1. #61
    Verbannen

    Reacties
    3.513
    27-10-2010

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Fossielen die 350 miljoen jaar bestaan vergeef me als ik de verkeerde voorbeeld gebruik, maar volgens mij de longvis, maar ook de bekendere soorten zoals de spin.
    Bovenstaande is wat warrig geformuleerd, maar begrijp ik hieruit nu dat het gaat om fossielen van organismen die nu ook bestaan?

    Ik hoop van ganser harte dat je bron hiervoor niet Yahya is, anders schuif ik ze bij voorbaat aan de kant... Daar heb ik al eens met een "open mind" naar gekeken, doch die bedrieger lach ik enkel nog uit.

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Jij doet dus mee aan conformisme, jij volgt de meerderheid, omdat de meerderheid het er over eens is, moet jij met hen eens zijn?.....
    Je gooit het dus op de persoon en laat de prangende vraag verder buiten beschouwing?

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Dus dien jij elke theorie te respecteren, zoals ik dat zogenaamd voor de evolutietheorie zou moeten doen.
    Elke theorie verdient z'n aandacht, maar als die theorie is afgeserveerd, heeft het weinig zin om hem opnieuw ter tafel te brengen, dan kom je niet verder dan een herhalingsoefenening.

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Hoezo uit de lucht komen vallen Heb je weleens de koran bestudeerd, wat die beschrijft alleen al aan wetenschap, over hoe een geboorte van een mens te werking gaat, over landschappen en de werking daarvan.

    Ach gut, krijgen we die nonsens weer. Ik verwijs je bij deze even naar deze topic, voor een discussie tussen "amstermoro" en mijzelf, het begint op deze pagina.
    http://forums.marokko.nl/showthread....532328&page=28

    Vooralsnog blijft "amstermoro" angstvallig stil...

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Ik weet niet wat je allemaal lult, maar ik vroeg iets, en jij komt met dat ik er niet veel van begrepen heb, ja dat is erg bevorderend voor een discussie, als jij zo begint met jij snapt het niet, en als jij denkt dat ik toch iets niet snap, geef dat met argumenten aan waarvan jij mij verwijt dat ik het niet snap.
    Of het minder snel gaat of niet, daar gaat het niet om, de evolutie zou dan eigenlijk zijn werk moeten doen, ongeacht welke soort, er zitten genoeg nageslachten bij die zich zogenaamd wel kunnen aanpassen aan de omgeving, en waardoor de genen muteren om daadwerkelijk te kunnen overleven.
    Eigenlijk zou je zelfs die kans moeten uitsluiten, als je daadwerkelijk in evolutie gelooft, er zou minstens 1tje moeten kunnen overleven
    OK, welke vraag zit hier dan in verscholen?

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    zoals ik al zei tunnelvisie....
    Gut ja, ik heb tunnelvisie omdat ik zaken die niet met wetenschap noch met evolutie niet in de discussie over de evolutie-theorie wil betrekken.

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Mijn open mind is dat ik overal voor opensta, maar ik zeg niet dat ik er in geloof, ik geef alleen mijn kritiek er op
    Voor jouw "open mind" zijn vooralsnog geen bewijzen te ontdekken.




    Als je bij dit soort verdraaïngen en "argumenten" blijft, dan stop ik per direct met m'n tijd te verdoen met jou.

  2. #62
    أمستردام

    Reacties
    19.315
    12-12-2006

    Onzinnige discussie. Niemand geloofd nog daadwerkelijk in het scheppingsverhaal.
    Men sputtert slechts voor de vorm nog wat tegen om hun eigen illusie zo lang mogelijk in stand te houden.

  3. #63
    MVC Lid

    Reacties
    324
    10-10-2010

    Prachtig maar ook logisch nieuws.

    Natuurkundige musea doen en tonen een zoektocht naar de waarheid en niet enkel sprookje.
    Daarom is het logisch dat steeds meer musea voor evolutie kiezen.
    "I am First J-A.G, and I am dead. As of this moment, we are all dead. We go into battle to reclaim our lives. This, we do gladly, for we are Jem'Hadar. Remember - victory is life."

