1. #1
    Al7amdolilah

    Reacties
    276
    11-04-2005

    Luiertas

    Lieve dames,

    Weten jullie waar ik een mooie/leuke luiertas kan kopen?

    Ik vind zelf de luiertas van Oilily mooi. Wel het model V-mummy. Die krengen zijn alleen erg duur. Dus weten jullie waar ik iets soortgelijks kan kopen. Wil wel per se dat er fuchsia inzit

    Tnx



  2. #2
    Al7amdolilah

    Reacties
    276
    11-04-2005

    Citaat Geplaatst door LOULOU22 Bekijk reactie
    marktlaats
    Is dat wel veilig? Ik durf niet zo gauw iets van MP te kopen. Hoor vaak dat men daar wordt opgelicht Heb jij ervaring met MP?



  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.746
    21-03-2005

    Ik heb een week geleden een luiertas gekregen van een vriendin. Hij is van Armani: Vreselijke tas! Als je van patserig houdt en van merken dan mag je die van mij overnemen:-) Maar ik waarschuw je, Armani staat er in vol ornaat op. Dit weekend gaat de tas op Marktplaats.

  4. #4
    Verbannen

    Reacties
    1.265
    14-11-2007

    Citaat Geplaatst door nova Bekijk reactie
    Ik heb een week geleden een luiertas gekregen van een vriendin. Hij is van Armani: Vreselijke tas! Als je van patserig houdt en van merken dan mag je die van mij overnemen:-) Maar ik waarschuw je, Armani staat er in vol ornaat op. Dit weekend gaat de tas op Marktplaats.
    Een gegeven paard mag je niet in de bek kijken, en al helemaal niet op marktplaats verkopen!!!!!

    Stel dat ze die tas daar tegenkomt

    Maar ontopic, ik had een tas van kitch kitchen! Weer eens wat anders, want alle marokkanen lopen met oilily..

  5. #5
    Al7amdolilah

    Reacties
    276
    11-04-2005

    Citaat Geplaatst door nova Bekijk reactie
    Ik heb een week geleden een luiertas gekregen van een vriendin. Hij is van Armani: Vreselijke tas! Als je van patserig houdt en van merken dan mag je die van mij overnemen:-) Maar ik waarschuw je, Armani staat er in vol ornaat op. Dit weekend gaat de tas op Marktplaats.
    Haha sorry moest echt om jouw reactie lachen
    En nee sorry ben helemaal niet van de merken. Ik vind de Oilily erg mooi omdat ik van veel kleur en flower power houd



  6. #6
    Al7amdolilah

    Reacties
    276
    11-04-2005

    Citaat Geplaatst door mimija Bekijk reactie
    Maar ontopic, ik had een tas van kitch kitchen! Weer eens wat anders, want alle marokkanen lopen met oilily..
    Das waar, dat vind ik ook erg jammer haha maar ik ben gewoon echt gek op kleurtjes en bloemen etc. dus Oilily vind ik echt mooi, niet omdat t een merk is oid. Ben helemaal niet van de merken. Kitch kitchen is idd ook kleurrijk, maar is ie niet aan de buitenkant van plastic?



  7. #7
    ..................

    Reacties
    1.296
    26-10-2003

    Ik denk dat marktplaats wel betrouwbaar is, sowieso moet je pas geld geven als je de tas hebt gezien of het wel in goede staat is.

    ik heb zelf nog niet van marktplaats gekocht, maar wel verkocht en elke keer hielden de mensen zich netjes aan hun afspraak.

    Een keer een fiets aan een klein Marokkaans jochie (echt 8 jaar ofzo) mijn ouders hadden een nieuwe fiets gekregen toen ze meubels hadden besteld die fiets heb ik op marktplaats gezet. Toen mijn man met die fiets naar hun ging zag ik hem voor de deur op en neer springen, en zijn kleine zusje naast hem met krulletjes echt zo lief, toen kwam zijn vader naar buiten met een hele grote baard de fiets naar binnen dragen, was echt leuke ervaring. Maar dat jochie mailde me om de 5 minuten wanneer we zouden komen enzo ahha, echt zo'n kleine donder die niet stil kan staan op zijn plek jullie kennen dat wel Hij had de hele koop zelf geregeld slim ventje

    En een andere keer had mijn zusje een bureau, maar ze wilde haar kamer een make-over geven en het bureau wegdoen. Ze mocht van mijn vader geen nieuwe totdat ze de oude had verkocht want het was echt in goede staat en duur aangeschaft. Toen heb ik dat bureau op marktplaats gezet. Een mevrouw reageerde, en ik ging akkoord met haar bod. Meestal ga ik sneller akkoord als ik met een vrouw te maken heb. Toen ze aankwamen bij mijn ouders thuis, bleken het Bosnische mensen te zijn. En ze volgden les in dezelfde moskee waar wij ook altijd gaan, daar huren ze een zaaltje en dan krijgen ze les van onze imaam, dus tijdens het praten kwamen we daarachter. En haar zoon was naar Egypte verhuisd, 18 jaar, studeerde aan de Azhar Universiteit Islamitische studies, ze zei zo 'ik ga ook hoofddoek dragen ik ben beetje laat ermee' 'Mijn zoon is naar Egypte ik ga zijn kamer opnieuw inrichten voor hem maar misschien komt hij nooit terug en daar trouwen'. Was echt hele leuke ervaring

