1. #16
    Oem Romaissa

    Reacties
    2.371
    18-05-2006

    waarom heb je met de hand gewassen? hoeft niet hoor,
    Trouwens ik vond het wel jammer om alles te wassen, dan ziet het er toch minder mooi uit dan nieuwe kleertjes he?
    Jammer nou

  2. #17
    Hamdolilah..

    Reacties
    3.795
    19-02-2007

    Citaat Geplaatst door aischa89 Bekijk reactie
    waarom heb je met de hand gewassen? hoeft niet hoor,
    Trouwens ik vond het wel jammer om alles te wassen, dan ziet het er toch minder mooi uit dan nieuwe kleertjes he?

    Zodat ze niet teveel zouden kreukelen en zodat ze niet zouden verkleuren.. Ik heb wel een wasmachine gedraaid met dekentjes etc. Voor de rest met de hand..

    Nee, met de hand valt het wel mee dan met de wasmachine..

    Alhamdolilah, Blessed.. .


  3. #18
    MVC Lid

    Reacties
    430
    13-11-2009

    Citaat Geplaatst door aischa89 Bekijk reactie
    waarom heb je met de hand gewassen? hoeft niet hoor,
    Trouwens ik vond het wel jammer om alles te wassen, dan ziet het er toch minder mooi uit dan nieuwe kleertjes he?
    Vind ik ook!! Heb je allemaal leuke nieuwe kleertjes en dan moet je het wassen, is meteen niet meer nieuw hahah..
    Ik denk dat ik ook alles met de hand ga wassen, de kleertjes dan, dekentjes, lakentjes etc stop ik in de wasmachine.
    Meerdere gebruikers!!

  4. #19
    MVC Lid

    Reacties
    1.056
    24-05-2008

    Hey meid,

    Ik heb alleen maat 50 en 56 gewassen (voor de eerste 2 maanden)...daarna kun je het alsnog doen..maar hoeft niet echt...
    Verder heb ik lakens gewassen luierdoekjes en spuugdoekjes.
    Je kan gewoon wasmiddel gebruiken. Ik had wel de neutral wasmiddel gebruikt.
    Gebruik geen wasverzachter.

    Succes! En allah ie kemal 3la gair!

  5. #20
    MVC Lid

    Reacties
    4.360
    30-03-2007

    Citaat Geplaatst door sultana_23 Bekijk reactie
    Hey meid,

    Ik heb alleen maat 50 en 56 gewassen (voor de eerste 2 maanden)...daarna kun je het alsnog doen..maar hoeft niet echt...
    Verder heb ik lakens gewassen luierdoekjes en spuugdoekjes.
    Je kan gewoon wasmiddel gebruiken. Ik had wel de neutral wasmiddel gebruikt.
    Gebruik geen wasverzachter.

    Succes! En allah ie kemal 3la gair!
    nu je het zegt, ben helemaal vergeten de spuugdoekjes te wassen!
    gelijk morgenochtend eventjes met de hand doen.
    als ik nog niet bevallen ben

    nu echt geen zin om op te staan

  6. #21
    MVC Lid

    Reacties
    1.056
    24-05-2008

    Citaat Geplaatst door lovelywoman Bekijk reactie
    nu je het zegt, ben helemaal vergeten de spuugdoekjes te wassen!
    gelijk morgenochtend eventjes met de hand doen.
    als ik nog niet bevallen ben

    nu echt geen zin om op te staan

    hahah, ik was met 39 weken en 6 dagen bevallen...dus wie weet jij ook..
    Hoop dat de bevalling voorspoedig verloopt insha-allah. Geniet van je kraamtijd (hoop dat je goed uitrust en dat je niet geterroriseerd wordt door familieleden met rennende kinderen)!

  7. #22
    MVC Lid

    Reacties
    430
    13-11-2009

    Nou vorige week was iemand van de kraamzorg langs geweest, die ging ook de babykamer bekijken, en zag een setje kleding hangen, mooi zei ze, ik zo, ja moet het nog wel even wassen, toen stelde ik gelijk de vraag of ze wist hoe ik dit het beste kan doen...
    Ze antwoorde, met gewoon eien wasmiddel gebruiken, ik gebruik Ariel, alleen geen wasverzachter gebruiken! Het is volgens haar niet noodzakelijk om Neutral te gebruiken, dus vandaag en gisteren alle kleding/ lakens/ dekens etc met Ariel gewassen ;-)

    Gair inshallah.
    Meerdere gebruikers!!

  8. #23
    MVC Lid

    Reacties
    108
    10-10-2012

    K zou alle kleertjes, beddengoed etc. wassen. Ik neem aan dat je, je eigen kleren ook eerst wast voordat je ze aantrekt?

    Omdat je het nieuw uit de winkel koopt betekent het niet dat het ook schoon/hygiënisch is..
    Die spullen liggen voor lange periodes in een magazijn opgeslagen bij een winkel, er zijn muizen/ratten en andere ongediertes overheen gelopen. Dan nog alle stof en viezigheid en 100den handen die al die spullen hebben aangeraakt..
    Laatst gewijzigd door lays_lamyae: 04-12-2013 om 13:58 Reden: Spelfout

  9. #24
    Married ♥.

    Reacties
    15.976
    24-01-2006

    Notif.
    - Offline.
    - Still in love..

    - Love my little boy &nd husband..


    - The rest of my life with you inshAllah.


  10. #25
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Ik ben bijna 37 en heb niks gedaan ga deze week echt beginnen...
    I wish that i could have this feeling for life.

  11. #26
    all eyes on me

    Reacties
    8.204
    05-03-2009

    Ik ga de lakens doen en beddengoed en hydrofiele doeken etc.
    Baddoeken en kleertjes maat 56
    Rest doe ik daarna wel...geen zin in alles. in een keer. Ben al te laat ...
    I wish that i could have this feeling for life.

  12. #27
    One way.

    Reacties
    15.366
    23-01-2008

    Heb altijd al zijn kleren met Le Chat gewassen en zijn huidje heeft nooit ergens last gehad, nu was ik zijn kleren gewoon me met onze kleren en hij heeft nog steeds nergens last van..

  13. #28
    ?????

    Reacties
    1.480
    11-11-2006

    Ik heb alles gewassen kleertjes tot 62 en al het beddengoed, hydro luiers en spuugdoekjes. Heb alles met neutral gewassen. Had een kleine pak gekocht. En heb daarna gewoon iedere x dat ik me dochtertjes kleertjes enzo ging wassen steeds een beetje eigen wasmiddel erbij gedaan. Dus gewoon mengen met neutral dan roken de kleertjes ook lekkerder en zo ging die pak neutral ook gewoon op

  14. #29
    MVC Lid

    Reacties
    409
    14-09-2011

    Heb alles gewassen ! gewoon met bonux en wasverzachter.