1. #16
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Origineel gepost door moppi
    syrie kan helaas niet aanvallen palestine want anders komt de bemoeide Bush en co te pas en dat gaat niet prettig worden... waar gaat dit allemaal heen man
    Dat is de kracht ven Israel , zij hebben een grote broer die op ze past .
    De Palestijnen hebben niemand , zelfs de VN is bang voor Israel.
    primum non nocere

  2. #17
    100% Lib

    Reacties
    1.077
    25-06-2004

    Origineel gepost door FAITHLESS128
    Dat is de kracht ven Israel , zij hebben een grote broer die op ze past .
    De Palestijnen hebben niemand , zelfs de VN is bang voor Israel.
    ja maar er zijn toch een heleboel arabische landen!??? waarom helpen ze niet hun eigen broeders en aan de VN hebben we nix aan aangezien het door amerika zelf opgericht is...

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Origineel gepost door moppi
    ja maar er zijn toch een heleboel arabische landen!??? waarom helpen ze niet hun eigen broeders en aan de VN hebben we nix aan aangezien het door amerika zelf opgericht is...
    Arabische landen zijn corrupt , ze krijgen hun 'salaris' uit de VS.
    Elk land word gechanteerd door de VS.
    Luisterd een land niet , dan worden ze economisch benadeeld in elk handels-overeenkomst. De arm van de VS reikt verder dan je denkt.
    primum non nocere

  4. #19
    100% Lib

    Reacties
    1.077
    25-06-2004

    Origineel gepost door FAITHLESS128
    Arabische landen zijn corrupt , ze krijgen hun 'salaris' uit de VS.
    Elk land word gechanteerd door de VS.
    Luisterd een land niet , dan worden ze economisch benadeeld in elk handels-overeenkomst. De arm van de VS reikt verder dan je denkt.

    aha ik begrijp het ...helaas

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    3.071
    31-05-2004

    Hezbollah heeft ons de juiste weg laten zien, geloof in de kracht van Allah (SWT) en de bezetters en hun handlangers kunnen verslagen worden. Onderschat de kracht van de gelovige Moejahadin niet. We hebben gezien hoe een paar honderd verzetstrijders in Falluhja een heel leger met de allernieuwste wapens een maand lang buiten de stad hebben tegengehouden en nog steeds houden ze stand tegen de Amerikanen. Men moet in Allah (SWT) geloven en de vijand zal op den duur verslagen worden.

  6. #21
    100% Lib

    Reacties
    1.077
    25-06-2004

    Origineel gepost door Palestine
    Hezbollah heeft ons de juiste weg laten zien, geloof in de kracht van Allah (SWT) en de bezetters en hun handlangers kunnen verslagen worden. Onderschat de kracht van de gelovige Moejahadin niet. We hebben gezien hoe een paar honderd verzetstrijders in Falluhja een heel leger met de allernieuwste wapens een maand lang buiten de stad hebben tegengehouden en nog steeds houden ze stand tegen de Amerikanen. Men moet in Allah (SWT) geloven en de vijand zal op den duur verslagen worden.
    ja maar zeg nou eerlijk ze hebben haast geen wapens?waarmee moeten ze dan vechten?als ze nou wisten wapens te smokkelen of zoals bin laden deed het zelf maken komt het goed inshallah en wordt palestina weer een staat van de palestijnen...maar zoals je zij onderschat het nooit..bin laden heeft immers de oorlog gewonnen tegen rusland...thanks to bush senior

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    2.533
    03-06-2004

    Origineel gepost door FAITHLESS128
    Ik wijs heel graag met de vinger naar Israel en geef me eens ongelijk .Maar kom wel met een goede reden waarom ik ongelijk heb.
    Kijk maar eens naar de bezetting van de westelijke Sahara door marokko, en de verzetsbeweging Polisario, in de Marokkaanse achtertuin! Goeie reden genoeg?
    The Prophet of Islam said;
    "I was ordered to fight the people, untill they believe in Allah and his Messenger"

    When the muslims divided then the people into Muslims and non-Muslims, and called to fight the others, untill they believe in what they themselves believe....théy started this clash, and began this war.
    In order to stop this war, they must re-examine their Islamic books and curricula, which are full of calls for Takfir and fighting the infidels........

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Origineel gepost door ElAlamein
    Kijk maar eens naar de bezetting van de westelijke Sahara door marokko, en de verzetsbeweging Polisario, in de Marokkaanse achtertuin! Goeie reden genoeg?

