1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    7
    06-10-2010

    Een goede Imam in Brussel om Shir te verwijderen

    Lieve mensen ik zit met een vrij groot probleem. Ik heb een tweelingbroer van 26 die normaal echt heel leuk, spontaan, lief en zorgzaam is en die heel heel veel respect voor onze ouders heeft. Nu is het zo dat hij al een tijdje heeel erg van het padje af is. hij leeft in zijn eigen wereld en letterlijk alles wat er om hem heen gebeurt boeit hem niet. hij heeft geen respect meer voor onze ouders en letterlijk hij ziet niemand in ons gezin meer staan pas geleden zelfs een mega ruzie met mijn broer dat bijna uit hand was gelopen..

    Ik had altijd een hele goede band met hem we waren heeel erg close en deelden alles met elkaar nu is het zelfs zo ver dat hij niet eens meer tegen mij praat . De manier van zijn gedrag, handelen en doen is 360 graden anders dat ik gewoon mijn eigen broer niet eens meer herken... Toen we in marokko waren was mijn vader met hem naar een imam geweest en die gaf aan dat er Shir bij hem is gedaan we geloofden er niet echt in meer in de zin omdat we nooit zoiets hadden meegemaakt of verwacht dat het ons zou kunnen overkomen.. Om en heel lang verhaal kort te maken, van de week was het weer zover dat hij weer last had van zijn kuren nu was het zelfs zo erg dat er een mega grote ruzie ontstond met ons vader..

    Uit het niets begon mijn broer ineens te praten en het was zo eng want de stem wat er uit hem kwam was niet van mijn broer het leek alsof er laista 1 of ander Djenn zat te praten. Ik heb nog nooit zoiets meegemaakt en ben letterlijk zo bang dat hij niet beter wordt en dat hij zichzelf nog iets aan gaat doen.

    Het maakt heel ons gezin kapot iedereen lijdt eronder en we weten gewoon niet waar we moeten beginnen we zijn naar meerdere imams geweest en die zeggen allemaal hetzelfde en ze zeggen dat wat er bij hem is gedaan is zo erg dat het met alleen Rokiya niet te verwijderen is..

    Nu hebben we gehoord dat er in Brussel een Soussie is die heel goed is in Shir verwijderen kan AUB AUB iemand mij aan zijn nummer helpen.. Wollah ik zal diegene zo dankbaar zijn en Inshallah dat Allah swt over al onze moslims zal waken...

  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    672
    26-04-2010

    Een jointje en a sad love ending bv kan hem ook zo een rare stem bezorgen. Weinig slaap, teveel gehuild..... ook

    Uit het niets begon mijn broer ineens te praten en het was zo eng want de stem wat er uit hem kwam was niet van mijn broer het leek alsof er laista 1 of ander Djenn zat te praten.
    account overgenomen van manlief

  3. #3
    Ben GEK!!

    Reacties
    334
    11-11-2009

    MVC Premium MVC Premium
    Een imam die Shir verwijderd? Laat hem rokya tegen shir verrichten
    Moge Allah jouw broer genezen, ameen.

  4. #4
    MVC Lid

    Reacties
    64
    05-05-2010

    bullshit, de enige genezingswijze van sihr is roqia!! Wel moet je broer er open voorstaan alles goed opvolgen!

    Zeker niet naar iemand gaan die sihr verwijderd dmv sihr!! het gaat je broer alleen maar slechter maken.

  5. #5
    MVC Lid

    Reacties
    21
    01-10-2010

    Citaat Geplaatst door moslima2211 Bekijk reactie
    we zijn naar meerdere imams geweest en die zeggen allemaal hetzelfde en ze zeggen dat wat er bij hem is gedaan is zo erg dat het met alleen Rokiya niet te verwijderen is..
    Salaam aleykoem warhmatullaahi wa barakatoe

    Deze mensen willen Shirk doen en tovernarij gebruiken tegen Si7r a3uwdhu billaah
    al deze imaams die dat zeggen zijn tegen de wetgeving van Allaah
    En zeggen ruqya ( dou3a doen waarbij men Allaah vraagt om genezing ) niet genoeg is duidt aan dat zij heel heel erg zwak zijn of zelf mensen zijn die si7r doen bij mensen ( tovernaars )!!!!!!!


    Neem afstand van deze mensen en heb vertrouwen in Allaah

    Welke stad woont u en omgeving?


    En de zogenaamde imaams Moge Allaah hen leiden of hen ruggen breken Amien
    wonen paar van hen ook hier in Nederland of Belgie die dta zeiden tegen jou ?

