1. #1
    M&M&A

    Reacties
    78
    13-07-2008

    Dames die ingeleid zijn.. MELDEN!!!

    Hallo lieve dames,

    Ik ben nu 41 en 3 dagen zwanger.. Maar ik wordt morgen ingeleid ik heb nog geen ondsluiting.

    Hoe hebben jullie dit ervaren?


    Dit wordt mijn eerste kindje vandaar dat ik best wel een beetje zenuwachtig ben..
    Alhmdl.... ten alle tijde

  2. #2
    Bijna Lid

    Reacties
    930
    17-08-2010

    sorry ik ga niet tegen je liegen maar er bestaat niks ergers dan ingeleid worden. Het is een helse pijn en ik beval liever 10000 keer dan 1 keer ingeleid worden. Het is vreselijk!!!

    Maar dan heb ik het over de infuus methode. Inleiden met gel is niet pijnlijk!!!!
    Waarom wordt je ingeleid?

  3. #3
    one love

    Reacties
    1.228
    14-06-2007

    ze kunnen pas officieel inleiden als je ontsluiting hebt, dus gaan ze eerst strippen of tabletjes inbrengen en dit kan best lang duren soms wel 24 a 32 uur maar het ok binnen enkele uren beginnen dan pas wordt je aan een infuus gelegd en wordt het opwekken geleidelijk op gang gezet.

    Het is tegen moeder natuurlijk dus de pijn is sterker en sneller opelkaar!

    wakfa sehla insallah

  4. #4
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    ik ga ook niet liegen, het is horror.

    Wallah ik ging lachend naar het ziekenhuis omdat ik hoorde van mensen dat het allemaal sneller ging. Ik dacht ook dat ik die middag naar huis zou gaan met een baby in mijn armen. Wat moeten die zusters gedacht hebben, hla dombo.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    399
    24-12-2009

    Citaat Geplaatst door _shopaholic_ Bekijk reactie
    sorry ik ga niet tegen je liegen maar er bestaat niks ergers dan ingeleid worden. Het is een helse pijn en ik beval liever 10000 keer dan 1 keer ingeleid worden. Het is vreselijk!!!

    Maar dan heb ik het over de infuus methode. Inleiden met gel is niet pijnlijk!!!!
    Waarom wordt je ingeleid?
    Ik sluit me hierbij aan .

  6. #6
    one love

    Reacties
    1.228
    14-06-2007

    Citaat Geplaatst door nadiak Bekijk reactie
    ik ga ook niet liegen, het is horror.

    Wallah ik ging lachend naar het ziekenhuis omdat ik hoorde van mensen dat het allemaal sneller ging. Ik dacht ook dat ik die middag naar huis zou gaan met een baby in mijn armen. Wat moeten die zusters gedacht hebben, hla dombo.

    hahah dat d8 ik ook duurde langer dan een normale bevalling

  7. #7
    M&M&A

    Reacties
    78
    13-07-2008

    Citaat Geplaatst door _shopaholic_ Bekijk reactie
    sorry ik ga niet tegen je liegen maar er bestaat niks ergers dan ingeleid worden. Het is een helse pijn en ik beval liever 10000 keer dan 1 keer ingeleid worden. Het is vreselijk!!!

    Maar dan heb ik het over de infuus methode. Inleiden met gel is niet pijnlijk!!!!
    Waarom wordt je ingeleid?


    Ja dat krijg ik ook die gel daar had ze het over en daarna herhalen ze dat totdat je ondsluiting hebt.. hoe doen ze dat dan met infuus dan want dat heb ik hara niet horen zeggen.. Zijn er 2 manieren van inleiden dan??

    Ik zit met me gezondheid daarom wordt ik ingeleid
    Alhmdl.... ten alle tijde

  8. #8
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door tabascolove Bekijk reactie
    hahah dat d8 ik ook duurde langer dan een normale bevalling
    Was uiteindelijk 2 dagen bezig. dus pas na 3 dagen weer thuis Maar ja dan heb je ook iets he

  9. #9
    M&M&A

    Reacties
    78
    13-07-2008

    Dames krijg je dan niets tegen de pijn want als ik jullie zo hoor dan is het dus echt een pijnlijk iets
    Alhmdl.... ten alle tijde

  10. #10
    Bijna Lid

    Reacties
    930
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door Moes_Inoe Bekijk reactie
    Ja dat krijg ik ook die gel daar had ze het over en daarna herhalen ze dat totdat je ondsluiting hebt.. hoe doen ze dat dan met infuus dan want dat heb ik hara niet horen zeggen.. Zijn er 2 manieren van inleiden dan??

