1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    1.285
    13-10-2004

    Zwangere dames en haar verfen??

    Salaam dames,
    Ik wil zo graag mijn haar doen maar durf het op de een of andere manier niet!Krijg ik ineens groen haar ofso

    Maar gebruiken jullie dan met amoniak of zonder?

    Let me know

  2. #2
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    je kan gewoon gerust je haren kleuren, maar dan wel zonder amoniac.. en bij de tuinen kun je nog haarverf op natuur basis kopen..


    hmmss je brengt me op iedeetjes jij wel kan tijdens de zwangerschap de kleur anders uitpakken, maar niet dat je haar groen gaat worden ofzo

  3. #3
    MVC Lid

    Reacties
    1.285
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    je kan gewoon gerust je haren kleuren, maar dan wel zonder amoniac.. en bij de tuinen kun je nog haarverf op natuur basis kopen..


    hmmss je brengt me op iedeetjes jij wel kan tijdens de zwangerschap de kleur anders uitpakken, maar niet dat je haar groen gaat worden ofzo
    erg he...Ewa ik ben de kleur van me haar zat nu!Uitgroei en elke keer hoor ik niet verfen En nou ga ik et denk k gewoon doen...

    Jij 31weken en 4 dagen,ikke 30 weken en 2 dagen(we schelen niet veel
    allah je3tik waqfa sahla insha allah

    En welke kleur wil jij verfen??dat s dus ook een

  4. #4
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mimtiwa Bekijk reactie
    erg he...Ewa ik ben de kleur van me haar zat nu!Uitgroei en elke keer hoor ik niet verfen En nou ga ik et denk k gewoon doen...

    Jij 31weken en 4 dagen,ikke 30 weken en 2 dagen(we schelen niet veel
    allah je3tik waqfa sahla insha allah

    En welke kleur wil jij verfen??dat s dus ook een

    kan gewoon hoor, zolang je maar zonder ammoniak doet..

    haha idd we schelen amper 1 week.. weet jij al wat je gaat krijgen?? ik een meisje

    mijn haar kleur is zoals op het 1e plaatje.. en wil het zo als op het 2e plaatje
    wil me haren altijd honing bruin maken, maar het pakt nooit bij mij, zelfs niet als ik het door de kapper laat doen..






  5. #5
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    zo zou ik het willen, maar dat pakt nooit bij mij en zoals de rechter van de 2e foto




  6. #6
    MVC Lid

    Reacties
    1.285
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    kan gewoon hoor, zolang je maar zonder ammoniak doet..

    haha idd we schelen amper 1 week.. weet jij al wat je gaat krijgen?? ik een meisje

    mijn haar kleur is zoals op het 1e plaatje.. en wil het zo als op het 2e plaatje
    wil me haren altijd honing bruin maken, maar het pakt nooit bij mij, zelfs niet als ik het door de kapper laat doen..





    Mooie kleur wat je hebben wilt!Ik heb dus ook van mezelf licht haar..
    En had laatst zo een mooie kleur gezien,heel licht..en nou denk ik gewoon voor zwart gaan(EFF IETS ANDERS hihi..
    Ik laat me insha allah verrassen en wat leuk dat je een meisje krijgt!Ben je al klaar met het uitzet?K begin wel te stressen hoor,wat ik nog moet hebben en wat niet
    Staat je ziekenhuistas(koffer al klaar??

    Heel veel vragen,belwaaa(nieuwsgierig)

  7. #7
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009

    ik heb pas mijn haar zwart geverfd ZONDER amoniak bij de pharmacie gehaald..je moet wel oppassen dat je inneens haaruitval gaat krijgen.

  8. #8
    MVC Lid

    Reacties
    1.285
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door LOULOU22 Bekijk reactie
    ik heb pas mijn haar zwart geverfd ZONDER amoniak bij de pharmacie gehaald..je moet wel oppassen dat je inneens haaruitval gaat krijgen.

    En staat et leuk?Heb je zelf licht haar?Ik wil denk ik dan ook maar voor zwart gaan
    Huh haaruitval?kan dat ineens

  9. #9
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    je mag je haren niet zwart verven he!! is niet toegestaan in de islam..

    ik heb al een dochtertje van 1 jaar en 3 maanden, dus heb alles van haar nog, heb alle suitgewassen en hoefde werkelijk niks te kopen meer, wel nieuwe hydro doeken en was handjes gekocht, en wat nieuwe pakjes die ik ik leuk vond..

    heb alles al klaar, ziekenhuis tas ook bijna, maar moet alleen nog tanden borstel en pasta, borstel lippen balsem en dextro engergie bij doen