  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    7
    06-10-2010

    Citaat Geplaatst door abu_rabee Bekijk reactie
    Salaam aleykoem warhmatullaahi wa barakatoe

    Deze mensen willen Shirk doen en tovernarij gebruiken tegen Si7r a3uwdhu billaah
    al deze imaams die dat zeggen zijn tegen de wetgeving van Allaah
    En zeggen ruqya ( dou3a doen waarbij men Allaah vraagt om genezing ) niet genoeg is duidt aan dat zij heel heel erg zwak zijn of zelf mensen zijn die si7r doen bij mensen ( tovernaars )!!!!!!!


    Neem afstand van deze mensen en heb vertrouwen in Allaah

    Welke stad woont u en omgeving?


    En de zogenaamde imaams Moge Allaah hen leiden of hen ruggen breken Amien
    wonen paar van hen ook hier in Nederland of Belgie die dta zeiden tegen jou ?
    Ik woon in nederland en we zijn in marokko bij een paar imams geweest en in nederland ook maar niks heeft geholpen..

  7. #7
    MVC Lid

    Reacties
    7
    06-10-2010

    Citaat Geplaatst door On_Terecht Bekijk reactie
    Ik heb ook gehoord van deze man...maar echter bijna niemand die het je gunt meid. Veel succes en ik hoop dat je broer snelt beter word. Wil je mij het nummer pmen als je het misschien krijgt. Alvast erg bedankt!
    Echt vreselijk dat er inderdaad zulke mensen onder ons nog bestaan die de ander niks gunnen.. Maar ik geef niet op ik hoop inshallah dat er toch iemand is die zijn hart nog op de juiste plek heeft zitten en mij AUB kan helpen...

  8. #8
    Alhamdoelillah

    Reacties
    5.451
    13-07-2006

    Citaat Geplaatst door moslima2211 Bekijk reactie
    Ik woon in nederland en we zijn in marokko bij een paar imams geweest en in nederland ook maar niks heeft geholpen..

    Je moet begrijpen dat er geen mensen bestaan die sihr kunnen weghalen
    Die gedachten moeten jullie eerst uit je hoofd zetten
    Je moet alleen genezing vragen aan Allah
    Hoe is je broertje met het geloof bezig? Bidt hij alles op tijd? Luistert hij Qoran? Beste is als hij zichzelf kan behandelen of dat een familielid dat kan doen.

    En als je toch naar iemand toe gaat, dan iemand waarvan je zeker weet dat hij alleen roqya volgens qoran en soennah doet (en dat zijn er zeer weinig!) En zie deze persoon niet als degene die het kan weghalen, het is alleen sabab wat je doet.

    Als iemand zegt dat roqya niet genoeg is dan zegt hij eigenlijk dat de Woorden van Allah niet goed genoeg zijn!

  9. #9
    MVC Lid

    Reacties
    76
    24-08-2010

    Zijn jullie al naar jullie eigen imam geweest van jullie moskee?
    Die moet jullie helpen, adviseren en begeleiden.

  10. #10
    OFFLINE

    Reacties
    9.656
    08-12-2007

    InshaAllah wordt hij gauw beter.
    OFFLINE

  11. #11
    Bijna Lid

    Reacties
    261
    11-09-2010

    Assalamoe aleikoem,

    Die imaam die een soussi is, op welke manier verricht hij rouqia? Weet dat je niet bij een tovenaar mag gaan. Dat is zeer erg haraam.

  12. #12
    Bijna Lid

    Reacties
    261
    11-09-2010

    En je kan me pm'en kan je insjaAllah helpen aan imaams die volgens de Koran en soenah mensen behandelen. Moge Allah jouw broer en alle moslims genezen met een genezing die geen ziekte achterlaat. Amien

  13. #13
    PM niet met broeders

    Reacties
    287
    23-03-2010

    Moge Allah jouw broer snel beter maken.

    Luister goed, TS, het is echt hééél belangrijk dat je de si7r laat verwijderen door iemand volgens de Qoran en Sunnah!!

    Weet dat magiërs (mensen die sihr beoefenen) werden gedood in de tijd van de profeet saw.

  14. #14
    MVC Lid

    Reacties
    815
    24-06-2009

    Ken jullietoevallig niet iemand?


  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    5
    21-01-2018

    Citaat Geplaatst door souad__21 Bekijk reactie
    En je kan me pm'en kan je insjaAllah helpen aan imaams die volgens de Koran en soenah mensen behandelen. Moge Allah jouw broer en alle moslims genezen met een genezing die geen ziekte achterlaat. Amien
    Kan je mij aub pm’en met de nummers? Ben opzoek met spoed naar goede imam. Soukran