    Ik zit met me gezondheid daarom wordt ik ingeleid
    oh die gel! Je hoeft niet bang te zijn. Dat is heeeerlijk vergeleken met die infuus. Met die infuus willen ze nog weleens spelen en als het niet snel genoeg gaat gaan ze het knopje hoger en hoger zetten en dat is gewoon te erg voor woorden. Serieus moet bijna janken als ik eraan denk

    Die gel heb ik ook meegemaakt bij mijn eerste.. dan komt als het goed is de weeen heel langzaam vanzelf maar als het niet snel genoeg gaat dan sluiten ze je aan aan de infuus. Ze neigen heel snel naar die infuus want daarmee kunnen ze zelf bepalen hoe snel een bevalling gaat.

  11. #11
    Getrouwd

    Reacties
    2.483
    26-02-2005

    Citaat Geplaatst door Moes_Inoe Bekijk reactie
    Dames krijg je dan niets tegen de pijn want als ik jullie zo hoor dan is het dus echt een pijnlijk iets

    ik heb wel een rugprik gehad, maar die kreeg k ook te laat
    waarom moet je ingeleid worden als k vragen mag?

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.467
    28-07-2010

    Citaat Geplaatst door _shopaholic_ Bekijk reactie
    oh die gel! Je hoeft niet bang te zijn. Dat is heeeerlijk vergeleken met die infuus. Met die infuus willen ze nog weleens spelen en als het niet snel genoeg gaat gaan ze het knopje hoger en hoger zetten en dat is gewoon te erg voor woorden. Serieus moet bijna janken als ik eraan denk

    Die gel heb ik ook meegemaakt bij mijn eerste.. dan komt als het goed is de weeen heel langzaam vanzelf maar als het niet snel genoeg gaat dan sluiten ze je aan aan de infuus. Ze neigen heel snel naar die infuus want daarmee kunnen ze zelf bepalen hoe snel een bevalling gaat.
    Heb je dan zelf helemaal geen beslissingsrecht? Kon je niet zeggen dat je geen infuus wilde of dat ze de dosis niet zo moeten verhogen. Lijkt me echt horror te zien met je eigen ogen dat die dosis verhoogd wordt en dus de pijn zal vermeerderen

  13. #13
    M&M&A

    Reacties
    78
    13-07-2008

    Citaat Geplaatst door tabascolove Bekijk reactie
    ze kunnen pas officieel inleiden als je ontsluiting hebt, dus gaan ze eerst strippen of tabletjes inbrengen en dit kan best lang duren soms wel 24 a 32 uur maar het ok binnen enkele uren beginnen dan pas wordt je aan een infuus gelegd en wordt het opwekken geleidelijk op gang gezet.

    Het is tegen moeder natuurlijk dus de pijn is sterker en sneller opelkaar!

    wakfa sehla insallah

    Hoe doen ze dan strippen en is dat ook zo pijnlijk? Dus het aanleggen van het infuus is pijnlijk of wat je toegediend krijg via het infuus??
    Alhmdl.... ten alle tijde

  14. #14
    Bijna Lid

    Reacties
    930
    17-08-2010

    Citaat Geplaatst door naamloos321 Bekijk reactie
    Heb je dan zelf helemaal geen beslissingsrecht? Kon je niet zeggen dat je geen infuus wilde of dat ze de dosis niet zo moeten verhogen. Lijkt me echt horror te zien met je eigen ogen dat die dosis verhoogd wordt en dus de pijn zal vermeerderen
    Ik was al meer dan 40 uur bezig met weeën wegpuffen, ik zag dat ze infuus gingen aansluiten maar dat moest echt want mijn zoontje begon moe te worden en ben toen ook binnen 3 kwartier bevallen.

  15. #15
    Feel Good

    Reacties
    6.580
    18-10-2001

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door naamloos321 Bekijk reactie
    Heb je dan zelf helemaal geen beslissingsrecht? Kon je niet zeggen dat je geen infuus wilde of dat ze de dosis niet zo moeten verhogen. Lijkt me echt horror te zien met je eigen ogen dat die dosis verhoogd wordt en dus de pijn zal vermeerderen
    Je komt aan een monitor te liggen en dan zie je bij elke wee zo'n grafiekje naar boven gaan die de hevigheid van de wee aangeeft. Mijn lijntje kwam steeds zo hoog dat je het niet meer zag op de monitor.
    Ik heb wel een ruggeprik gehad, maar die hielp maar heel kort.

    En je vergeet het weer want ik moet binnenkort weer