  4. #64
    MVC Lid

    Reacties
    324
    10-10-2010

    Citaat Geplaatst door pseu Bekijk reactie
    Onzinnige discussie. Niemand geloofd nog daadwerkelijk in het scheppingsverhaal.
    Men sputtert slechts voor de vorm nog wat tegen om hun eigen illusie zo lang mogelijk in stand te houden.
    Er zijn hier genoeg leden die geloven dat de mens uit klei gemaakt is.
    "I am First J-A.G, and I am dead. As of this moment, we are all dead. We go into battle to reclaim our lives. This, we do gladly, for we are Jem'Hadar. Remember - victory is life."

  5. #65
    Verbannen

    Reacties
    13.370
    09-03-2010

    Als je bij dit soort verdraaïngen en "argumenten" blijft, dan stop ik per direct met m'n tijd te verdoen met jou.
    conclusie jij bent conformist, jij gelooft waar de meerderheid in gelooft, jij ziet de zogenaamde bewijzen in de media, dus neem jij aan dat het zo is.

    Jij houdt je vast aan 1 theorie, en je hebt je hoop daarop gevestigd, terwijl jij nog steeds met talloze vragen in je hoofd zit, hoe zus en zo nou werkelijk in elkaar steekt.

    Ik behoor niet tot die meerderheid, dus al ik kom ik met duizenden argumenten, jij zal toch niet openstaan voor die argumenten vanwege je tunnelvisie.

    Discussie gesloten

  6. #66
    Verbannen

    Reacties
    699
    20-10-2010

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Of het uniek is of niet uniek doet er nu niet toe, je weet maar 1 weg en dat is de evolutie, daarom kan jij er geen ander antwoord op bedenken, dus ga jij er vanuit dat het evolutie is.

    Ow evolutie hoe zijn eencelligen ontstaan?

    wat wil je nou met die toevoeging zeggen, je herhaalt het alleen
    Het is je nu al meerdere keren verteld dat evolutie niets zegt over het ontstaan van leven.
    Zo typisch dat je dat dat zo'n beetje het enige is dat je blijft herhalen.
    En het doel is even simplistisch als dom; je denkt dat als er geen antwoord op komt dat het dan in het voordeel van creatie spreekt.

    Waarom is het enige argument dat creationisten kunnen geven enkel dingen zijn die we nog niet weten?
    Als creatie een feit zou zijn dan zouden alle data die we hebben daar op moeten wijzen toch? Waarom komt een creationist nooit met data maar enkel met het vingertje; 'jamaar dat weten jullie niet' (met de onderliggende conclusie; dus moet het creatie zijn)

    Ook al zou je gelijk hebben, hoe spreekt dat evolutie tegen en hoe ondersteund dat creatie?

  7. #67
    Verbannen

    Reacties
    13.370
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door Ygdrasil Bekijk reactie
    Het is je nu al meerdere keren verteld dat evolutie niets zegt over het ontstaan van leven.
    Zo typisch dat je dat dat zo'n beetje het enige is dat je blijft herhalen.
    En het doel is even simplistisch als dom; je denkt dat als er geen antwoord op komt dat het dan in het voordeel van creatie spreekt.

    Waarom is het enige argument dat creationisten kunnen geven enkel dingen zijn die we nog niet weten?
    Als creatie een feit zou zijn dan zouden alle data die we hebben daar op moeten wijzen toch?
    Waarom komt een creationist nooit met data maar enkel met het vingertje; 'jamaar dat weten jullie niet' (met de onderliggende conclusie; dus moet het creatie zijn)

    Ook al zou je gelijk hebben, hoe spreekt dat evolutie tegen en hoe ondersteund dat creatie?
    Waar is jullie data

  8. #68
    Verbannen

    Reacties
    3.513
    27-10-2010

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    conclusie jij bent conformist, jij gelooft waar de meerderheid in gelooft, jij ziet de zogenaamde bewijzen in de media, dus neem jij aan dat het zo is.

    Jij houdt je vast aan 1 theorie, en je hebt je hoop daarop gevestigd, terwijl jij nog steeds met talloze vragen in je hoofd zit, hoe zus en zo nou werkelijk in elkaar steekt.

    Ik behoor niet tot die meerderheid, dus al ik kom ik met duizenden argumenten, jij zal toch niet openstaan voor die argumenten vanwege je tunnelvisie.

    Discussie gesloten
    Al kwam je met 1 argument, dan konden we al discussieëren, echter, het enige wat je weet te zeggen is "er zijn geen bewijzen voor evolutie".



