1. #1
    MVC Lid

    Reacties
    99
    28-02-2004

    Waarom gaan jongens van tegenwoordig naar hoeren???

    Ik hoor dit laatste tijd zo vaak he....gatverdamme zeg! ...hoe bedoel je geen geduld...ik bedoel ga trouwen ofzo...soms gaan er ook zelfs getrouwde mannen daarheen.........waar gaat dit heen met deze wereld??? Ik heb t natuurlijk niet over alle jongens...
    eeeeeeeeyeeeeeeee laterzzzzzzzzzzzzz

  2. #2
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Sommige doen et om er 'bij' te horen. Zehma stoer zijn..Anderen doen het omdat ze eraan verslaafd zijn en weer anderen doen het om hun behoeftes te bevredigen.




    Ik wens al diegene die ernaar toe gaan een helse ziekte toe.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  3. #3
    .

    Reacties
    142
    01-01-2004

    Horen….jij weet donder goed..dat in deze tijd iedereen iets doet. wat niet mag !!
    Zo wel jongens als meisje.

  4. #4
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
    Horen….jij weet donder goed..dat in deze tijd iedereen iets doet. wat niet mag !!
    Zo wel jongens als meisje.
    Neen meneer. Geen vooroordelen hebben aub. Er zijn nog steeds brave meiden als ik. die nog nooit wat verkeerd hebben gedaan!!! En als je denkt dat echt IEDEREEN iets verkeerd doet, wel dan ken je alleen de verkeerde mensen.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  5. #5
    .

    Reacties
    142
    01-01-2004

    Origineel gepost door SweetRose
    Neen meneer. Geen vooroordelen hebben aub. Er zijn nog steeds brave meiden als ik . die nog nooit wat verkeerd hebben gedaan!!! En als je denkt dat echt IEDEREEN iets verkeerd doet, wel dan ken je alleen de verkeerde mensen.
    Zeg dat niet te vroeg meisje…geloof mij maar ! geloof mij maar ! fouten maakt iedereen jij bent niet 100% braaf dat is niemand. maar geef je gelijk vooroordelen zijn slecht. Maar slecht als je weet dat vrouwenopvanghuizen vol zitten. Met Marokkaanse meisje, en de gevangenissen met Marokkaanse jongens. Een vooroordeel maak ik niet, die zijn er gewoon !

  6. #6
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
    Zeg dat niet te vroeg meisje…geloof mij maar ! geloof mij maar ! fouten maakt iedereen jij bent niet 100% braaf dat is niemand. maar geef je gelijk vooroordelen zijn slecht. Maar slecht als je weet dat vrouwenopvanghuizen vol zitten. Met Marokkaanse meisje, en de gevangenissen met Marokkaanse jongens. Een vooroordeel maak ik niet, die zijn er gewoon !
    Ik zeg dat niet alleen. Ik weet het gewoon. Ik ben nu verloofd met iemand waar ik niet eens een relatie heb mee gehad. Zoals ik nooit eerder heb gedaan. Ik ben nu eenmaal één van de weinigen die echt ECHT naar haar ouders luisterd en nix verkeerd doet.

    Dat die vrouwenopvangtehuizen vol zitten kan ik nix aan doen. Hadden die naar hun ouders geluisterd, dan zat 99% daar niet. Vooroordelen worden nu eenmaal gemaakt. Die zijn er niet zomaar. Tis da marokkanen zo goed kunnen roddelen en ze zijn steeds bezig met mensen int oog te houden etc. Daarvan komen die vooroordelen. EN daardoor worden de brave mensen vergeten en worden ze direct bij de slechte groep geplaatst.

    Triestig vind ik het.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  7. #7
    .

    Reacties
    142
    01-01-2004

    Origineel gepost door SweetRose
    Ik zeg dat niet alleen. Ik weet het gewoon. Ik ben nu verloofd met iemand waar ik niet eens een relatie heb mee gehad. Zoals ik nooit eerder heb gedaan. Ik ben nu eenmaal één van de weinigen die echt ECHT naar haar ouders luisterd en nix verkeerd doet.

