1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.661
    25-09-2002

    Dora tekenfilm in Arabisch (foes7a), doen?

    Salaamoe 'alaykoem,

    Ik ben van plan om een DVD set van 50 afleveringen te kopen van Dora in het Arabisch. Dora leert de kinderen dan niet Engels vanuit het Nederlands maar Arabisch vanuit het Arabisch (met een beetje Engels erin).

    Ik denk dat hier vraag naar kan zijn en denk erover na om de DVD set te verkopen. Mijn vraag aan jullie:

    Zouden jullie een DVD set van Dora in het Arabisch kopen voor jullie kinderen zodat zij op een makkelijke speelse wijze Arabisch leren?

  2. #2
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    graag.... mijn zoontje is gek op dora en gebruikt altijd van die engelse woordjes... dus in het arabisch zou het perfect zijn..

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.661
    25-09-2002

    Citaat Geplaatst door schems Bekijk reactie
    graag.... mijn zoontje is gek op dora en gebruikt altijd van die engelse woordjes... dus in het arabisch zou het perfect zijn..

    Soeb7aan Allah, kinderen pakken die woorden (taal) zo snel op met Dora en Diego. Helaas is er (voor zover ik weet) niets in het Arabisch van Diego maar Dora heeft ee set van 5 DVD's waarop elk 10 afleveringfen staan en een DVD met 10 afleveringen appart over de Zomer. Totaal in het Arabisch dus 60 afleveringen.

    In Nederland zijn deze (natuurlijk) niet te verkrijgen dus moeten ze geimporteerd worden. Jammer dat Nederland niet openstaat voor alles wat maar met Arabisch te maken heeft.

    Als er genoeg vraag is zal ik proberen om deze 2 apparte DVD-sets tegen een goede prijs te verkopen. Maakt het daarbij nog uit als het kopies zou betreffen?

  4. #4
    utrechhtttt

    Reacties
    6.530
    02-10-2008

    ja zou het zeker kopen

  5. #5
    Gelukkige mama

    Reacties
    214
    03-05-2005

    Citaat Geplaatst door schems Bekijk reactie
    graag.... mijn zoontje is gek op dora en gebruikt altijd van die engelse woordjes... dus in het arabisch zou het perfect zijn..

    idd
    _Adam+inoe.png[/img][/url]"][/URL]

  6. #6
    Forever You and Me

    Reacties
    3.570
    18-11-2004

    ik zou zeker interesse hebben. Ben zeer geinterreseerd wat mijn kids arabisch op een speelse wijze kan bijbrengen. bij ons thuis staat Baraem altijd aan. Ik heb zappelin en Nickelodeon afgeschaft omdt ik merkte dat mijn oudste te snel NLse woorden en zinnen leerde.
    There is so much evil in the best of us,
    And so much good in the worst of us.
    That it wouldn't be fair of any of us,
    To talk about the rest of us.

  7. #7
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    Citaat Geplaatst door Mohammed1980 Bekijk reactie
    Soeb7aan Allah, kinderen pakken die woorden (taal) zo snel op met Dora en Diego. Helaas is er (voor zover ik weet) niets in het Arabisch van Diego maar Dora heeft ee set van 5 DVD's waarop elk 10 afleveringfen staan en een DVD met 10 afleveringen appart over de Zomer. Totaal in het Arabisch dus 60 afleveringen.

    In Nederland zijn deze (natuurlijk) niet te verkrijgen dus moeten ze geimporteerd worden. Jammer dat Nederland niet openstaat voor alles wat maar met Arabisch te maken heeft.

    Als er genoeg vraag is zal ik proberen om deze 2 apparte DVD-sets tegen een goede prijs te verkopen. Maakt het daarbij nog uit als het kopies zou betreffen?

    echt wel.. maar het is dan ook zo speels, zelf k vind het stiekem leuk

    das wel jammer inderdaad, je vind ook bijna geen kinderdvd's in het arabisch.. schaars. Ik zou het niet erg vinden dat het kopietjes zijn , tenzij de kwaliteit echt bar slecht is..

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    784
    05-06-2010

    ik zou deze zeker kopen van je! Ik heb zelfs een tijdje zitten denken om die Dora en Diego op te nemen. En dan in het marokkaans zelf inspreken.Maar dat is echt veel werk! Als je Diego zou doen dan koop ik die ook zeker. Die is ook leuk. Om alle dierennamen te leren kennen!
    Veel succes !

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    1.661
    25-09-2002

    Iedereen die serieus interesse heeft kan een PM achterlaten. Zodra ik de DVD's heb ontvangen kan ik jullie terug PMen om verdere informatie over de DVD's te geven inshaae Allah en het te verkopen inshaae Allah.

    Ik ben in ieder geval van plan kopies te verkopen omdat dit goedkoper is dan voor ieder appart te importeren. Voor de 5-delige DVD set bestaande uit 50 afleveringen wil ik 20 euro vragen, inclusief de Zomer-editie DVD met 10 afleveringen totaal 25 euro inshaae Allah.

    Hoesjes zijn zoals origineel in kleur maar vanzelfsprekend gescanned. DVD's zijn voorzien enkel van nummering en titel.

    Als er geinteresseerden zijn, a.u.b. Pmen zodat ik diegenen daarover kan terug Pmen wanneer ikzelf de sets heb binnengekregen inshaae Allah.

  10. #10
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    Citaat Geplaatst door DiaDya Bekijk reactie
    ik zou zeker interesse hebben. Ben zeer geinterreseerd wat mijn kids arabisch op een speelse wijze kan bijbrengen. bij ons thuis staat Baraem altijd aan. Ik heb zappelin en Nickelodeon afgeschaft omdt ik merkte dat mijn oudste te snel NLse woorden en zinnen leerde.

    wat is dat voor een programma? ...dat heb ik ook bij mijn zoontje.. ze pikken echt heel snel woordjes op bij die tekenfilms.. ik liet hem arabische fimpjes zien op youtube.. maar dat vond ie lang niet boeiend en weigerde hij te kijken.. ..ook omdat hij dus niets van begreep

  11. #11
    oum jawhara

    Reacties
    13.546
    11-11-2003

    MVC Premium MVC Premium
    ik heb baraem altijd aan staan en ze leren het echt heel snel
    mijn dochter kan nu van 1 tot 10 tellen in arabisch
    good vibes here

  12. #12

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.661
    25-09-2002

    Citaat Geplaatst door schems Bekijk reactie
    wat is dat voor een programma? ...dat heb ik ook bij mijn zoontje.. ze pikken echt heel snel woordjes op bij die tekenfilms.. ik liet hem arabische fimpjes zien op youtube.. maar dat vond ie lang niet boeiend en weigerde hij te kijken.. ..ook omdat hij dus niets van begreep
    Klopt, die Arabische tekenfilmpjes gaan meestal over een Islamitisch onderwerp zoals verspilling, vasten, goed zijn voor je ouders enz. maar erg saai en getekend hoe de tekenfims hier in Europa 50 jaar geleden werden getekend.

    Dora en Diego (en ook Kai Lan) is erg aantrekkelijk om naar te kijken, het Arabisch moet echt niet lang op zich laten wachten (om in Nederland te verschijnen).

  14. #14
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    Citaat Geplaatst door Mohammed1980 Bekijk reactie

    echt super...

  15. #15
    KA.OU.HA

    Reacties
    4.361
    08-10-2003

    ik ben in ieder geval enthousias over..