    Dan, inderdaad, is de discussie gesloten, doch niet omdat ik een conformist zou zijn.

  9. #69
    Verbannen

    Reacties
    3.513
    27-10-2010

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Waar is jullie data


    Jongen toch...

  10. #70
    Verbannen

    Reacties
    699
    20-10-2010

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    conclusie jij bent conformist, jij gelooft waar de meerderheid in gelooft, jij ziet de zogenaamde bewijzen in de media, dus neem jij aan dat het zo is.

    Jij houdt je vast aan 1 theorie, en je hebt je hoop daarop gevestigd, terwijl jij nog steeds met talloze vragen in je hoofd zit, hoe zus en zo nou werkelijk in elkaar steekt.

    Ik behoor niet tot die meerderheid, dus al ik kom ik met duizenden argumenten, jij zal toch niet openstaan voor die argumenten vanwege je tunnelvisie.

    Discussie gesloten
    Heb jij een theorie waar je aan vast kan houden?

    Kom eens met die creatietheorie dan? Wacht nog makkelijker; kom eens met een simpele hypothese?

    Ik zal je helpen; maak de volgende zin af.

    Als creatie een feit is dan verwachten we dat de fossielen....
    a. in evolutionaire volgorde liggen
    b. door elkaar heen zonder volgorde liggen
    c. iets anders namelijk.....


    Durf je?

  11. #71
    Verbannen

    Reacties
    13.370
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door Tank_Tank Bekijk reactie
    Al kwam je met 1 argument, dan konden we al discussieëren, echter, het enige wat je weet te zeggen is "er zijn geen bewijzen voor evolutie".



    Dan, inderdaad, is de discussie gesloten, doch niet omdat ik een conformist zou zijn.
    Ik verdraai en ik praat onzin volgens jou
    en ik gebruik geen argumenten



    Citaat Geplaatst door Tank_Tank Bekijk reactie


    Jongen toch...

  12. #72
    Verbannen

    Reacties
    699
    20-10-2010

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Waar is jullie data
    DNA, archeologie, geologie, moleculaire biologie, fossielen, chemie.
    Allemaal eenduidig wijzend op evolutie.

    Nu jij, wat durf jij als creatie data aan te geven?

  13. #73
    Verbannen

    Reacties
    3.513
    27-10-2010

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12 Bekijk reactie
    Ik verdraai en ik praat onzin volgens jou
    en ik gebruik geen argumenten
    Tja, hoe zou ik toch tot die conclusie gekomen zijn...

    Citaat Geplaatst door BroodjeIzan12
    Mijn open mind is dat ik overal voor opensta, maar ik zeg niet dat ik er in geloof, ik geef alleen mijn kritiek er op
    Je schreeuwt, ja, doch je geeft geen kritiek op de evolutie-theorie noch heb je enige idee van "bewijzen" en "wetenschap", dat is inderdaad mijn conclusie. Een "open mind" heb je dus allerminst.

    Ik hoop van ganser harte dat je een opleiding volgt/werk hebt waarbij dat soort kwaliteiten dan ook niet nodig zijn.

    Citaat Geplaatst door Ygdrasil Bekijk reactie
    Nu jij, wat durf jij als creatie data aan te geven?
    I HAZ A BOOK!


  14. #74
    Verbannen

    Reacties
    13.370
    09-03-2010

    Citaat Geplaatst door Tank_Tank Bekijk reactie
    Tja, hoe zou ik toch tot die conclusie gekomen zijn...



    Je schreeuwt, ja, doch je geeft geen kritiek op de evolutie-theorie noch heb je enige idee van "bewijzen" en "wetenschap", dat is inderdaad mijn conclusie. Een "open mind" heb je dus allerminst.

    Ik hoop van ganser harte dat je een opleiding volgt/werk hebt waarbij dat soort kwaliteiten dan ook niet nodig zijn.



    I HAZ A BOOK!

    Ik hoop van ganser harte dat je een opleiding volgt/werk hebt waarbij dat soort kwaliteiten dan ook niet nodig zijn.

    en dat hoop jij voor mij gezien je tekening

  15. #75
    Verbannen

    Reacties
    13.370
    09-03-2010

    Ik ben ervandoor, moet weer men dagelijkse bezigheden doen, tot in de avond

    seeya later