  10. #10
    eerlijk & oprecht

    Reacties
    17.640
    13-11-2009

    Citaat Geplaatst door mimtiwa Bekijk reactie
    En staat et leuk?Heb je zelf licht haar?Ik wil denk ik dan ook maar voor zwart gaan
    Huh haaruitval?kan dat ineens
    jah bubbels klopt, ik wist dat niet..me haar was kastanje bruin maar dan licht ik heb wel een foto wacht plaats zo hoe me haar ongeveer was...jah ik ben stiekem wel blij op me zwarte haren, het is niet naturel zwart je kan de verschil natuurlijk wel zien

    het mooie ervan is als je het stijlt en je ogen goed opmaakt echt mooi al zeg ik het zelf, maar ik heb er wel erge haaruitval van gekregen en jah dat kan zomaar je bent zwanger en volgens mij ben je er gevoelig voor..ik durf me haar amper te kammen

  11. #11
    MVC Lid

    Reacties
    1.285
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    je mag je haren niet zwart verven he!! is niet toegestaan in de islam..

    ik heb al een dochtertje van 1 jaar en 3 maanden, dus heb alles van haar nog, heb alle suitgewassen en hoefde werkelijk niks te kopen meer, wel nieuwe hydro doeken en was handjes gekocht, en wat nieuwe pakjes die ik ik leuk vond..

    heb alles al klaar, ziekenhuis tas ook bijna, maar moet alleen nog tanden borstel en pasta, borstel lippen balsem en dextro engergie bij doen

    Oh lekker,dus jij weet wat je wachten staat...En helemaal geweldig dat je niet veel bij moest kopen!
    Wat heb jij zoal in je tas gedaan?ik moet er ook nog aan beginnen..

  12. #12
    MVC Lid

    Reacties
    1.285
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door LOULOU22 Bekijk reactie
    jah bubbels klopt, ik wist dat niet..me haar was kastanje bruin maar dan licht ik heb wel een foto wacht plaats zo hoe me haar ongeveer was...jah ik ben stiekem wel blij op me zwarte haren, het is niet naturel zwart je kan de verschil natuurlijk wel zien

    het mooie ervan is als je het stijlt en je ogen goed opmaakt echt mooi al zeg ik het zelf, maar ik heb er wel erge haaruitval van gekregen en jah dat kan zomaar je bent zwanger en volgens mij ben je er gevoelig voor..ik durf me haar amper te kammen

    ja mijn nicht heeft et ook pas zwart geverfd(heel erg mooi,en subhana allah hoorde dat et niet haram was(ik ga erachteraan,om het weer eff na te vragen

    Nou laat de foto zien

  13. #13
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door mimtiwa Bekijk reactie
    Oh lekker,dus jij weet wat je wachten staat...En helemaal geweldig dat je niet veel bij moest kopen!
    Wat heb jij zoal in je tas gedaan?ik moet er ook nog aan beginnen..
    mij

    2 pyama's voor mij
    6 onderbroeken
    3 paar sokken
    shampoo en creme spoeling
    tandenborstel en pasta
    haar borstel,
    dextro energie
    lippenbalsem

    baby

    2 pakjes met mutjes en slofjes maat 50
    2 luierhemdjes
    speentje
    2 sokjes
    1 hemdje met lange mouwen

    oder stuff

    foto camera + oplader
    video camera + oplader en bandjes
    telefoon + oplader
    boekjes om te lezen
    en mp3 speler
    en oordopjes (want vorige keer lag ik met een vrouw die snurkt als een motorzaga op een kamer)

  14. #14
    MVC Premium

    Reacties
    16.295
    05-02-2006

    MVC Premium MVC Premium
    Citaat Geplaatst door LOULOU22 Bekijk reactie

    niks gezien..

    was ff bezig, en moet nu snel omkleden en weg wezen

    plaats voorbeeldje van google, die je kan laten staan kan ik dat straks zien

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    1.285
    13-10-2004

    Citaat Geplaatst door -Bubbels- Bekijk reactie
    mij

    2 pyama's voor mij
    6 onderbroeken
    3 paar sokken
    shampoo en creme spoeling
    tandenborstel en pasta
    haar borstel,
    dextro energie
    lippenbalsem

    baby

    2 pakjes met mutjes en slofjes maat 50
    2 luierhemdjes
    speentje
    2 sokjes
    1 hemdje met lange mouwen

    oder stuff

    foto camera + oplader
    video camera + oplader en bandjes
    telefoon + oplader
    boekjes om te lezen
    en mp3 speler
    en oordopjes (want vorige keer lag ik met een vrouw die snurkt als een motorzaga op een kamer)
    Soekran ik ga deze week aan beginnen,en die oordopjes zijn goed!