1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    476
    24-04-2009

    baby loopt 2 weken voor op groei

    wie had dit ook?? Ik ben 28 weken. Maar volgends de echo zijn de metingen 30 weken. Ik weet precies wanneer ik ongie ben geweest en heb op t begin een termijnecho gehad, dus ik ben geen 30 weken zwanger.

    Houdt dit nu in dat ik eerder ga bevallen???

  2. #2
    De Maroekaaan. :D

    Reacties
    8.601
    12-01-2010

    Citaat Geplaatst door leila1989 Bekijk reactie
    wie had dit ook?? Ik ben 28 weken. Maar volgends de echo zijn de metingen 30 weken. Ik weet precies wanneer ik ongie ben geweest en heb op t begin een termijnecho gehad, dus ik ben geen 30 weken zwanger.

    Houdt dit nu in dat ik eerder ga bevallen???

    och meissie toch maak je geen zorgen..

    mij hadden ze ook verteld dat mij baby 4 weken ouder zou zijn terwijl ik toch echt weet wanneer ik met mijn man was.

    Toen keken ze me nog raar aan zo van hoofdoekje kan niet tellen. maar niets van aan trekken. Ik begin steeds meer te begrijpen hoe het zorgsysteem hier werkt.


    Miep..Miep... Zoefff

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    476
    24-04-2009

    hahahha ok. ik denk al?? Misschien zijn marokkaanse kindjes gewoon wat groter dan nederlandse kindjea???

  4. #4
    De Maroekaaan. :D

    Reacties
    8.601
    12-01-2010

    Citaat Geplaatst door leila1989 Bekijk reactie
    hahahha ok. ik denk al?? Misschien zijn marokkaanse kindjes gewoon wat groter dan nederlandse kindjea???

    nee hoor schat, lees wat vaker wij /jonge ouders of ga op nederlandse ouders topics.. en dan kan je zo gebooorten gewicht vergelijk met waar jij nu op zit.

    stomme onrust zaaiers in het ziekenhuis ook/\.
    Miep..Miep... Zoefff

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    487
    11-04-2004

    Citaat Geplaatst door leila1989 Bekijk reactie
    hahahha ok. ik denk al?? Misschien zijn marokkaanse kindjes gewoon wat groter dan nederlandse kindjea???

    Normaal zijn NL groter dan Marokkaanse kindjes.

    Maar zoals iemand eerder zei, niks van aantrekken ze zeggen zoveel.
    Ik ken mensen tegen wie is verteld om een abortus te plegen omdat het kindje zwaar gehandicapt zou zijn. En gelukkig heeft die vrouw niet naar hun advies geluisterd, maar ze was er wel ziek van gedurende de zwangerschap. En uiteindelijk had ze een super gezonde kindje.

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    50
    19-08-2010

    Bij mij was dat ook zo. Mijn kind was ook in lengte langer en woog zwaarder. Uiteindelijk werd ik 2 weken eerder voor de uitrekendatum ingeleid.

  7. #7
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Mijn baby liep 1,5 week voor, nou ben gewoon 6 dagen later bevallen alsnog hoor. Houdt in dat hij/zij gewoon groter is vaak..meer niet. Kan eerder komen maar hoeft niet.

    Bij de geboorte was hij btw 4 kg.
    Weg

  8. #8
    So Happy Together!!

    Reacties
    3.286
    23-03-2005

    Mijn zoontje was ook altijd bij alle echo's groter dan hij zou moeten zijn.. Toch een week na de uitgerekende datum bevallen..

    Hij was trouwens bijna 4 kg en 53cm lang.. Dus hij was wel groter als gemiddeld..

    Blessed!


  9. #9
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door leila1989 Bekijk reactie
    hahahha ok. ik denk al?? Misschien zijn marokkaanse kindjes gewoon wat groter dan nederlandse kindjea???
    Nee meestal juist andersom
    Weg

  10. #10
    Ait Bouyahyi

    Reacties
    5.313
    05-03-2007

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door Koppig_Rammetje Bekijk reactie
    Mijn zoontje was ook altijd bij alle echo's groter dan hij zou moeten zijn.. Toch een week na de uitgerekende datum bevallen..

    Hij was trouwens bijna 4 kg en 53cm lang.. Dus hij was wel groter als gemiddeld..
    Masha'Allah! Wat een cutieee, echt kei-schattigg.

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    476
    24-04-2009

    mashallah koppig rammetje echt een zine van een boy. Moge allah over hem waken inshallah.


    Oh hahaha ik dacht dat marokjes groter waren?? Misschien hebben we teveel campinamelk op dat wij nou ook grotere kids krijgen???

  12. #12
    <3 M&R&I

    Reacties
    6.324
    05-07-2007

    mijn zoontje liep volgens de echo's ook voor op groei.. zo'n 3 wkn.

    vele groei-echo's gehad en zo'n 3 suikertesten..
    uiteindelijk met 39 wkn bevallen en hij woog 4 kilo en was maar 49cm

    Mama van 3 prachtige kindjes el7amdolilah

    Compleet gelukkig, gelukkig compleet

    Ba2di ma3ak 7ayati laakher elzaman...


  13. #13
    De Maroekaaan. :D

    Reacties
    8.601
    12-01-2010

    lady's als de baby geboren is met 4 kilo ect.. en boven de 5o cm, wat voor maatje kon die dan aan bij de geboorte.??

    ik heb in de baby tas namelijk rompertje+kleertjes van 50 er in gedaan evenals rompertje+ kleertjes van 50/56 want vind het zo moeilijk in te schatten. wat nou wel goed zal passen.
    Miep..Miep... Zoefff

  14. #14
    استرجل

    Reacties
    44.821
    15-08-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door MoesCH Bekijk reactie
    mijn zoontje liep volgens de echo's ook voor op groei.. zo'n 3 wkn.

    vele groei-echo's gehad en zo'n 3 suikertesten..
    uiteindelijk met 39 wkn bevallen en hij woog 4 kilo en was maar 49cm
    Ik kreeg ook veel echo's dat was wel leuk! En 1 suikertest ook, had ook veel vruchtwater.. en kijken of ik infecties had etc

    Ik was met 40w6d bevallen met zelfde gewicht+lengte
    Weg

  15. #15
    <3 M&R&I

    Reacties
    6.324
    05-07-2007

    Citaat Geplaatst door Nemesis030 Bekijk reactie
    Ik kreeg ook veel echo's dat was wel leuk! En 1 suikertest ook, had ook veel vruchtwater.. en kijken of ik infecties had etc

    Ik was met 40w6d bevallen met zelfde gewicht+lengte
    ja die echo's waren wel leuk! Maar die suikertesten vond ik minder

    moesten jij en je zoontje ook n nachtje in t zkh blijven om zijn suiker te testen?

    Mama van 3 prachtige kindjes el7amdolilah

    Compleet gelukkig, gelukkig compleet

    Ba2di ma3ak 7ayati laakher elzaman...