1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    28
    10-02-2004

    Ben jij opzoek naar een stageplaats???

    Hoi, hoi,

    Een beetje een rare manier maarja ik probeer het hier omdat de scholen nog officieel niet zijn begonnen hier en misschien kan ik iemand aan een stageplek helpen.

    Ik heb de opdracht gekregen van het bedrijf uit om een stagaire te zoeken.

    Waar het om gaat is dat ons bedrijf een vrouwelijke stagaire zoekt die nog een stageplek nodig heeft.

    Het liefst iemand van de MBO die een economische opleiding volgt dus administratie, of detailhandel enzo.....

    Dus ben jij een spontane stagaire die nog opzoek is naar een hele leuke stageplek in eindhoven waarin je veel vrijheid zult hebben om jezelf te kunnen ontplooien dan kun je mij een prive mailtje sturen.

    Het maakt niet uit waar je woont in nederland je moet alleen rekening houden dat het bedrijf in eindhoven is met de bus 10 minuten reizen. Maar je zult veel vrijheid hebben met leuke vrije dagen, beurzen bezoeken enzo....

    Ben je geintresseerd?? Dan kun je me hierop een prive mailtje sturen waarin ik je kan vertellen wat voor soort bedrijf het is en bij intresse kunnen we een afspraak maken.

    Dit is een serieuze oproep.

    Groetjes,

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    28
    10-02-2004

    niemand geintresseert??

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.902
    29-10-2002

    zoek wel een stageplaats voor HBO...

    in bank- en verzekeringssector.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    28
    10-02-2004

    Origineel gepost door Mazlout
    zoek wel een stageplaats voor HBO...

    in bank- en verzekeringssector.
    Sorry de verzekeringsbedrijf waarmee ik samenwerkt heeft iemand 2 weken geleden aangenomen op hbo niveau ook een marokaanse jongen je bent net te laat.

    Succes verder

  5. #5
    ...

    Reacties
    56
    26-05-2004

    afstudeerstage, Management Economie en Recht!

    voor 7 a 8 maanden!

    in a'dam graag!

    thnx joe

    Ewa-Crew! ©

    Altijd een glimlach op het gezicht. Durft denk ik nooit Nee te zeggen. Lief en een ding is zeker GEVOELIG ! © Ffeiza


    Punt ©


  6. #6
    Tewayeghets

    Reacties
    937
    09-12-2002

    jammer dat er naar een administratief medewerkster wordt gezocht, want ikzelf studeer Sociale dienstverlening(krijg ook administratief werk),maar denk niet dat het wat voor mij wordt ,jammer want was al blij!
    deze account word door 2 mensen gebruikt!

  7. #7
    Nog een Keer!!

    Reacties
    52
    15-02-2004

    ik zoek nog steeds afstudeeropdracht
    hbo bedrijfseconomie............maar eindhoven is me echt te ver
    Ik ben de alterego van Bachelorette

    ok

  8. #8
    ont-saait

    Reacties
    1.278
    05-12-2003

    Re: Ben jij opzoek naar een stageplaats???

    Origineel gepost door Ali_Ehv
    Hoi, hoi,

    Een beetje een rare manier maarja ik probeer het hier omdat de scholen nog officieel niet zijn begonnen hier en misschien kan ik iemand aan een stageplek helpen.

    Ik heb de opdracht gekregen van het bedrijf uit om een stagaire te zoeken.

    Waar het om gaat is dat ons bedrijf een vrouwelijke stagaire zoekt die nog een stageplek nodig heeft.

    Het liefst iemand van de MBO die een economische opleiding volgt dus administratie, of detailhandel enzo.....

    Dus ben jij een spontane stagaire die nog opzoek is naar een hele leuke stageplek in eindhoven waarin je veel vrijheid zult hebben om jezelf te kunnen ontplooien dan kun je mij een prive mailtje sturen.

    Het maakt niet uit waar je woont in nederland je moet alleen rekening houden dat het bedrijf in eindhoven is met de bus 10 minuten reizen. Maar je zult veel vrijheid hebben met leuke vrije dagen, beurzen bezoeken enzo....

    Ben je geintresseerd?? Dan kun je me hierop een prive mailtje sturen waarin ik je kan vertellen wat voor soort bedrijf het is en bij intresse kunnen we een afspraak maken.

    Dit is een serieuze oproep.

    Groetjes,
    probeer deze rubriek Studie en Infopunt

  9. #9
    Meerdere gebruikers

    Reacties
    622
    08-10-2006

    Citaat Geplaatst door Ali_Ehv Bekijk reactie
    Hoi, hoi,

    Een beetje een rare manier maarja ik probeer het hier omdat de scholen nog officieel niet zijn begonnen hier en misschien kan ik iemand aan een stageplek helpen.

    Ik heb de opdracht gekregen van het bedrijf uit om een stagaire te zoeken.

    Waar het om gaat is dat ons bedrijf een vrouwelijke stagaire zoekt die nog een stageplek nodig heeft.

    Het liefst iemand van de MBO die een economische opleiding volgt dus administratie, of detailhandel enzo.....

    Dus ben jij een spontane stagaire die nog opzoek is naar een hele leuke stageplek in eindhoven waarin je veel vrijheid zult hebben om jezelf te kunnen ontplooien dan kun je mij een prive mailtje sturen.

    Het maakt niet uit waar je woont in nederland je moet alleen rekening houden dat het bedrijf in eindhoven is met de bus 10 minuten reizen. Maar je zult veel vrijheid hebben met leuke vrije dagen, beurzen bezoeken enzo....

    Ben je geintresseerd?? Dan kun je me hierop een prive mailtje sturen waarin ik je kan vertellen wat voor soort bedrijf het is en bij intresse kunnen we een afspraak maken.

    Dit is een serieuze oproep.

    Groetjes,


    Is het nog steedddss geldig ik zie dat het van 2004 is ........ ik heb nuuuu een stage plek nodig als het kan