    Dat die vrouwenopvangtehuizen vol zitten kan ik nix aan doen. Hadden die naar hun ouders geluisterd, dan zat 99% daar niet. Vooroordelen worden nu eenmaal gemaakt. Die zijn er niet zomaar. Tis da marokkanen zo goed kunnen roddelen en ze zijn steeds bezig met mensen int oog te houden etc. Daarvan komen die vooroordelen. EN daardoor worden de brave mensen vergeten en worden ze direct bij de slechte groep geplaatst.

    Triestig vind ik het.
    Moeilijk…maar toch, .als jij dan echt zo braaf bent. Wens ik je nog veel geluk en dat neem ik. !?

  8. #8
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
    Moeilijk…maar toch, .als jij dan echt zo braaf bent. Wens ik je nog veel geluk en dat neem ik. !?
    Wel dank je wel.

    Ik dacht eerder dat je me ging tegenspreken ofzo.

    Maar dit bewijst mijn gelijkheid, Toch?
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  9. #9
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Origineel gepost door MoEtJe_MoEtJe
    oooooooh dat had jij net niet moeten zegen......... daar heb ik nu wel zin in ..............maar TOCH, JE HEBT GELIJK GEEF HET MET MOEIT TOE




    Ksnap echter niet waarom mannen het er moeilijk mee hebben om een vrouw gelijk te geven.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  10. #10
    .

    Reacties
    142
    01-01-2004

    [QUOTE]Origineel gepost door SweetRose



    Ksnap echter niet waarom mannen het er moeilijk mee hebben om een vrouw gelijk te geven.
    [/QUOT]

    oooooh dat is een vooroordeel !

  11. #11
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Nou nixter van..Je zegt zelf dat je het met moeite toegeeeft.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  12. #12
    Die Eckte Lid

    Reacties
    4.208
    17-11-2001

    Origineel gepost door SweetRose
    Ik ben nu eenmaal één van de weinigen die echt ECHT naar haar ouders luisterd en nix verkeerd doet.
    Origineel gepost door SweetRose
    Ik wens al diegene die ernaar toe gaan een helse ziekte toe. [/B]
    Hypocriet.

    Origineel gepost door SweetRose
    Hadden die naar hun ouders geluisterd, dan zat 99% daar niet.
    Haha, hoe naïef kan je zijn.
    "...Ik verander de zaken als maffiabazen die een wandeling maken
    Spit met een grote mond, ik ben tot de tanden bewapend
    Veel te dope voor jou om je gram te gaan halen
    Je kan kant noch wal raken, je valt net als je plan in het water..."

    - D@T KrAy-Z MoCrO, Platinum Lid

  13. #13
    MVC Lid

    Reacties
    1.621
    06-12-2002

    Origineel gepost door SweetRose

    Ik wens al diegene die ernaar toe gaan een helse ziekte toe.
    Waarom wens je ze niet verstand toe

    Kheb volgens mij liever iemand die ooit naar de hoeren is geweest, dan iemand met een slecht hart
    [GLOW=skyblue]


    "Always look at the bright side of life!"


    [/GLOW]

  14. #14
    La Vie en Rose

    Reacties
    35.904
    08-02-2002

    Origineel gepost door samira_el
    Waarom wens je ze niet verstand toe

    Kheb volgens mij liever iemand die ooit naar de hoeren is geweest, dan iemand met een slecht hart
    Nou je hebt gelijk. Ik heb me vergist. Zulke mensen moet je inderdaad een dosis gezond verstand toewensen.
    I love my 2 boys. I gave them life...
    They gave me a reason to live.

  15. #15
    MVC Lid

    Reacties
    34
    26-08-2004

    **Idd waarom me nicht zou na 2 jaar verloofd gaan trouwen en wat doet hij, hij hield van de h**ren**

    **Mensen vertelde het tegen me nicht maar zei dacht dat ze hun uitelkaar wilde halen**

    **Moet je nagaan die jongen volgde de islam van top tot teen**

    **Het is een schande** **Dat een marokaanse jongen zoiets kan flikken**

    Beslamma en Thalla

    Nadia