1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    247
    06-05-2003

    Post Lijfwachten vergeten Sharon

    Lijfwachten vergeten Sharon

    De Israëlische radio maakte woensdag bekend dat de lijfwachten van de Israëlische premier Ariel Sharon hun baas zijn vergeten en zonder hem zijn weggereden toen ze hem thuis kwamen ophalen.

    Het streng bewaakte konvooi arriveerde bij Sharons woning om hem naar het parlement te brengen. Nadat men dacht dat Sharon was ingestapt, vertrok het konvooi richting het parlement. Daar aangekomen ontdekten de agenten van Shin Bet dat de premier nog met zijn persoonlijke lijfwacht thuis zat.

    Inmiddels heeft de Shin Bet, die verantwoordelijk is voor de veiligheid van de premier, een onderzoek ingesteld. Sharon zou een van de best beschermde personen ter wereld zijn.

  2. #2
    Offline ..

    Reacties
    4.562
    22-01-2003

    lekker voor die vetzak bolle ,
    In three words I can sum up everything I've learned about life.... It goes on.

  3. #3
    Spiritual & Mystical

    Reacties
    329
    31-03-2004

    Sharon komt nog wel aan de beurt...Ooit zal iemand de kans krijgen deze nare man te laten verdwijnen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    247
    06-05-2003

    Dit zou de wereldvrede ten goede kunnen komen. Gewoon Sharon eens in de Palestijnse gebieden op straat vergeten.

  5. #5
    moroccan pride

    Reacties
    759
    10-02-2003

    hem in een gaskamer vergeten dat zou echt goed zijn voor die vette racist uit tel aviv.
    NOOIT MEER AUSCHWITZ!!!WEL Gaza?????


    ARIF irifien.....3aacha Rif..

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    3.115
    17-07-2004

    Sharon , wat moet ik daar nou over zeggen .

    Nee , ik zeg niets over dat beest . Mijn kwaad kan ik niet in woorden overbrengen.
    Doe ik dat toch , dan is de kans groot dat ik een ban krijg .
    primum non nocere

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    837
    20-04-2003

    hoe kunne ze hem nou over het hoofd zien, sjow dat moete dan wel hele schele bewakers zijn. maja dinge gebeuren nou eenmaal, en nu gaat de hele bewakingwereld natuurlijk wakker liggen omdat de heer Sharon niet goed genoeg bewaakt wordt. ach gossie, een nieuwe missie erbij voor zijn persoonlijke lijfwacht bush. Hoeveel zou hij er nu weer voor over hebben om zijn sharon te verdedigen
    Allah jahdiena kbel majedina