    sinds ik zwanger ben wil ik echt veel praten ahah

  8. #8
    Verbannen

    Reacties
    1.265
    14-11-2007

    Citaat Geplaatst door moslimaatje Bekijk reactie
    Das waar, dat vind ik ook erg jammer haha maar ik ben gewoon echt gek op kleurtjes en bloemen etc. dus Oilily vind ik echt mooi, niet omdat t een merk is oid. Ben helemaal niet van de merken. Kitch kitchen is idd ook kleurrijk, maar is ie niet aan de buitenkant van plastic?
    Ja hij is aan de buitenkant indd van plastic..

    Iedereen had ook zoiets van is dit de tas die je zo leuk vond
    Maar nu zeggen ze hoe vaker we die tas zien hoe leuker hij wordt

    Maar ben de luiertas uperhaupt zat! Wil weer gewone leuke schoudertas, ipv dat grote ding!!!

  9. #9
    Verliefd!

    Reacties
    556
    08-03-2010

    ik ben ook nog opzoek naar een leuke luiertas
    "24 December 2009", Het begin van iets moois Inshallah (L)

    Gelukkig Getrouwd Met Mijn Liefde Alhamdoulilah(L)


  10. #10
    Mission Completed

    Reacties
    3.759
    21-03-2004

    MVC Premium MVC Premium
    Ik zag bij bijenkorf zo een LIEF! luiertas.. best leuk.. maar volgens mij zijn die ook best prijzig?

    De pennen zijn opgeheven en de inkt is opgedroogd.


  11. #11
    Mission Completed

    Reacties
    3.759
    21-03-2004

    MVC Premium MVC Premium

    Zoiets... ? Wel rond 100 euro..

    De pennen zijn opgeheven en de inkt is opgedroogd.


  12. #12
    moslima

    Reacties
    2.074
    19-01-2005

    Ze hebben dat soort tassen ook bij Kruidvat. Geen merk maar wel een mooie prijs.

  13. #13
    Verbannen

    Reacties
    8.402
    10-01-2003

    Ik heb een hele mooie luiertas gevonden bij de aldi.Heeft verschillende zakjes met warmhoudvakjes.Hij was maar 20 euro en ben er erg blij mee.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    1.854
    07-08-2009



    deze is mooi

  15. #15
    Al7amdolilah

    Reacties
    276
    11-04-2005

    Citaat Geplaatst door turkgirl Bekijk reactie
    Ik denk dat marktplaats wel betrouwbaar is, sowieso moet je pas geld geven als je de tas hebt gezien of het wel in goede staat is.

    ik heb zelf nog niet van marktplaats gekocht, maar wel verkocht en elke keer hielden de mensen zich netjes aan hun afspraak.

    Een keer een fiets aan een klein Marokkaans jochie (echt 8 jaar ofzo) mijn ouders hadden een nieuwe fiets gekregen toen ze meubels hadden besteld die fiets heb ik op marktplaats gezet. Toen mijn man met die fiets naar hun ging zag ik hem voor de deur op en neer springen, en zijn kleine zusje naast hem met krulletjes echt zo lief, toen kwam zijn vader naar buiten met een hele grote baard de fiets naar binnen dragen, was echt leuke ervaring. Maar dat jochie mailde me om de 5 minuten wanneer we zouden komen enzo ahha, echt zo'n kleine donder die niet stil kan staan op zijn plek jullie kennen dat wel Hij had de hele koop zelf geregeld slim ventje

    En een andere keer had mijn zusje een bureau, maar ze wilde haar kamer een make-over geven en het bureau wegdoen. Ze mocht van mijn vader geen nieuwe totdat ze de oude had verkocht want het was echt in goede staat en duur aangeschaft. Toen heb ik dat bureau op marktplaats gezet. Een mevrouw reageerde, en ik ging akkoord met haar bod. Meestal ga ik sneller akkoord als ik met een vrouw te maken heb. Toen ze aankwamen bij mijn ouders thuis, bleken het Bosnische mensen te zijn. En ze volgden les in dezelfde moskee waar wij ook altijd gaan, daar huren ze een zaaltje en dan krijgen ze les van onze imaam, dus tijdens het praten kwamen we daarachter. En haar zoon was naar Egypte verhuisd, 18 jaar, studeerde aan de Azhar Universiteit Islamitische studies, ze zei zo 'ik ga ook hoofddoek dragen ik ben beetje laat ermee' 'Mijn zoon is naar Egypte ik ga zijn kamer opnieuw inrichten voor hem maar misschien komt hij nooit terug en daar trouwen'. Was echt hele leuke ervaring

    sinds ik zwanger ben wil ik echt veel praten ahah
    Ik heb vandaag een bod gedaan op een luiertas, maar die vrouw wilt het alleen opsturen. Duseerst betalen en dan opsturen dat vind ik dus eng haha.

    Anyway leuk jouw ervaringen met MP-klanten en nog gefeliciteerd met je zwangerschap!!!