben dol op falafel, ik kan er niks aan doen en ik ben echt dol op eten, maar daar heb ik echt altijd zin in

    groetjes

    hahaha ik zou het ni weten
    "Blijf jezelf,anderen zijn er genoeg!"

    Keep on smiling...

  13. #13
    Jihad el-islaam

    Reacties
    643
    25-12-2002

    Ahjemma! Ik vind bestilla zo verrrukkelijk..............
    Whalla hawla whalla quata illah billah
    Door Hem zijn wij geschapen en tot Hem zullen we terugkeren.

    Alle kinderen van Adam zijn overtreders, de beste van de overtreders zijn degenen die berouw tonen (Sunan Tirmidzi)

    Ik geloof in Allah zoals een blinde in de zon geloof, niet omdat hij hem ziet, maar omdat hij hem voelt

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    93
    03-11-2002

    wat is falafel?
    safe your sorry for yourself.....

  15. #15
    Allahu Akbar

    Reacties
    567
    30-10-2002

    Origineel gepost door sanae84
    wat is falafel?
    Dat zijn kleine balletjes van kikkererwten met koriander en andere kruiden. Erg lekker. Als je in Amsterdam woont moet je maar een keer bij Maoz gaan eten. Die hebben echt lekkere!
    'Rijkdom is heerlijk en een bron van zegen voor hen die het verkrijgen; maar hen die het zoeken uit hebzucht zijn als mensen die altijd eten maar altijd honger hebben' (Hakiem ibn Hizaam -Hadieth Bucharie)