1. #1
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Uitstapjes op school

    Ladies met kinderen: gaan jullie ook vaak mee met uitstapjes/schoolreisjes van jullie kinderen op school?

    Dinsdag insahallah gaat die kleine van me met zijn klas naar Artis en ik ga gezellig mee. Ik had zijn juffen al verteld dat ik eigenlijk met alle uitstapjes mee wil. Maar achteraf denk ik: is dat wel zo slim? Als ik erbij ben dan zal mijn zoontje waarschijnlijk alleen rond mij blijven hangen en bij schoolreisjes is het juist leuk als de kinderen SAMEN er een leuke dag van maken.......
    Wat vinden jullie?

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  2. #2
    MVC Lid

    Reacties
    3.389
    19-01-2005

    Mijn zus heeft dat ook een paar keer gedaan. Vaak zorgen de leerkrachten ervoor dat je een groepje onde rje hoede krijgt waar jou kind niet tussen zit. Maar dat ligt meer aan het kind. Het ene kind gaat er goed mee om en het andere ki nd hangt indd alleen maar bij mams.

    Veel plezier

  3. #3
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Citaat Geplaatst door ambitiontje Bekijk reactie
    Mijn zus heeft dat ook een paar keer gedaan. Vaak zorgen de leerkrachten ervoor dat je een groepje onde rje hoede krijgt waar jou kind niet tussen zit. Maar dat ligt meer aan het kind. Het ene kind gaat er goed mee om en het andere ki nd hangt indd alleen maar bij mams.

    Veel plezier

    Klopt, dat heeft de juf ook gezegd. Maar mijn zoontje kennende gaat hij me toch opzoeken en aan mij blijven plakken. Aan de andere kant kan hij me ook volledig negeren als hij daar met zijn vriendjes is

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  4. #4
    Rabatiaaaa

    Reacties
    18.022
    05-02-2010

    Wat leuk!
    Terug na een lange afkickperiode.


  5. #5
    Alumnus

    Reacties
    1.532
    02-06-2004

    Gewoon gezellig mee gaan meid!

    Ik kan niet wachten tot ik incha'Allah kinderen zal krijgen en vervolgens een betrokken mamma zal zijn op hun school... Uitstapjes, avondvierdaagse, leuk leuk leuk Of ben ik de boel nu een beetje aan het romantiseren

  6. #6
    WOMANXYZ.COM

    Reacties
    40.294
    14-04-2005

    Wij mogen ook mee, leden van de OR, maar we mogen niet in het groepje van onze kinderen.

  7. #7
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Citaat Geplaatst door Ambreen Bekijk reactie
    Wat leuk!
    Ja heb er echt helemaal zin in.


    Citaat Geplaatst door Google Bekijk reactie
    Gewoon gezellig mee gaan meid!

    Ik kan niet wachten tot ik incha'Allah kinderen zal krijgen en vervolgens een betrokken mamma zal zijn op hun school... Uitstapjes, avondvierdaagse, leuk leuk leuk Of ben ik de boel nu een beetje aan het romantiseren
    Insahallah word je verblijd met een paar kindjes en kan je ook gezellig mee
    Of je de boel aan het romantiseren bent weet ik niet. Voor mij is dit namelijk ook allemaal nieuw

    Citaat Geplaatst door noona Bekijk reactie
    Wij mogen ook mee, leden van de OR, maar we mogen niet in het groepje van onze kinderen.
    Ja dat zei de juf ook aan mij. Maar Artis is niet zo heel groot en de kans dat we elkaar tegenkomen is groot en ik ben dan bang dat hij aan me gaat plakken. Maar goed, eerst zien hoe het gaat dinsdag insahallah..

    Met OR bedoel je toch Ouderraad of bedoel je ondernemeningsraad? Ik twijfel of ik me ga aanmelden bij ouderraad/oudercommissie.............Is het de moeite waard? Want als ik me ervoor opgeef dan moet ik voor mijn werk later steeds vrij nemen en ik wil een toegevoegde waarde hebben en niet een gezellig praatsessie van moeders/vaders........

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  8. #8
    ffkes vakantie 9dgn

    Reacties
    351
    16-09-2009

    ik zou gewoon mee gaan(kan niet wachten tot het zover is)
    met name omdat je een oogje in het zeil kunt houden en je zoontje toch veilig is en gezellig.

  9. #9
    Alumnus

    Reacties
    1.532
    02-06-2004

    Citaat Geplaatst door MoneyMonster Bekijk reactie
    Insahallah word je verblijd met een paar kindjes en kan je ook gezellig mee
    Of je de boel aan het romantiseren bent weet ik niet. Voor mij is dit namelijk ook allemaal nieuw

    Incha'allah yarebi! Dank je wel

    Maar ik zou gewoon mee gaan, het is de eerste keer dus je weet nog niet zeker of je zoontje wel echt aan je zal gaan plakken als hij je daar tegenkomt met een ander groepje kids... Geef hem in ieder de geval de kans om te bewijzen dat hij dat niet zal doen
    En als je bent meegeweest en het beviel toch niet zo goed dan kun je altijd nog ervoor kiezen om de volgende keer niet mee te gaan...


