1. #1
    ILLIGAALTJE

    Reacties
    132
    16-02-2002

    tweede fase sucks

    WIE ZIT ER OOK IN HAVO EN VWO, DIE TWEEDE FASE IS ECHT DOM, MET DIE PROFIELEN EN NOG DIE ALGEMEENE DEEL MET *** ANW EN CKV. DAN NOG DIE PROFIELEN WAAR JE UIT MOET KIEZEN, ECHT ZE HEBBEB NIKS TE VERZINNEN.
    MAARE VRAAGJE WIE ZIT ER IN HAVO ( MET HET E&M) REAGEER DAN , EANT MISCHIEN KUNNEN JULLIE ME HELPEN MET VERSLAGEN, PRAKTISCHE OPDRACHTEN ENZ, EN ALS JULLIE IETS NODIG HEBBEN KUNNEN JULLIE HET OOK VRAGEN

  2. #2
    Too Odd To Describe

    Reacties
    207
    26-02-2002

    Je hebt gelijk!!!!
    Wollah ik haat de tweede fase met die blabla vakken CKV en ANW, voor CKV heb ik vier blokken lang niks gedaan....
    Maarre ik zit op het VWO met E&M, Bent DAgilia doet HAVO en die heet ook E&M....
    Zoals mijn klasgenoot al zei: werkstukken haal je gewoon van scholieren.com. ze hebben daar echt ALLES
    maarre het ga je goed..
    Thalla,

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    12
    05-02-2002

    ja, die tweede fase is echt erg , ik zit op het havo en doe c&m, dan heb je 5 keer in de week ckv, alsof ik niks beters te doen heb.

  4. #4
    KICKING MACHINE

    Reacties
    870
    08-03-2002

    zelf zal ik niet al te vaak naar scholieren.com de leraren weten ook dat er heel veel leerlingen zijn die daar gebruik van maken. Dus bij de beoordeling letten ze er ook op!

    Een aantal leerlingen hebben dit namelijk echt kunnen meemaken, waardoor ze moesten blijven zitten. Zonde, ik kan niet anders zeggen. Neem van mij aan dat je wel werkstukken van het net kan halen, maar haal voor een werkstuk meerdere van het net. En vergelijk de bronnen dan. Door de bronnen met elkaar te vergelijken en te combineren heb je altijd een mooi eindproduct.

    groetjes kickgirl

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    55
    03-03-2002

    IK heb wel een advies voor jou. Of je het nou leuk vindt of niet, je zit momenteel in die tweede fase. Probeer dat soort dingen daarom altijd positief te bekijken. Als je je diploma eenmaal hebt zul je beter voorbereid zijn op het HBO. Doordat jullie vakkenpakket heel uitgebreid is zul je later ook geen problemen krijgen met het vinden van de juiste opleiding.... je kunt met jouw vakkenpakket immers alle kanten op.

    Er zitten dus ook een heleboel positieve kanten aan en als je dat diploma eenmaal hebt, zul je blij zijn dat je het allemaal hebt gehad.

    Take care!! :



    zwaai:
    Peace and love to you!!

  6. #6
    ILLIGAALTJE

    Reacties
    132
    16-02-2002

    ik ken die site scholieren.com maar daar staat meestal niet wat ik nodig heb daardoor vraag ik het ook aan jullie, want onze p.o. zijn heel anders dab wat op die site staat








    : :

  7. #7
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    Iwa mensen....

    ZOals Lil saida al zei ik zit nu in havo 4 en doe E & M en het is gewoon heel ff wennen hoewel het wel een marteling is. werkstukken.pagina.nl is ook een goeie hulpmiddel.

    Bent dagilia
    La vie est belle!

  8. #8
    Too Odd To Describe

    Reacties
    207
    26-02-2002

    thamejnount heb je echt 5 keer per week CKV??? Wejow, bij ons op school hebben de C&M ers maar een keer per week CKV.
    Die boeken die we krijgen slaan echt nergens op.... PALET blabla
    Één keer is al te veel bij oms laat staan 5 keer....

