1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    4.279
    18-04-2006

    Nee? Nee? ja!

    Mijn kleine (b)engel heeft weer iets nieuws hoor.. Ze zegt de hele dag door "nee? nee?" bijvoorbeeld als ze haar schoenen pakt, of als ze naar mijn kop koffie wijst...Als ze het dan niet mag, zeg ik "nee"Zegt mevrouw; "JA!"

  2. #2
    Oem Nadine

    Reacties
    771
    25-11-2002

    Haahhaha.. Zo herkenbaar! Mijn dochtertje zit nu ook in een Nee-fase.. Alles is Nee!!! Zo irritant soms!

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    727
    04-03-2009

    Haha, wat lief!

    Die kleintjes zijn echt zooo schattig. Bleven ze altijd maar zo klein....

  4. #4
    CL pumps? PM

    Reacties
    1.256
    04-10-2005

    hahah wat grappig de mijne zegt sinds een paar dagen ook ''nee'' als ze iets niet wil zo grappig! voorheen schudde ze nee met haar hoofd, opeens uit het niets kon ze ''nee'' zeggen


  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    5.335
    07-10-2007

    de mijne zegt dat ook paar weekjes... sinds een paar dagen als hij eten of drinken ziet zegt ie ne3ena ne3ena hele tijd achter elkaar en gooit ze tjoepita gelijk weg

  6. #6
    Mama van 3!

    Reacties
    2.942
    06-06-2007

    Oh men! De mijne ook en dan zegt hij heel verwaand: neeh neeh Ik merk nu wel dat het 'opvoeden' echt begint. Hij test mij echt constant uit, soms win ik en soms vind ik hem zielig en wint hij Het is zeker een mannetje met een heel eigen willetje!

  7. #7
    Oem Nadine

    Reacties
    771
    25-11-2002

    Citaat Geplaatst door Andrelon Bekijk reactie
    hahah wat grappig de mijne zegt sinds een paar dagen ook ''nee'' als ze iets niet wil zo grappig! voorheen schudde ze nee met haar hoofd, opeens uit het niets kon ze ''nee'' zeggen

    haha bij mij begon ze ook met nee knikken een paar maanden geleden, daarna zei ze NIE haha en nu zegt ze Nee... zo grappig

    Soms knuffelt mijn man met mij om te kijken hoe zij gaat reageren en dan zegt ze Niee baba... met een schuddend vingertje erbij haha zooooo cute!!!