  10. #10
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Citaat Geplaatst door HajarLovesZawji Bekijk reactie
    ik zou gewoon mee gaan(kan niet wachten tot het zover is)
    met name omdat je een oogje in het zeil kunt houden en je zoontje toch veilig is en gezellig.

    Insahallah is het voor jou ook gauw zover

    Ik heb er echt helemal zin in nu. Ik ga kijken hoe hij dinsdag op mij reageert en of hij ook lekker met zijn vriendjes speelt etc als hij weet dat ik er ook ben. Als dat het geval is dan ga ik me voor elk uitstapje melden

    De reden waarom ik twijfelde is omdat we vorige week een info ochtend hadden met alle ouders. Dan konden we een hele ochtend meekijken hoe het in de klas aan toegaat. En tijdens die ochtend wilde hij alleen met mij spelen en puzzels doen etc. En ookal vond IK het geweldig; het is ook leuk om te zien hoe hij met anderen speelt..........

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  11. #11
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Nou ik ben er uit; ga niet meer zo vaak mee met schoolreisjes...........tjeeeee, wat een hoofdpijn zich. Ik zit nu thuis en hoor nog steeds het gegil en geschreeuw van al die kinderen
    ik begin met de dag meer en meer respect te hebben voor leraren en leidsters.........

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  12. #12
    Chaimae (L)

    Reacties
    12.931
    15-10-2009

    Citaat Geplaatst door MoneyMonster Bekijk reactie
    Nou ik ben er uit; ga niet meer zo vaak mee met schoolreisjes...........tjeeeee, wat een hoofdpijn zich. Ik zit nu thuis en hoor nog steeds het gegil en geschreeuw van al die kinderen
    ik begin met de dag meer en meer respect te hebben voor leraren en leidsters.........



    Ik zal je mn verhaal doen. Ik deed de pabo, en ik liep stage in groep 7. We zouden naar blijdorp gaan. Dit was mijn eerste stagedag. Ik was zo zwaar gemotiveerd. Ik kom aan in blijdorp, en we begonnen bij het aquarium, of hoe het ook heet. Allemaal vissen enzo in aquaria. Heel mooi. Staan allemaal borden niet schreeuwen. Nou ze deden keihard praten dus ik 'jongens ssshhhtttt'. Opeens hoor ik ze allemaal smoezen begonnen ze allemaal keihard te gillen. We zijn gewoon blijdorp uitgezet

    Dat was mijn eerste en laatste dag daar

    08-08-'08



  13. #13
    aka MoneyMonster

    Reacties
    7.385
    09-10-2006

    Citaat Geplaatst door Snoepiet Bekijk reactie


    Ik zal je mn verhaal doen. Ik deed de pabo, en ik liep stage in groep 7. We zouden naar blijdorp gaan. Dit was mijn eerste stagedag. Ik was zo zwaar gemotiveerd. Ik kom aan in blijdorp, en we begonnen bij het aquarium, of hoe het ook heet. Allemaal vissen enzo in aquaria. Heel mooi. Staan allemaal borden niet schreeuwen. Nou ze deden keihard praten dus ik 'jongens ssshhhtttt'. Opeens hoor ik ze allemaal smoezen begonnen ze allemaal keihard te gillen. We zijn gewoon blijdorp uitgezet

    Dat was mijn eerste en laatste dag daar


    Nou ik zou het niet erg hebben gevonden als ze ons ook uit hadden gezet

    Kinderen zijn geweldig maar ik had geen kinderen; ik had de monsters gekregen. Het begint eerst heel schattig met dat ze met ze allen uit volle borst 'Olifantje in het bos' zongen voor de olifanten. Maar na 100 keer dat liedje ben je het ook weer zat. De olifanten ook En alsof dat niet genoeg is, wisten de kids (ik had er maar slechts 4!!!) ieder een eigen kant op te gaan en ja, daar ging MoneyMonster constant er achteraan om ze bij elkaar te houden. En daarna begon het iets te regen en 3X raden wat ze wilde doen? Yep, de zandbak opzoeken en daar lekker in springen en doen Echt, toen het eindelijk tijd werd en we ons weer verzamelden zaggen zowel de ouders als juf als de kinderen eruit al verwilderde beesten

    Leukste leden van DWDMV
    Cashmere, 3rossaTetouania, Jules, ImeneBella, Niesj, elhobje, Moedervan2 (miss you ), verhaalmaakster, BoraSita, maaltje, Leeuwin_(uit het oog maar nog steeds niet uit het hart ), Luv, oumdounia, HAYNS, missmis ()


  14. #14
    Vrouw van.......

    Reacties
    1.028
    10-03-2010

    hahahahahaha

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    3.735
    12-09-2010

    Gewoon meegaan, vind ik ook veiliger.