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    12
    05-02-2002

    ja ik heb 2 keer in de week ckv1 en 3 keer in de week ckv23.
    hoe kan het dat jullie maar een keer in de week ckv hebben als je c&m hebt, want alleen in je profieldeel heb je al verplicht ckv23 en dat zijn drie verschillende lessen: tekenen, handvaardigheid en kunstgeschiedenis, mischien moeten jullie dat nog krijgen.

  10. #10
    MVC Lid

    Reacties
    57
    27-02-2002

    Kop op studjes!!

    Je moet toch wat doen om dat welbegeerde papiertje te halen!
    Even doorbijten en dan komt het wel goed!

    Groetjes
    Bulma
    Boven elke wetende staat de Alwetende!

  11. #11
    *getrouwd*

    Reacties
    306
    26-02-2002

    ....abdel aziz...of god mag weten hoe je heet.....waarom wil je een onderwerp aanwakkeren???? er gaan palestijnen dood....maar wij hebben we het over de tweede fase???!!
    als je het daar niet over wil hebben....(omdat ik denk dat je zelf niet in de postie bevindt)...klik je dus gewoon op een andere topic!!!!!!!!
    ciaaaaaaaaaaaaaooo!
    doe by the way ook havo!!!
    en het DOET inderdaad NIET!!!

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    45
    28-01-2002

    he

    ook al zo'n hekel aan de tweede fase, het is inderdaad heel irritant. maar ja ik zit nu in 6 gymanasium en ik heb N en T profiel. met nog de irritante vakken als latijn grieks, natuurkunde, echt gatver. maar ja het is zo voorbij, ik zit nu al in de eindexamenklas, dus het is zo voorbij.
    als ik nu terug kijk op die jaren dan was het echt een hel, met die PWS op het eind helemaal, ieuw, en al die po's.
    veel succes aan de mensen die nu pas beginnen met de tweede fase

  13. #13
    *Tetouania*

    Reacties
    568
    06-01-2002

    ja je kunt naar www.scholieren.nl gaan maar je kan ook naar www.samenvattingen.com gaan
    ik kies daar vaak een verslag, maar ik zit nog in de vierde klas van HAVO in de middelbare school

    ewa thalla

  14. #14
    Fati Fleur

    Reacties
    3.310
    08-02-2002

    hmmm Let me see...

    CKV 5 keer in de week ZIEKK hoor. ik heb het 1 keer met een E & M profiel< En als we het hebben dan maken we die meester ziek. We moeten 5 boeken of zo af hebben dit jaar we hebben geen eens 1 gedaan :melig: Ewa ja niet af betekent in de zoemr alles afmaken...
    DAT GA IK DUS ECHT NIET DOEN... In de zomer raak ik geen eens een pen aan Ewa mensen We moeten ons zelf er door heen bijten en dan heb je oevr 6 jaar of zo alelmaal afgestudeerde hbo'ers en mensen die universiteit hebben gedaan en allemaal MGHARBA inchallah ..... DOnt Let us down

    Bent dagilia
    La vie est belle!

  15. #15
    Too Odd To Describe

    Reacties
    207
    26-02-2002

    Origineel gepost door firdous
    he

    ook al zo'n hekel aan de tweede fase, het is inderdaad heel irritant. maar ja ik zit nu in 6 gymanasium en ik heb N en T profiel. met nog de irritante vakken als latijn grieks, natuurkunde, echt gatver. maar ja het is zo voorbij, ik zit nu al in de eindexamenklas, dus het is zo voorbij.
    als ik nu terug kijk op die jaren dan was het echt een hel, met die PWS op het eind helemaal, ieuw, en al die po's.
    veel succes aan de mensen die nu pas beginnen met de tweede fase
    he firdous,
    je hebt gelijk!!! die f***ing vakken latijn en grieks...
    ik heb dat voor anderhalf jaar met tegenzin gedaan. Ik MOEST het van mijn mentor doen. Na een jaar zeuren mocht ik er eindelijk mee stoppen. Weet je hoe blij ik was!!!
    Jij hebt ook nog een moeilijke profiel!!! N&T ... wiskunde b voor 3 jaar.... ik doe E&M maar omdat ik in de vierde van het VWO zit moet ik ook wiskunde a en b doen....

    Maarre Veel SUCCES met je eindexamens!!!!!