    Dat ik vroeg naar een goede reden , wil niet zeggen dat jij ook met je vingertje mag wijzen .
    Wat was het ook al weer ? Oh ja ,..verbeter de wereld...........
    primum non nocere

  9. #24
    MVC Lid

    Reacties
    2.533
    03-06-2004

    Origineel gepost door moppi
    ..bin laden heeft immers de oorlog gewonnen tegen rusland...thanks to bush senior

    ach, even een leugen ontmaskeren!
    Bin laden liep daar als groentje mee, en leerde daar het luxe prinsenleventje af te leggen, terwijl de Afghanen ZELF onderleiding van generaal Dostum( Tadzjiekenleider), en Shah Achmed Massoud van de Noordelijke Allientie, de Russen bestreden, onder ongelooflijke offers!

    Later had schoftje Bin Laden de ongelooflijke achterbakse hand in het opblazen van de Tijger van de Pantjirvallei, Achmed Massoud, de man die als enigste in staat was gebleken Noord Afghanistan in handen van de Afghanen te houden tijdens de Russische inval.15 jaar lang

    De moord op Massoud werd gepleegd 2 dagen voor 11/9, en uit respekt voor de inzet van alle Afghaanse guerilla's, en slachtoffers mag Bin Laden niet de eer worden toegekend, de Russen uit Afghanistan te hebben gejaagd!
    Dit is geschiedsvervalsing van de eerste klas, wat hem natuurlijk wel uitkomt!

    Maar in wezen is hij een sluipmoordenaar geweest van het Afghaanse verzet, om daarna de binnenvallende Taliban uit Pakistan te steunen, en te likken!
    Kortom, een verrader van de Afghanen!
    The Prophet of Islam said;
    "I was ordered to fight the people, untill they believe in Allah and his Messenger"

    When the muslims divided then the people into Muslims and non-Muslims, and called to fight the others, untill they believe in what they themselves believe....théy started this clash, and began this war.
    In order to stop this war, they must re-examine their Islamic books and curricula, which are full of calls for Takfir and fighting the infidels........

  10. #25
    MVC Lid

    Reacties
    2.533
    03-06-2004

    Origineel gepost door FAITHLESS128
    Dat ik vroeg naar een goede reden , wil niet zeggen dat jij ook met je vingertje mag wijzen .
    Wat was het ook al weer ? Oh ja ,..verbeter de wereld...........
    ik heb als nederlander weinig behoefte de Marokkaanse bezettingspolitiek van de WSahara te veranderen, ik denk dat je daarvoor Marokkaan moet zijn!
    Maar dit soort marokkanen hebben wel de ongelooflijke brutaliteit zich met alles en nog wat te bemoeien, als het maar niet hun land is!

    daarom, marokkaanse schoenmaker, hou je bij je leest! Marokko dus!
    The Prophet of Islam said;
    "I was ordered to fight the people, untill they believe in Allah and his Messenger"

    When the muslims divided then the people into Muslims and non-Muslims, and called to fight the others, untill they believe in what they themselves believe....théy started this clash, and began this war.
    In order to stop this war, they must re-examine their Islamic books and curricula, which are full of calls for Takfir and fighting the infidels........

  11. #26
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Origineel gepost door ElAlamein
    ik heb als nederlander weinig behoefte de Marokkaanse bezettingspolitiek van de WSahara te veranderen, ik denk dat je daarvoor Marokkaan moet zijn!
    Maar dit soort marokkanen hebben wel de ongelooflijke brutaliteit zich met alles en nog wat te bemoeien, als het maar niet hun land is!

    daarom, marokkaanse schoenmaker, hou je bij je leest! Marokko dus!
    Mensen beledigen , een tweede natuur van de Nederlander .
    Beetje bij beetje komen ze daarvoor uit. Vertrouwen doe ik ze al niet meer. Ze steken je dood als je ze de rug toekeert.

    Ik heb daar al een topic over gemaakt .

    Over en uit.
    primum non nocere

  12. #27
    MVC Lid

    Reacties
    2.533
    03-06-2004

    Origineel gepost door FAITHLESS128
    Mensen beledigen , een tweede natuur van de Nederlander .
    Vertrouwen doe ik ze al niet meer. Ze steken je dood als je ze de rug toekeert.

    Ik heb daar al een topic over gemaakt .

    Over en uit.
    o, ja, jij was dat kindje die zwaar beledigt was, omdat een kollegaatje jou niet groette, buiten je werk!

    En toen van dat ene kollegaatje maar gelijk de GEHELE NEDERLANDSE bevolking maakte!
    Generaliseren heet dat, en dat is pas beledigen, ik heb het tenminste nog over een PAAR marokkanen!
    The Prophet of Islam said;
    "I was ordered to fight the people, untill they believe in Allah and his Messenger"

    When the muslims divided then the people into Muslims and non-Muslims, and called to fight the others, untill they believe in what they themselves believe....théy started this clash, and began this war.
    In order to stop this war, they must re-examine their Islamic books and curricula, which are full of calls for Takfir and fighting the infidels........