1. #16
    anti NOS en P&W

    Reacties
    10.724
    19-11-2002

    tfou ala lehoodia

  2. #17
    MVC Lid

    Reacties
    695
    25-09-2003

    Ik begrijp de hele politiek niet:
    Een partij benoemd een kamerlid ter bevordering van de emacipatie bij alloctone vrouwen. (niets mis mee)
    Maar de kamerlid beledigd de grootste deel van haar doelgroep en ze bakt er helemaal niets van met dat beleid van haar. krijgt daar een salaris voor van 100.000 euro dat wij als belastingbetaler betalen.
    En dan wordt ze niet uit haar functie gezet als niet functionerend: face it: ze heeft totaal niets bereikt, sterker nog ze heeft alles verergerd.
    Ze is gewoon een bedriegster die op die manier een hoge salaris opstrijkt!!! En nederlanders vinden het prima belastingbetalen voor leedvermaak. krijgen ze waar voor hun geld, maar ondertussen wordt alle sociaal economische voorzieningen die laatste jaren zijn opgebouwd weer afgebroken dor de zelfde politieke partij!!

    Bezuinigingen: Oke begin dan eerst de niet functionerende zwaar betaalde politici weg te sturen en zonder gouden handdruk: in dit geval het liefst met een enkeltje Mogadishu. Daar weten ze wel raad met dit type mens.
    Lang heb ik gezocht naar de zon in de zomer maar nooit gevonden, de rivieren zijn droog alsnog kan ik niet oversteken!!!

  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    439
    19-01-2002

    Origineel gepost door ieffies
    Ik begrijp de hele politiek niet:
    Een partij benoemd een kamerlid ter bevordering van de emacipatie bij alloctone vrouwen. (niets mis mee)
    Maar de kamerlid beledigd de grootste deel van haar doelgroep en ze bakt er helemaal niets van met dat beleid van haar. krijgt daar een salaris voor van 100.000 euro dat wij als belastingbetaler betalen.
    En dan wordt ze niet uit haar functie gezet als niet functionerend: face it: ze heeft totaal niets bereikt, sterker nog ze heeft alles verergerd.
    Ze is gewoon een bedriegster die op die manier een hoge salaris opstrijkt!!! En nederlanders vinden het prima belastingbetalen voor leedvermaak. krijgen ze waar voor hun geld, maar ondertussen wordt alle sociaal economische voorzieningen die laatste jaren zijn opgebouwd weer afgebroken dor de zelfde politieke partij!!

    Bezuinigingen: Oke begin dan eerst de niet functionerende zwaar betaalde politici weg te sturen en zonder gouden handdruk: in dit geval het liefst met een enkeltje Mogadishu. Daar weten ze wel raad met dit type mens.

    Triestig en echt schandalig !
    Thuis met mijn zoontje en man

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.441
    09-10-2002

    heey dank je wel ik zocht deze al een tijdje maar niemand had hem

  5. #20
    AlhamdoulilahYaRab<3

    Reacties
    24.230
    30-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Origineel gepost door IF U LIKE ME
    Moet eerlijk zeggen dat ik, netals 'de tot het gebed roeper' van de moskee, die wijst op het gebed door haar wordt geprovoceerd haar visie te ondermijnen door mijn kennis waardoor ook geloof wordt verrijkt en versterkt.

    Allahs wegen zijn ondoorgrondelijk, subhana allah
    Inderdaad.Allahou Akbar!



    11/01/10: tahar alhamdoulilah**27/01/10 Kruipen **24/03/10 eerste stapjes

  6. #21
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    Ik heb in die fragment net ook gehoord dat die regisseur het wil uitzenden bij El Jazeera. Ik denk dat El Jazeera hen zal uitlachen en het zal toesturen naar Bin Laden hahahaha

  7. #22
    ***geland***

    Reacties
    1.977
    12-03-2004

    En over die hashakoem lihoediya, zij krijgt haar verdiende loon wel van haar zogenaamde extremisten. o wee als iemand haar op straat tegenkomt. Ik zou me alleszins op dat moment niet vervelen, en mijn vingers ook niet!!